RSS

Atingere neatinsa

19 Mai

Stau si ma privesc in oglinda.
Si-mi privesc esecurile si-mi privesc bucuriile…si-mi privesc ochii,care par plini de viata…
Observ un fir de par alb si zambesc..cica poarta noroc…am nevoie.
Ma apropii si dau de un rid fin la coltul ochiului,deabia perceptibil..timpul nu si-a pus prea mult amprenta asupra chipului meu,insa asupra sufletului a lasat cicatrici adanci,care s-au vindecat,lasand urme.
Incerc sa ma ating si simt rece si nu ma simt pe mine…
Imi zambesc si in fata mea,chipul face la fel…apoi se transforma intr-un rictus trist.
Ma simt ca o marioneta jucand cu succes intr-o piesa a destinului…
Nu ma recunosc si imi zambesc din nou,trebuie sa exersez….si-mi iese!
Aplaudati-ma! Imi joc rolul bine.
In momentul in care fiul meu ma va vedea,va trebui sa simta ca sunt puternica si ca nimic nu ma sperie…si va trebui sa-i dau puterea de care are nevoie…
La scoala colegii vor trebui sa rada la glumele colegei mai in varsta si de gasca…
Cunoscutii vor stii ca eu nu ma las asa usor infranta..si ca gasesc mereu rezolvarea la orice…
Prietenii vor trebui sa simta ca sunt mereu pentru ei…
Stau si ma uit in oglinda si incerc sa-mi dau seama daca sunt eu….
Incep sa ma simt obosita!

 
11 comentarii

Scris de pe Mai 19, 2011 în De-ale mele...personale

 

11 răspunsuri la „Atingere neatinsa

  1. Traian

    Mai 19, 2011 at 11:19 am

    Eu zic sa muti oglinda de acolo .

     
  2. redsky2010

    Mai 19, 2011 at 1:10 pm

    eu zic sa iti spui ca asa cum ai trecut toate greutatile de pana acum, vei gasi forta sa mergi mai departe. priveste atent, uite si zambetul de invingatoare, asta era! hai fruntea sus! :*

     
  3. psipsina

    Mai 19, 2011 at 1:18 pm

    zic și eu ca traian: mută oglinda aia. 😦

     
  4. Georgiana

    Mai 19, 2011 at 1:40 pm

    zoe, fii barbata! si da, muta oglinda! am si eu zile din astea, dar trec. toate trec.

     
  5. anowen

    Mai 19, 2011 at 8:42 pm

    adica daca muta oglinda o s-o bufneasca rasul?

     
  6. Hapi. River_woman

    Mai 19, 2011 at 9:41 pm

    De ce sa nu-ti permiti si zile in care nu trebuie sa oferi nimic nimanui….nici macar oglinzii?

     
  7. Costin Comba

    Mai 19, 2011 at 10:44 pm

    Ar trebui sa ne uitam in oglinda doar la sfarsitul Timpului, sa nu cumva sa regretam ceva dinceea ce am facut cu Noi. Trebuie sa privim doar spre pasul din fata, nu spre cel din spate. salutari.

     
  8. Ana lu' Manole

    Mai 20, 2011 at 10:56 am

    Dap, oglina in care te uiti e oglinda analizei launtrice. Dar vin si te intreb, cine-i perfect? Cine le are pe toate?
    Eu zic, ca in oglinda aia sa arunci o privire in care ochii sa-ti rada si prin ei sufletul tau curat! Sa vezi atunci cum se intoarce si-ti lumineaza intreaga strada!

     
  9. Lecteriţa

    Mai 20, 2011 at 8:42 pm

    pentru parul alb s-a inventat vopseaua, pentru riduri, ne dam cu toate cacaturile pe moaca, de aratam ca niste paparude, dar ne simtem bine, dar cu oglinda nu trebuie sa fim prietene! adica, nu relationam cu ea, asa cum incerci tu! ne uitam in ea sa ne aranjam, dar nu sa cautam in interior. oglinda e periculoasa, e obiect de cult magic si mistic. stai departe , cu sufletul, de ea!
    sincer, mie mi se face frica, in ultima vreme, in ceea ce te priveste, si te rog sa nu te superi pe mine, dar cred ca pe multi ne pui pe ganduri! ti-am mai zis eu, odata, daca ar fi sa-ti povestesc o perioada din viata mea, ai da cu oglinzile de pereti, si te-ai considera fericita! dar eu sunt mai puternica decat orice rau care s-a abatut asupra mea vreodata. am chef sa cred ca sunt mai tare decat toate tariile din lume, in afara de cea a lui Dumnezeu! Fericirea se ia din lucruri marunte, cu care se creeaza un univers sublim, in jurul tau. trebuie doar sa selectezi! te rog, nu te supara, daca vrei, nu mai calc pe aici, dar te rog, schimba-ti orientarea emotionala, ca nu faci decat sa te otravesti! cu tot dragul iti spun asta!

     
    • scorpio72

      Mai 21, 2011 at 10:17 am

      Lecterito,eu nu spun decat ca te imbratisez cu drag…

       

au urcat o treapta

 
