RSS

,,Cataratorului” ii sta bine cu drumul-Insula Mainau

13 mai

Atunci cand vrei sa vezi ceva mai special si sa ramai cu o amintire superba,te duci sa vizitezi insula Mainau.
Si asta primavara sau la inceputul verii.
Noi(eu si Schatz) ne urcam in masina si dupa o ora pe autostrada,ajungeam in orasul Bregentz.Lasam masina intr-o parcare si luam vaporasul,intr-o plimbare pe lacul Bodensee,un lac foarte mare la granita a trei tari:Austria,Elvetia,Germania.

Despre Insula Mainau(insula florilor) puteti citi mai multe aici:

http://www.consiliervacante.ro/index.php/component/content/article/5-atractii/75-insula-mainau-comoara-secreta-din-bodensee.html

Restul este poveste…..

 

Etichete: , ,

25 de răspunsuri la „,,Cataratorului” ii sta bine cu drumul-Insula Mainau

  1. redsky2010

    mai 13, 2011 at 9:20 am

    incredibil cat e de frumos…chiar ca-n povesti!

     
  2. daniel rus

    mai 13, 2011 at 10:38 am

    de cate ori vad poze cu locuri necalcate de mine, imi vine sa imi iau bilet de avion sau sa ma urc in masina si sa plec. doar ca inainte ma uit pe card sau buzunar si imi trece

     
    • scorpio72

      mai 13, 2011 at 10:46 am

      Daniel,ai sa razi,dar nu te costa mult. Cel putin aici.

       
  3. coolnewz

    mai 13, 2011 at 11:43 am

    zi si tu: n-ar merge un gratar cu niste wursti intre lalele alea? 🙂
    Mda, serios, cred ca o sa ma reped si eu pina la Konstanz si de acolo cred ca se poate ajunge pe insula!

     
    • scorpio72

      mai 13, 2011 at 11:57 am

      :)).
      Da,din Konstanz ai vaporas pana pe insula.
      :)))) acu mi s-a facut dor si de orasul tau!

       
  4. silavaracald

    mai 13, 2011 at 11:51 am

    Superb!
    Nu mă mir că-ți plăcea acolo. E ca-n Paradis.

     
  5. psipsina

    mai 13, 2011 at 12:51 pm

    măăăi, ce insulă faină! trebuie să o pun pe lista celor de văzut. cum germania şi austria mi-s dragi şi momentele mele favorite de vacanţă sunt mai-iunie, nu se ştie niciodată când o să ajung pe-acolo. mi-ar place cu siguranţă.
    danke schonn. 🙂

     
  6. Ana lu' Manole

    mai 13, 2011 at 3:51 pm

    Chiar de poveste! Incredibil de frumos!!!! 🙂
    Totusi, zic si io ca coolnewz ca s-ar potrivi… in pesiajul ala un mic, o bere, un fum ??? =))

     
    • scorpio72

      mai 13, 2011 at 6:21 pm

      Pai Manole,noi putem incerca..insa ne salta der Polizei,un doi…:))

       
  7. Mirela

    mai 14, 2011 at 3:11 pm

    Absolut superb! Multumesc pentru link. Am sosit, ca noi ne-am jucat de-a teatrul in engleza si avem premiu. Ne-am jucat si de-a concursul de afise si asteptam rezultatul juriului. Dar acum gata, sunt acolo, pe o insula fermecata si neasemuita. Ei, sa tot stai acolo…Multumesc Scorpiuto , imagini de paradis. Am notat! 😉

     
  8. Minoki

    mai 15, 2011 at 1:27 pm

    Foarte frumoase imagini. Tare ma bucur ca, de cand cu blogurile astea, am vazut niste poze si niste locuri cum nu credeam ca exista.

     
  9. Carmencita

    noiembrie 4, 2011 at 6:43 pm

    Frumoase imagini! Inca un loc pe care vreau sa-l vizitez, chiar daca nu stiu cand.

     
  10. cleo

    martie 19, 2013 at 11:59 am

    Wooo….Superb !

     

au urcat o treapta