RSS

Timpul liber

11 Mai

Am cam mult in ultima vreme.
Inca nu am gasit de munca si au trecut deja sapte luni de cand m-am intors in tara,dar pentru moment nici nu ma agit foarte tare.Cred ca refuz sa vad realitatea si privesc doar in fata spre telul meu….
Cu toata scoala,care este momentan lejera,imi ramane destul timp liber.
Iar atunci cand nu ai de lucru,iti faci….
Intru in ,,viata” multora si incerc sa ii inteleg,sa ii cunosc..si asta imi ia vreo doua trei ore pe zi.
Apoi,cand nu ai mintea ocupata cu copii de hranit si leganat,ca doar Shtrombotzelul este mare si isi poarta cat de cat singur de grija….faci scenarii in cap ca sa il tii ocupat…
Sau daca nu faci scenarii,ai fantezii..iar daca nu ai fantezii,despici firul in patru,ca doar trebuie sa-ti tii mintea ocupata.
Astept sa vina caldura ca sa ma dezmortesc si eu si sa imi scot picioarele la plimbare,pentru ca am hibernat destul.Imi este dor de vremea frumoasa,de forfota de pe strada,de statul pe o banca si a privi oamenii,incercand sa descifrez ce povesti au.
Dar deocamdata este frig…
M-as apuca de impletit botosei,dar pana la nepoti e cale lunga.
M-as apuca de crosetat,insa mi-ar trebui inca o pereche de ochelari.
Gradina nu am,de fapt sub balcon am un lan de papadii,dar pe astea le uda cainii si ploaia..
As iesi cu prietena mea in oras,ca tot a scapat de consort,insa mi-ar trebui multa munca de lamurire.
Cred ca singura solutie ar fi sa-mi iau umbrela si punguta cu grau si sa ma duc in centru sa ma acopar cu porumbei…
Iar timpul l-as baga un pic in congelator,pana m-as hotara ce sa fac cu el..

 
27 comentarii

Scris de pe Mai 11, 2011 în De-ale mele...personale

 

27 de răspunsuri la „Timpul liber

  1. Mirela

    Mai 11, 2011 at 9:25 am

    Scorpiuţo, pentru asta: „Timpul liber”: “Am cam mult in ultima vreme.” …zău ca te-as putea invidia nostalgic. Nu-mi găsesc timp, n-am, caut, nu pot lăsa nimic, toate sar pe mine, mă cheamă, mă caută, mă cer, nu ştiu cum să mă mai impart. E serviciul (la noi), dar e! Casa, alea-alea…E pe rol Bucureştiul, mai e Festivalul Dramaland, de teatru al fiicei mele, apoi vernisajele, că toată lumea vrea să le facă pe toate în mai şi de 1 Iunie! Apoi Zilele Clujului, la care am fost invitaţi. Parcă m-aş duce în sudul Franţei. Dar , nah, trebuie făcute toate! PROFITĂ de aceste superbe clipe, cine ştie dacă vei mai avea atât de mult timp pentru tine şi gândurile tale! 🙂

     
    • scorpio72

      Mai 11, 2011 at 9:29 am

      Sincera sa fiu,imi este dor de vremea cand mereu aveam ce face si picam franta,seara.:))

       
  2. silavaracald

    Mai 11, 2011 at 12:04 pm

    Măi, dacă tu te simți împăcată așa, bucură-te de momentele astea. Exact când te vei aștepta mai puțin, vei intra într-o perioadă când n-o să mai ai timp nici să-ți asculți gândurile, așa cum se întâmplă lucrurile în viața asta guvernată de seriile de evenimente. 🙂

     
  3. coolnewz

    Mai 11, 2011 at 12:38 pm

    pai uite, propune-ti sa-ti duci blogul in top 10 si ai sa scapi de plictiseala 🙂

     
    • scorpio72

      Mai 11, 2011 at 12:50 pm

      :)) sunt prea mica,neinsemnata si ,,blonda” ca sa reusesc asta….

       
    • Mirela

      Mai 11, 2011 at 2:06 pm

      Nota 10, fara exagerare! 😉

       
      • Mirela

        Mai 11, 2011 at 2:08 pm

        Ooops, eu i-am raspuns lui Coolnewz, ce sa fie….ce sa fie! Vezi, n-am timp sa verfic nici macar ce fac pe-aici. Intelegem noi, blondele astea! 😉

         
  4. Lecteriţa

    Mai 11, 2011 at 12:56 pm

    Marele meu prieten, Oreste spune ca „daca nu astepti nimic, nu te poate dezamagi nimic” dar „importanta este si cautarea, ea fiind un pas spre gasire” …

     
  5. psipsina

    Mai 11, 2011 at 1:54 pm

    fericito! vorba lui coolnewz, ia ridică-ți blogușoru! nu ești deloc mică și neînsemnată, nimeni nu este! să nu mai vorbești despre tine așa… eu știu că ești un om bun.

     
    • scorpio72

      Mai 11, 2011 at 4:44 pm

      :)) si eu stiu asta…
      cat despre blog,nu-mi trebuiesc ,,preamariri”, sincer….

       
      • psipsina

        Mai 11, 2011 at 9:05 pm

        ştiu că nu îţi trebuiesc şi nici nu vei avea asta vreodată de la mine.
        am impresia că te-am deranjat… scuze. 😦

         
        • scorpio

          Mai 12, 2011 at 7:39 am

          Psi..nu ma refeream la tine..,nu m-ai deranjat…offf!
          Ma refeream la faptul ca nu ma va interesa niciodata o pozitie mai sus in Zelist.
          Uite,ca o ironie,acum am crescut cu mult.Maine pot ajunge iar inapoi…si tot asa.
          Daca eu reusesc sa fiu citita de o mana de oameni,care ,,invata” ceva din povestile mele…si mai reusesc sa socializez si cu ei,sunt fericita,telul a fost atins.
          La asta se rezuma totul!
          Te imbratisez cu mare drag,tu nu o sa ma deranjezi niciodata.:))

           
  6. dictaturajustitiei

    Mai 11, 2011 at 5:59 pm

    Știu ca și tine ce înseamnă să fi învățată cu muncă multă și , deoadată , să nu prea ai ce face.

    Toate se întâmplă cu un scop anume pe care noi nu-l cunoaște. Oreste a citit și el multe și de aceea știe.

    Gândește-te că este o oportunitate să faci ce îți place și nu ai avut prilejul până acum.

     
    • scorpio72

      Mai 11, 2011 at 6:12 pm

      Pai tocmai asta este,ca nu fac ceea ce-mi place,pentru ca nu am prilejul,nu am cu cine,unde,etc,etc….

       
  7. dictaturajustitiei

    Mai 11, 2011 at 6:23 pm

    Pe mine m-a salvat o carte. Nu o mai am pentru că am împrumutat-o și de aceea nu-ți pot spune numele exact. Despre ce este vorba ?
    S-a făcut un studiu de către americani și s-a observat că acei studenți care și-au trecut în scris dorințele după un număr de ani au putut observa că tot ce au trecut, repet ,în scris li s-a realizat. Eu am făcut același lucru acum 17 ani când am divorțat. Tot ce am vrut să obțin și am scris am obținut.

    Există două condiții :
    1. trebuie să-i ierți pe toți cei care te-au supărat
    2. ceea ce ceri să nu aducă atingere altora.

    Era dat un exemplu. Cineva ceruse să se îmbogățească. S-a îmbogățit în urma unei morți ce a survenit rapid și a primit ca moștenire averea persoanei decedate.

    Curaj mult.

     
  8. redsky2010

    Mai 12, 2011 at 3:00 pm

    scorpiuto, poate te ajuta sa stii ca mai sunt si altii ca tine 😉
    dictaturajustitiei- oare ala de-a murit o fi scris ca vrea sa moara, de i s-a indeplinit dorinta? 😀

     
    • scorpio72

      Mai 12, 2011 at 3:42 pm

      Anca,sunt constienta ca sunt N ca mine….

       
  9. Vero

    Mai 12, 2011 at 5:40 pm

    Îmi place ideea cu timpul băgat în congelator… 😀

     
  10. Hapi. River_woman

    Mai 12, 2011 at 9:26 pm

    E timpul pentru (inca) un animal de companie? Un catel? 😀

     
    • scorpio72

      Mai 12, 2011 at 9:27 pm

      :)) HAPI…un barbat nu ziceai si tu…..:))

       
  11. Hapi. River_woman

    Mai 14, 2011 at 8:41 pm

    Ahhh, nu vreau sa dau cu batul in balta, nu-mi permit sa glumesc asa cu tine…..Si eu as zice …..doi barbati- daca tot vorbim de lucruri eroticioase 😀 pai da, ca sa poti alege la sfarsitul verii, sa fi sigura ca nu te mai plictisesti niciodata 😉

     
  12. Minoki

    Mai 15, 2011 at 1:34 pm

    Stau si ma intreb de ce nu am intrat pe blogul tau niciodata? Uite ca acum am facut-o , ti-am trecut blogul in lista mea asa ca mai ai un cititor activ pentru ca , din nefericire si eu sunt in aceeasi barca cu tine. Am doua luni de cand am inchis magazinul in care am investit si bani si suflet si uite ca nu a fost sa fie. Iar acum ma gandesc ca timpul meu e destul de mult, as mai da si altora carora nu le ajunge. dar e pacat nu il putem imparti si cu altii.

     
    • scorpio72

      Mai 15, 2011 at 1:39 pm

      Minoki,niciodata nu este prea tarziu…si multumesc.
      Eu te descoperisem de ceva vreme si te citeam.
      Cateodata ma bucur ca am timp acum,cateodata e prea mult si pentru mine :)).

       

au urcat o treapta

 
