RSS

Amestecatura…

24 mart.

Pacat ca nu ai ajuns sa ma cunosti atat de bine,draga mea prietena.
Cateodata stau sa ma intreb daca tu chiar m-ai cunoscut cu adevarat si ai stiut ce se intampla cu mine,care sunt trairile si sentimentele mele,din moment ce nu ai crezut in ele si mi-ai spus ca au fost de fatada…
A fost o lovitura sub centura si ar fi trebuit,daca ma cunosteai atat de bine,sa stii ca nu amestec niciodata prietenia cu celelalte trairi ale mele.
M-ai feliat destul,insa stiu ca esti nefericita.Chiar daca tu sustii contrariul,se vede si se simte…
Te-am iertat! Pana la urma,indiferent ce facem sau ce zicem,tot acolo ajungem cu totii…

 
5 comentarii

Scris de pe martie 24, 2011 în De-ale mele...personale

 

5 răspunsuri la „Amestecatura…

  1. anowen

    martie 24, 2011 at 10:36 am

    bai, nu stiu ce ti se-ntampla acolo, da’ e cam incurcata. fa rost de fuckitall. e indicat in astefel de cazuri. in rest, sanatate multa tie si juniorului.

     
    • scorpio72

      martie 24, 2011 at 10:41 am

      anowen,nu se intampla nimic…sunt doar concluzii…

      multumesc mult pentru urare.

       

au urcat o treapta