RSS

Ganduri

22 Mar

Aseara,Ina mi-a spus ca ar trebui sa ma trezesc odata pentru totdeauna la realitate si sa constientizez ca viata pe care mi-o doresc eu,nu exista.Cum nu exista nici printi,nici romantism,nici stropi de iubire,nici vise.Ca m-am inconjurat de ziduri groase care nu pot fi strapunse si imi traiesc irealul.
Iar eu am ajuns la concluzia ca viata pe care am visat-o mereu sa o traiesc si am tanjit dupa ea,nu exista in realitate.
Sau eu nu sunt facuta pentru aceste timpuri…..
Asa ca imi voi criogena sufletul,asteptand vremea cand il voi putea folosi sau ii voi da drumul sa zboare….pentru ca in zadar incerc sa il ofer…

 
14 comentarii

Scris de pe Martie 22, 2011 în De-ale mele...personale

 

14 răspunsuri la „Ganduri

  1. darkleya

    Martie 22, 2011 at 9:56 am

    nu renunța! există!

     
  2. psipsina

    Martie 22, 2011 at 11:24 am

    hmmm… 😦
    dacă aş avea numărul tău de telefon te-aş suna acum. e tot ce îmi vine în minte în clipa asta.

     
  3. Ana lu' Manole

    Martie 22, 2011 at 11:33 am

    Cica Murphy ar fi spus: Intotdeauna gasesti usor ceea ce nu cauti. Iar ce cauti gasesti abia in ultimul loc unde poti cauta.
    In alta ordine de idei, sfat personal exersat in ultimul timp :
    Da iarna si gheata afara din sufletul tau lasa soarele si primavara sa intre.

     
  4. papagigli

    Martie 22, 2011 at 12:47 pm

    scorpiuto, draga mea, mie, nu tin minte sa mi-l fi oferit 😉
    eu zic asa, sui-te-n sa, da-i bice si uita trecutul! lasa-le dracu de profunzimi, de ziduri si glaciatiuni. Mentine-te la suprafata. Viata nu-i metafora si nici poezie. Viata e asa cum ti-o faci. Traieste-o! Nu uita ca poti foarte bine sa dai tot peste un fute vint si atunci ce-ai rezolvat?

     
  5. anowen

    Martie 22, 2011 at 3:06 pm

    de acord cu papa. daca te afli intr-o groapa, opreste-te din sapat.

     
  6. virusverbalis

    Martie 22, 2011 at 4:19 pm

    Ia sa vezi ce bataita iti dau la fund! Pai se poate..Fiecare mai trecem prin depresiuni, dar le depasim..Ceea ce va doresc si d-voastra! OK?

     
  7. scorpio72

    Martie 22, 2011 at 6:42 pm

    Tuturor:
    Nu sunt in ,,depresiuni” :)))ci doar constat ca trebuie sa cobor cu picioarele pe pamant.
    Si asta cere timp si nu visuri….
    Si…va multumesc ca existati!

     
  8. Marian S

    Martie 22, 2011 at 6:49 pm

    … şi să nu uitaţi că e născută în zodia Scorpionului.

     
  9. Sper

    Martie 22, 2011 at 8:23 pm

    Nu stiu daca realizezi dar esti contradictorie:)
    Spui ca tocmai ai realizat ca viata pe care o visezi nu exista, si ca, gata, te schimbi, iti ingheti sufletul….dar apoi continui: „asteptand vremea cand il voi putea folosi”. Deci nu te schimbi, in fond. Eu cred – ca si restul cititorilor tai, probabil – ca e bine asa, adica sa crezi in continuare, chiar daca…. realitatea e alta. Ce-ar insemna sa renuntam sa visam?! Acuma nici sa fim total visatori, dar nici inghetati din ambitie sau din dorinta de comoditate. Cum spunea cineva, continua sa traiesti, privind inainte!

     
  10. scorpio72

    Martie 23, 2011 at 6:18 pm

    Sper,bine ai venit…
    O sa invat sa privesc si inainte.Totul cu rabdare.

     
  11. papagigli

    Martie 23, 2011 at 6:24 pm

    scorpiuto
    nu mai cobori tu cu picioarele pe pamint, ca-i naspa, basca faptul ca mie mi-a spus o cunostinta, foarte buuuna, ca femeile se simt mai bine cu picioarele-n aer, nu pe pamint 😉
    pup u

     
  12. Iasi

    Martie 27, 2011 at 8:31 am

    Nasol tare cand te iau ganduri de genul asta. Cel mai bine te poate ajuta anturajul si munca. Dar in special munca.

     

au urcat o treapta

 
