RSS

Ingerul lui Matache

24 Mar

In ultimele zile,Matache s-a simtit foarte rau,asa ca ,,mamicile” l-au dus la medic.
Din pacate medicul nu a mai putut face nimic pentru el..asa ca de Matache va avea grija de acum incolo,un inger bun si pazitor.
Tin sa multumesc tuturor care s-au implicat in cautarea unui stapan pentru Matache si sa imi fac datoria pana la capat,aceea de a da vesti despre ce s-a mai intamplat.
Din pacate,nu a fost un final fericit,insa pentru altii,care asteapta sa fie adoptati,probabil ca va fi.

 
13 comentarii

Scris de pe Martie 24, 2011 în Diverși picurici

 

13 răspunsuri la „Ingerul lui Matache

  1. zaqk

    Martie 24, 2011 at 11:50 am

    Bietul Matache! Dar de ce? Ce a patit?

     
    • scorpio72

      Martie 24, 2011 at 12:05 pm

      :((( nu stiu exact,o boala destul de grava.

       
  2. psipsina

    Martie 24, 2011 at 12:11 pm

    te rog, nu! nu-mi spune asta. nu vreau să ştiu… 😦 😦 😦

     
  3. Alex

    Martie 24, 2011 at 2:00 pm

    Micuţul de el! Îmi pare tare rău pentru el…. Viaţa asta e dură nu doar cu oamenii, ci şi cu animăluţele.

     
  4. Ana lu' Manole

    Martie 24, 2011 at 4:07 pm

    😦

     
  5. Georgiana

    Martie 24, 2011 at 7:24 pm

    :(((((( offffffff!!!

     
  6. virusverbalis

    Martie 24, 2011 at 9:45 pm

    Saracu de el..Taman cand sa-i fie si lui mai bine..Asta e…

     
  7. vladcelgroaznic

    Martie 27, 2011 at 4:22 pm

    Am aflat de la prietenul Griska… Imi pare atat de rau!

    Asta e o mare problema cu pisicutele: orice boala evolueaza foarte repede 😦 Asa era sa patesc si eu cu Peticica (de la o raceala luata de la Pisu Mare, care nici macar n-a stranutat, doar a fornait de cateva ori cand a venit, seara, si a doua zi era ca nou!) , dar cum tot timpul sunt cu ochii pe ea si o cunosc FOARTE bine (deci imi dau seama in maxim 3 ore ca ceva e in neregula cu ea), am reusit s-o salvam…

    Noi iti multumim ca te implici in salvarea lor! Avem nevoie de oameni ca tine, ca mamicile lui Matache… Va felicit si va multumesc!

     
  8. gabriela

    Martie 29, 2011 at 10:40 am

    saracutul de ei. Mie mi-e asa de mila de animalute si sufar alaturi de ele cad sunt bolnavioare.

     
  9. Gabi

    Mai 5, 2011 at 4:42 pm

    :(. Era bne sa aflati ce boala a avut. Se poate sa fi fost o boala care putea fi prevenita prin vaccinare. In general pisicile sunt destul de rezistente. Maxi motanul meu e praf cu imunitatea, ni s-a recomandat la un moment dat sa il eutanasiem fiindca de 2 luni avea ceva febra si nu reactiona la nimica. 2 luni doar dormea, manca si iar dormea … si atat. Apoi la un moment dat si-a revenit … nu cmplet .. dar cat sa iti sara in carca sa t muste, si sa nu mai doarma atat.

     
  10. cleo

    Martie 19, 2013 at 9:43 am

    😦 ce pacat !

     

au urcat o treapta

 
