RSS

Matachele zilei de marti

18 mart.

Cu specificarea ca am preluat postul de la adela sirghie si pentru ca o cunosc pe una din mamicile lui Matache,vi-l prezint si eu…


Il cheama… Matache pentru ca a fost gasit necajit, amarat si tremurand de frig si foame, chiar in piata cu acelasi nume. Florina, una din distinsele cititoare ale blogului, l-a gasit in plina iarna, cu putin inainte de Mos Niculaie, l-a luat, l-a ingrijit, l-a dus la doctor, i-a platit medicamentele si l-a facut bine, iar acum o ajut sa ii caute mamica. Adevarul este ca eu mereu i-am admirat pe oamenii care au suflet mare si salveaza animalutele de la pieire, asa ca imi doresc tare mult sa putem sa o ajutam pe fata care l-a gasit. Deocamdata Matache sta intr-un birou, dar sigur ca ar vrea, ca toate pisicile din aceasta lume, sa aiba si el casuta lui cu pervaz primitor pe care sa motaie, 20 de ore din 24…
Este un motanel frumos, vesel ca un mic diesel, cuminte (nu roade nu darama lucrurile pretioase din casa, nu se catara pe dulapuri si pe draperii) este educat la litiera, are maniere, e iubitor si alintat si are in jur de 8 luni. Mananca numai mancare de pisici si nu este pretentios. Vine cu o mica zestre formata din doua litiere, cateva jucarioare dragi si doua castronase:)
Mai multe detalii si poze puteti solicita aici: florina.roman[at]gmail.com, tel 0723 295 274.

Daca vreti sa il ajutati, ca si mine, pe frumuselul motanel Matache, va rog mult sa preluati stirea pe blogul vostru

 
30 comentarii

Scris de pe martie 18, 2011 în Diverși picurici

 

30 de răspunsuri la „Matachele zilei de marti

  1. coolnewz

    martie 18, 2011 at 11:01 am

    pai nu ne-ai spus citi ani are??

     
  2. psipsina

    martie 18, 2011 at 11:15 am

    măăă… tu vrei să mă ademeneşti. ai scris postul ăsta pentru mine cumva? 😳

     
    • scorpio72

      martie 18, 2011 at 11:19 am

      Un picut asa..da! Ce zici?
      Dar cunosc pe una din mamici..:))

       
      • psipsina

        martie 18, 2011 at 11:38 am

        e frumos foc, m-a topit de la prima privire. nu ştiu dacă am curaj… încă mi-e dor şi doare…

         
        • scorpio72

          martie 18, 2011 at 11:43 am

          Psi…respect decizia ta,oricare ar fi…
          Pana la urma,eu chiar am intins o mana de ajutor.Exista o singura persoana care ar veni luni sa il vada…dar nu se stie nimic….

           
  3. papagigli

    martie 18, 2011 at 11:26 am

    Intrucit vad ca ai gasit-o pe psi, prezenta mea e de prisos 😀

     
    • scorpio72

      martie 18, 2011 at 11:29 am

      :)) ..pentru partea aia..trebuia sa ne chinuim cu un pasaport…

       
  4. Alex

    martie 18, 2011 at 11:51 am

    E frumos foc Mătăchiţă cel mustăcios. Tare mi-ar plăcea un cotoşman ca el, dar am acasă doi canari şi peştişori… Cred că i-ar „aranja” imediat Matache cel viteaz! 😀

     
  5. Flori

    martie 18, 2011 at 12:02 pm

    Matache vaneaza doar bilele si soriceii lui, altceva nu cred ca isi imagineaza ca ar putea vana. Nici macar mancarea de oameni nu ii zice nimic :)))))

     
  6. psipsina

    martie 18, 2011 at 1:23 pm

    încă nu-mi pot dezlipi ochii de la el… dar promit să răspund repede. 🙂

     
    • scorpio72

      martie 18, 2011 at 5:22 pm

      Matache nu are unde pleca…deci ai tot timpul :))

       
  7. Alex

    martie 18, 2011 at 3:49 pm

    Să nu credeţi că dacă a fost crescut în casă, la căldurică, răsfăţat şi scărpinat, a uitat cumva cum se vânează şi ce plăcut este!
    „Ce naşte din pisică…şoareci mănâncă!” Şi nu numai! 😀

     
  8. virusverbalis

    martie 18, 2011 at 6:38 pm

    fac pariu ca-si gaseste stapan..Pana una alta , ii fac si io reclama pa blogu meu.. :))

     
  9. Vero

    martie 18, 2011 at 7:58 pm

    Am pus şi eu anunţuri, pe facebook, pe twitter şi pe petsbox.
    Dar eu şi motanul Girişka ne-am bucura dacă Matache ar ajunge la psipsina 🙂

     
    • vladcelgroaznic

      martie 19, 2011 at 9:51 pm

      Daca Griska cel Viteaz s-ar bucura ca Matache sa ajunga la Psipsina, inseamna ca asa ar fi cel mai bine si pentru Psipsina, si pentru Matache 😀

      Ascultati-l pe Griska 🙂 , invatati de la Griska 😉

      Multi miaunici-pupici pentru pisoii mari si mici!

       
  10. eumiealmeu

    martie 18, 2011 at 10:04 pm

    felicitări pentru locul de azi din bloguri cu creştere rapidă. 🙂

     
  11. vladcelgroaznic

    martie 21, 2011 at 9:40 am

    Ce mai face Matache cel dulce?!

     
    • scorpio72

      martie 21, 2011 at 9:48 am

      Nu stiu..uite,o sa intreb si eu mai departe…:)) si te anunt.

       
  12. CELLA

    martie 22, 2011 at 10:46 am

    te iubim, MATACHE !!!
    am scris şi noi şi ‘te-am pus’ pe facebook 🙂
    Doamne ajută !, meriţi o fereastră plină de lumină de inimă generoasă

     
  13. CELLA

    martie 22, 2011 at 3:50 pm

    http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/2011/03/apa-si-noi-fascinatie-reciproca-pic-pic.html

    te-am ‘văzut’ pe blogul leneş, scuze, nu mi-am dat seama că nu ai de unde şti 🙂

     
  14. Gabi

    mai 5, 2011 at 4:05 pm

    Deci ce mai face Matache?

     
  15. Gabi

    mai 5, 2011 at 7:10 pm

    😦 of …

     

au urcat o treapta