RSS

Ah,ma roade..

19 Mar

o invidie…

-Sunt individioasa( :)) ) ca Matache a avut mai mult succes ca Jamalu meu.Vizualizari,comentarii,clicuri.
Dar pe de alta parte…m-as bucura daca si-ar gasi o casuta si un stapan iubitor…pentru ca spre deosebire de Matache….Jamal are toate astea.

-Faptul ca azi Luna se apropie de Pamant si se va vedea de 15 ori mai mare….la noi e ceata,innorat si urat,deci…bafta la privit.

-Ca in loc sa dorm si eu ca omul,Jami m-a trezit din nou la 6 dimineata,iar fiul meu inca mai doarme…nu ii pasa.

-Ca timp de aproape cinci ani,m-am chinuit si luptat ca un om sa inteleaga ca modul lui de a trai nu este corect si aseara imi spune cat de schimbat in bine este.Nu mai bea,nu mai umbla brambura,nu mai..,nu mai…,e cuminte si devreme acasa..L-am intrebat daca macar sex mai face.. :)))

-Ca am neste treburi care ma vor tine ocupata pana dupa-amiaza,in loc sa lancezesc la caldurica.

-Ca!

 
5 comentarii

Scris de pe Martie 19, 2011 în Diverși picurici

 

5 răspunsuri la „Ah,ma roade..

  1. coolnewz

    Martie 19, 2011 at 11:02 am

    care „la voi”?? si aici e tot la fel! Doar daca nu s-o apropia luna asa de tare incit sa fie intre nori si Pamint! :O

     
  2. Ana lu' Manole

    Martie 19, 2011 at 7:31 pm

    Acum e echilibrat? Nah, daca mai trebuie …pun la comentarii pana iese Jamalu invingatorul care este! :)))

     
    • scorpio72

      Martie 19, 2011 at 8:16 pm

      nu e mai manole..Jami-81…Matache-256…:)))

       
  3. Ana lu' Manole

    Martie 19, 2011 at 8:42 pm

    E o facatura! :))))

     
  4. Mihaela

    Martie 28, 2011 at 4:38 pm

    Nici eu nu am vazut nimic, si eram pregatita sa fac poze sa filmez, nimic. Total dezamagitor.

     

au urcat o treapta

 
