RSS

Stietot la pescuit

09 feb.

Tatal meu este pescar,dar pescar d’ala inrait!Pescuieste de vreo 40 de ani in mod sigur si sincera sa fiu m-am intrebat mereu cum de are rabdarea necesara,pentru ca nu este nici pe departe un om calm..
Tata si-a dorit ca macar unul din copii lui sa ii calce pe urme si si-a dat silinta cat a putut..
De mica am fost la scos rame din balegarul care zacea prin gradinile sarbilor,la alergat de lacuste pe camp,la prins gandaci de mai,la adunat de broscute sau la scormonit de viermi de prin vreo mortaciune! :))
Eu si fratele meu,mergeam cu drag,sincer, stiam ca e rost de iesit din casa,la iarba verde si la garla.Stiam ca dupa ce ii adunam momeala,puteam sa ne balacim la garla in voie.Iar tata pescuia.
De multe ori ne uita gaia la cautat de lacuste si striga dupa noi…alteori pe o paturica faceam intrecere cu broscutele prinse pentru tata.
De multe ori tata lua si betele facute special pentru noi,ca sa pescuim.Nu ne ardea mereu,fratele meu mai avea rabdare,dar pe mine ma apucau dracii asteptand sa ,,muste”..
Dar intr-o zi ne-a venit de pescuit.Ne pregateste tata unditele,ne pune viermii in carlig la fiecare si pleaca pemal,in josul garlei..Eu ramasa cu fratele meu..imi fac ,,datoria” si invart firul pe sus sa il arunc in apa si asta se si intampla,dupa care raman cu ochii pe pluta.
Fratele meu,se pregateste si el sa arunce firul in apa,il invarte si….cand sa il arunce,cum face ce face…ca simt ca ma smuceste ceva de nas.
Uitandu-ma in crucis,zaresc un vierme care-mi face cu mana de pe nasul meu si ma apuca urlatul…dau sa o zbughiesc la fuga dar ma opreste ceva!
Fratele meu,ma agatase cu carligul,exact de nas!Fratele meu incepe sa-l strige pe tata,eu urlam,apare taica-miu alb la fata,nu stia ce s-a intamplat..
Cand m-a vazut,nu a stiut cum sa reactioneze,prima oara s-a speriat,dar vazandu-ma ingrozita,a inceput sa rada si sa-mi explice ca trebuie sa-mi scoata carligul.
Inchideti ochii si inchipuiti-va o copila cu un carlig pe nas si in carlig un vierme care misca..:))
Norocul meu a fost ca in momentul in care fratele meu a aruncat cu firul,nu a smucit apoi..carligul era doar infipt un pic,nu patrunsese mai adanc..asa ca tatal meu a reusit fara prea mult efort sa mi-l scoata.
Dracu’ a mai stat in ziua aia de pescuit…

 
31 comentarii

Scris de pe februarie 9, 2011 în Amintirile lui Habarnam și Știetot

 

31 de răspunsuri la „Stietot la pescuit

  1. Emiru

    februarie 9, 2011 at 8:42 am

    Fratele tau a vrut sa-ti faca un bine, voia sa-ti pregateasca nasul pt un piercing, si tu in loc sa-i multumesti, urli la el? 😆

     
    • scorpio72

      februarie 9, 2011 at 3:55 pm

      Piercing-ul nu se pune pe varful nasului! :))

       
  2. dr.Lecter

    februarie 9, 2011 at 8:58 am

    si eu sunt pescarita!!! habar nu aveam ca ma pricep, si nici nu imi placea pescuitul, dar am avrut sa il impresionez pe boy-friendul meu din tinerete, si am participat si eu intr-o zi. de atunci am ramas pescarita sadea. noi mai dadeam la peste cu larve de albina!

     
    • scorpio72

      februarie 9, 2011 at 3:56 pm

      tu esti buna sa faci cu tata o partida de pescuit! :))

       
  3. psipsina

    februarie 9, 2011 at 11:11 am

    adică ai fost pescuită? unde-i vv-ul cu artileria lui de pescar?
    sincer nu le am cu acest sport. prefer peștele gata prins. cred că nu am răbdare să stau la baltă, dar drept e că nici nu am fost de prea multe ori, doar o dată.

     
    • scorpio72

      februarie 9, 2011 at 3:57 pm

      Eu am mai testat: nu am rabdare si pace.

       
  4. Marian S

    februarie 9, 2011 at 11:18 am

    De-aia se spune din mosi-stramosi: femeile trebuie sa pescuiasca altfel.

     
  5. papagigli

    februarie 9, 2011 at 12:08 pm

    Si mie-mi place pescuitul, ca „pescar”, nu ca „peste” 😉

     
  6. coolnewz

    februarie 9, 2011 at 12:12 pm

    hm … ar fi putut fi mult mai rau! Ti-a ramas semn la nas?

     
  7. redsky2010

    februarie 9, 2011 at 4:25 pm

    bine ca n-ai patit nimic. lasam pescarii cu pescuitul si noi face baie de soare undeva mai incolo. ce zici? 😉

     
  8. VirtualKid

    februarie 9, 2011 at 4:40 pm

    Scena pare sa fie horror, mai ales pentru cine stie ce inseamna un carlig pescaresc bine infipt…

     
    • scorpio72

      februarie 9, 2011 at 4:45 pm

      Virtualkid,acum rad..dar atunci crede-ma era horror..i-am cand imi aduc aminte ce fata avea tata cand m-a vazut..chiar ma speriasem..

       
  9. VirtualKid

    februarie 9, 2011 at 4:46 pm

    Una mai curajoasa ar fi spus ca isi face piercing…

     
    • scorpio72

      februarie 9, 2011 at 4:47 pm

      Nu exista atunci asa ceva…io sunt baba..:)) mai Virtualkid.

       
  10. silavaracald

    februarie 9, 2011 at 5:51 pm

    Ba mie-mi plăcea la pescuit, dar ce păcat că ărbatu-meu n-a mai dat pe la baltă de vreo patru ani! De una singură, parcă nu mi-ar plăcea să merg. Să n-am eu pe cine pune să facă focul, să-mi bage râma în ac, să scoată peștele cu mingiocul…

     
    • scorpio72

      februarie 9, 2011 at 6:03 pm

      deci tu mergi sigur sa prinzi peste,da? :))

       
  11. Georgiana

    februarie 9, 2011 at 6:39 pm

    :))))))))))))))))))))

     
  12. virusverbalis

    februarie 9, 2011 at 8:15 pm

    Sanatate tatalui tau si sa pescuiasca ani buni, de-acu-ncolo(fir intins) E clar, e de-al meu!Scorpiuto,dac ai stii de cate ori mi s-anfipt acu-n buza… :)) O data am prins din zbor un pescarus ,cand am lansat..

     
    • scorpio72

      februarie 9, 2011 at 8:52 pm

      virus :))..la cateva chestii de genul am fost si eu martora…cu rate,broaste,cormoran si bocanc, prinse in loc de pesti..:)) eh ce amintiri.
      insa cea mai frumoasa amintire o are cu un somn prins in Delta,cam cat el de mare..o sa caut poza(ca are) si poate fac un post odata,pentru ca povestea prinderii somnului e interesanta si cu un final neasteptat!

       
  13. eumiealmeu

    februarie 10, 2011 at 8:55 am

    ai putea să fii de acord să iau această povestire şi să o ataşez la data ta de naştere în Marea carte a prietenilor…

     
    • scorpio72

      februarie 10, 2011 at 3:26 pm

      eumie..da,nu este nici o problema…:))

       
  14. stelu

    februarie 10, 2011 at 11:00 am

    Oooooooo, pescuit ….
    Dar când ? De unde timp ?
    Devine un sport al privilegiaţilor soartei , care au timp.

     
  15. virusverbalis

    februarie 10, 2011 at 4:47 pm

     
  16. papagigli

    februarie 10, 2011 at 9:36 pm

    virus
    Bai, astia-s pesti sinucigasi, plini de depresii 😀

     
  17. scorpio72

    februarie 11, 2011 at 6:14 am

    Virus,aici trebuia sa fie tata :))..era raiul lui…

     

au urcat o treapta