RSS

Cine nu e gata…

11 Feb

il iau cu lopata. Sau mai bine dansez la bara? :))

 
18 comentarii

Scris de pe Februarie 11, 2011 în Masculul Alfa

 

18 răspunsuri la „Cine nu e gata…

  1. darkleya

    Februarie 11, 2011 at 8:34 am

    ce dulceeee!!!!

     
  2. coolnewz

    Februarie 11, 2011 at 9:13 am

    jos la baza stilpului era un dulau cit toate zilele? 🙂

     
  3. Napocel

    Februarie 11, 2011 at 9:22 am

    Ce faină mâțăăă!

     
  4. psipsina

    Februarie 11, 2011 at 11:17 am

    frumosuuul! şi naomi are un stâlp de genul acesta, dar fiind bătrânică nu o prea mai interesează. o tot ameninţ că voi dona căsuţa cuiva care nu are aşa ceva, dar mă priveşte cu o indiferenţă studiată.
    tare e frumos jamal! 🙂

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2011 at 6:00 pm

      sar’na psipsi.
      din pacate s-a inpins fiul meu in casuta si i-a rupt-o,a ramas cu ,,stalpii”,fara sa mai aiba ,,terasa” :)).

       
  5. simf

    Februarie 11, 2011 at 1:03 pm

    …si cand cobor, plec la vanatoare: glezne, cabluri, ciorapi miscatori, apa de la chiuveta, tot ce misca, tot, tot, tot!

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2011 at 5:59 pm

      O sa fii surprinsa,dar nu! E chiar cuminte cu chestiile astea..in schimb joaca fotbal cu orice mingiuca :)) si fura sticluta cu picaturi pentru nas..cam atat!

       
  6. papagigli

    Februarie 11, 2011 at 6:05 pm

    Pai mie de mite la bara imi arde? Scorpiute la bara, n-ai sa-mi arati? 😉

     
    • scorpio72

      Februarie 11, 2011 at 6:14 pm

      papa..am in baie o bara pe care imi agat chilotii..e buna? :))

       
      • papagigli

        Februarie 11, 2011 at 6:35 pm

        Am spus scorpiute, nu chiloti de scorpiuta 😛

         
        • scorpio72

          Februarie 11, 2011 at 6:45 pm

          Papa..scorpiute la bara nu o sa vezi,nici eu nu le-am vazut..:))

           
  7. virusverbalis

    Februarie 11, 2011 at 9:59 pm

    Si va spun si nu gresesc,
    Inaltimi io stapanesc…
    Si nu ma dau jos ,vere,
    Nici de Scorpiuta-mi cere..! :))

     
    • scorpio72

      Februarie 12, 2011 at 8:30 am

      asa e virus..nici de nebun nu o face!

       
  8. eumiealmeu

    Februarie 12, 2011 at 8:10 am

    ce m-a amuzat tipa… te-ai gândit bine să o aşezi aici, că şi ea e… căţărătoare… ai văzut cât de agile sunt când se aruncă spre înălţimi? ar trebui să învăţăm de la ea.
    spor-t.

     

au urcat o treapta

 
