RSS

Alooo..blogosfera vrea in tabara!

14 iul.

Nu ma pricep eu la lucruri prea serioase,ca in principiu bat campii despre mine si ideile din capul meu,insa ceea ce va voi spune este cat se poate de serios.
Mi-a placut ideea si am zis ca o sprijin,chiar daca eu nu voi putea ajunge pe acolo..
Imi plac oamenii care nu se cunosc si vor sa o faca,cei pentru care bloggingul inseamna mult,un mod de comunicare si altfel decat virtual,de impartasire a ideilor.
Este usor sa te ascunzi in spatele unui monitor si sa fii omul perfect,cel care ai lasat tu se sa ,,vada”.Dar este mult mai usor sa demonstrezi asta pe viu.
„Festivalul Bloggerilor Independenţi – blogStock.ro” de la Vama Veche si tabara de vacanţă de la Ibanesti din judetul Mures,va face ca cei care se cunosc deja sau nu s-au vazut niciodata sa se intalneasca ,sa lege prietenii,sa se distreze si sa se joace in continuare de-a blogareala.
Asteptam atunci cand va fi momentul,de la trimisii nostrii speciali Virtualkid si Silavaracald ,impresii,povesti blogaresti si poze.Ahh si sa nu uit.. Silavaracald  a postat pe blogul ei mai multe detalii despre tabara de la Ibanesti,perioada,preturi,poze,etc.Grabiti-va,ca prea mult timp de gandire nu aveti…

 
11 comentarii

Scris de pe iulie 14, 2011 în Diverși picurici

 

11 răspunsuri la „Alooo..blogosfera vrea in tabara!

  1. dictaturajustitiei

    iulie 14, 2011 at 9:19 am

    Sunt curioasă și eu.

     
  2. silavaracald

    iulie 14, 2011 at 9:36 am

    Mulțumesc mult, Scorpio!
    Oricum, ne vom gândi și la tine în tot timpul ăla. Avem atâția prieteni comuni… 🙂

     
  3. psipsina

    iulie 14, 2011 at 10:14 am

    întâlnirile în real sunt o probă importantă pentru un blogger. şi nu mă gândesc neapărt la sinceritate cât la modul în care suntem percepuţi pe blog… este acela identic cu ceea ce suntem, cine suntem?
    mi-ar fi plăcut să ne vedem atunci când a fost… dar sper că vor mai fi ocazii.
    frumoasă iniţiativa. sunt sigură că se vor distra pe cinste! 🙂

     
    • scorpio

      iulie 14, 2011 at 10:31 am

      Psi,in mod sigur noi ne vom intalni,chiar daca nu am mai zis nimic..nu am uitat sa stii :)).

       
      • psipsina

        iulie 14, 2011 at 12:03 pm

        păi nici nu ar mai fi nimic de zis…. este stabilit! 😀

         
  4. Gabriela

    iulie 14, 2011 at 1:33 pm

    🙂 unei asemenea intitaive trebuie sa raspundem pozitiv. Mai ales ca e vorba de multa implicare.Si dincolo de acestea, viata si internetul ne conecteaza si dincolo de virtual.

     
  5. Alex

    iulie 14, 2011 at 8:27 pm

    Un lucru frumos! Oameni din toate colţurile ţării, care vor putea să se întâlnească de-adevărat! 🙂

     
  6. Gabriela Cimpoca

    iulie 15, 2011 at 1:31 am

    Ufff. chiar nu-i nimeni pe-acolo, sa mearga si in locul meu? Tu chiar nu poti mergi, scorpiuto? Asta e, succes participantilor si spor la treaba organizatorilor. Stiu ca, de multe ori, e mai greu sa organizezi, decat sa participi! 🙂

     
  7. Ana lu' Manole

    iulie 15, 2011 at 9:17 am

    Aha, d-aia ne-au simulat cu joaca…sa vada de ce suntem in stare! :))
    Le urez distractie maxima! 🙂

     
  8. virusverbalis

    iulie 15, 2011 at 5:07 pm

    Pentru mine e prea departe, capatu lumii..Oricum, frumoasa initiativadistractie frumoasa si ,cine stie,viata e-nainte…

     

au urcat o treapta