RSS

Duzina de cuvinte- E… pe vine…

07 mart.

Cele două surate se privesc una pe alta și vor să vadă care din ele va ceda prima. 68794
Frigul tăios de afară pare că ține cu prima și te îndeamnă să stai în casă și să bei un lapte cald, având trei corcoațe în plus pe tine.
Dar a fost…se pare că pierde teren…a trecut vremea când buldozerele împingeau zăpada bogată de pe străzi,făcând loc curatului…
A doua vine pe fondul unui spectacol inconfundabil
Mai întâi te botează cu o ploaie rece și măruntă, ce se strânge în ochiuri mici.Tu mergi pe stradă cu mâinile în buzunare, zgribulit de răcoarea de afară și încălțat în cizme de cauciuc, bombănind
în barbă.
Apoi cerul sângeriu ce anunță răsăritul pare că începe să dea contur așteptării…
Căldura mijită sfios te face să zâmbești și totul nu mai pare încremenire.
Adio cojoace, adio izmene și zgribuleală matinală.
Bun venit ghirlande de ghiocei și narcise cu guler dantelat
Cele două surate se privesc una pe alta și apoi își dau mâna de rămas bun.Prima își ia desaga plină cu rest de zăpadă și se îndreaptă spre alte ținuturi mai reci. A doua își pregătește rochia de sărbătoare și își așterne pentru a păși…covor de iarbă proaspătă.

Au scris psi ,  oglinda lui erisedAdrianaTVienelaAdrianadancarmen pricopMayaDrugwashvavalyVantdetoamnaSome Wordsadicherishdia naicuadelinaMatildaLaura Laly

 
 

Etichete: ,

8 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- E… pe vine…

  1. psi

    martie 7, 2014 at 10:32 pm

    scorpio is back in town? ai scos năsucul din zăpadă, ghiocel? 🙂

     
  2. maya2013

    martie 8, 2014 at 12:03 am

    „Cântă cucu-n dumbrăvioară
    Pe copacul înflorit.
    Salutare primăvară!
    Timp frumos, bine-ai venit!”
    eu nu le am cu poezia dar mai imprumut de la altii

     
  3. SimonaR

    martie 8, 2014 at 2:28 am

    Să scoatem rochiile, că de când așteeept! 😀

     
  4. racoltapetru6

    martie 8, 2014 at 10:44 am

    Am nețărmuita bucurie și neasemuita plăcere de a-ți ura La mulți ani, cu prilejul minunatei sărbători de 8 Martie! Fie ca florile să te împresoare toată ziua și parfumul lor să te adoarmă spre seară. 🙂

     
  5. Drugwash

    martie 8, 2014 at 11:10 am

    La mulţi ani, vestitoare a primăverii! 🙂

     
  6. Adriana

    martie 9, 2014 at 8:34 pm

    ….eu chiar vreau să vină! De ce nu vine, total?

     
  7. cita

    martie 9, 2014 at 9:08 pm

    Sa ai o primavara frumoasa!

     
  8. 1lauralaly

    martie 10, 2014 at 11:40 am

    Surata iarna, pare ca a mai lasat ceva in urma ei. Dar primavara stie ca e rindul ei acum. O primavara frumoasa sa ai

     

au urcat o treapta