RSS

Psiluneli- Falsidrama lui februarie

16 feb.

Mă încearcă sentimente amestecate…557041_137457199744583_465670927_n
Trecutul l-am lăsat demult în urmă și chiar nu mai apare decât rareori, când îmi scormonesc în memorie anumite detalii ,,tehnice”…
În februarie de obicei mă apucă falsa ,,depresie”. E falsă, parol…nu e reală…dar am anumite stări contradictorii și uneori triste. Alteori mă apucă melancolia, dar în sensul bun și legat doar de un singur aspect…
Fiul meu!
Ce ar fi fost dacă….
Și apoi îmi revin!
În februarie m-am căsătorit…Doamne, ce îndepărtat pare momentul…și atât de fals, privind acum în urmă…
Ar fi fost…câți ani? Să mă gândesc (nici asta nu știu…) da, ar fi fost 22 de ani…de fapt dacă stau să mă gândesc, nu ar fi fost. Nu aș fi rezistat!
Dar știu cu certitudine că în acea zi fatidică s-a născut fiul meu. La un an, fix un an diferență!
Asta ca să nu uit niciodată de februarie. Niciodată!
Indiferent la ce m-aș gândi, această dată de februarie va fi ca un simbol amestecat. Unul bun și unul rău. Falsidrama lui februarie.
Nu aș schimba nimic privind în urmă.Dacă aș schimba ceva din destinul meu, nu ar mai exista fiul meu.
Sunt realistă! Este singurul lucru bun din viața mea…de atunci și de acum. Unicul! Fără de care eu nu aș putea trăi!
Nu sunt o mamă agățătoare. Bine, anumite obiceiuri nu mi le pot schimba oricât aș încerca, cum ar fi de exemplu faptul că indiferent cât de mare este tânărul meu, tremură carnea pe mine de grija lui.Nu mă agăț de el, chiar dacă este rațiunea mea de a trăi.
Mă bucur că la un moment dat al vieții mele, am fost dură cu el…eu o mamă singură, dar doar pentru binele lui. I-am ,,taiat” cordonul ombilical de foarte devreme și chiar dacă a durut, l-am aruncat în viața asta dură ca să învețe. Și de bine și de rău, în așa fel încât să se descurce singur și să nu devină un ,,pizdorcea” (scuzați-mi expresia) cum sunt unii băieți crescuți doar de mame.
Sunt mândră când văd ce aluat a ieșit din plămădeala mea.
Sunt atât de mândră de faptul că atunci când mi-a fost greu, nu m-am dat bătută și m-am ,,luptat” cu el și cu personalitatea lui, în așa fel încât acum avem o relație specială cum rar au unii părinți-copii.
I-am oferit încrederea mea în orice situație și l-am făcut să se deschidă în fața mea, astfel încât noi nu avem secrete.Bine, în intimitate nu intrăm, că nici el nu e curios și nici eu nu sunt curioasă de ce facem fiecare.
Dar ne respectăm fiecare viața celuilalt și ne permitem să ne judecăm.
Da! Să vedeți cu câtă seriozitate mă judecă atunci când o iau ,,razna” și încearcă să mă ridice sau să mă aducă pe linia de plutire.
Îi ascult părerea mereu când își spune punctul de vedere și câteodată (doar câteodată) îi dau dreptate.
Falsidrama lui februarie mi-a adus un fiu…iar acest post îi este dedicat lui.
Și nu mă pot opri să nu îi spun încă o dată ceea ce știe deja, că îl iubesc de la pământ până la lună și înapoi.

La mulți ani tânărul meu!

Au scris psi,  oglinda lui erisedadicherishVienelalili3dVeroVladenSome Wordsdia naicucarmen pricopAbisurile

 

Etichete: , , , ,

25 de răspunsuri la „Psiluneli- Falsidrama lui februarie

  1. mihaela

    februarie 16, 2014 at 10:12 pm

    la multi ani fiului de februarie atunci 🙂

     
  2. Adriana

    februarie 16, 2014 at 10:15 pm

    Aşa falsidramă aş fi vrut şi eu! Cu un astfel de rezultat, viaţa capătă sens. La mulţi ani, fiului tău! La mulţi ani şi ţie, mamă tânără! Mă uit la voi şi greu cred că sunteţi mamă şi fiu!

     
    • Scorpio

      februarie 16, 2014 at 10:44 pm

      Si totusi suntem. Mama si fiu! Multumesc mult , Adi!

       
  3. psi

    februarie 16, 2014 at 10:15 pm

    la mulţi ani sergiu şi bun venit acasă! 🙂

     
  4. dagatha

    februarie 16, 2014 at 10:19 pm

    Să-ți trăiască şi să te bucuri de el muuuultă vreme de acum înainte! 🙂
    Până la urmă, eu cred că frumosul şterge cu succes urâtul din propoziție şi cred că aşa e şi la tine 🙂

     
    • Scorpio

      februarie 16, 2014 at 10:44 pm

      Exact! Muuuult urat a sters…Multumesc mult pentru urare.

       
  5. lili

    februarie 16, 2014 at 10:38 pm

    La mulți ani!
    Să fiți sănătoși și prieteni, toată viața!

     
  6. Vero

    februarie 16, 2014 at 10:39 pm

    La mulţi ani fiului tău! Să vă bucuraţi unul de altul încă mulţi, muuulţi ani de acum înainte!
    Cred că asta e tot ce contează! 🙂

     
    • Scorpio

      februarie 16, 2014 at 10:45 pm

      Da, asta conteaza cel mai mult. Multumesc Vero.

       
  7. roxdumitrache

    februarie 16, 2014 at 10:43 pm

    Faina falsidrama lui
    februarie. Sa-ti traiasca baiatul si sa va bucurati mai departe unul de pretuirea celuilalt!

     
    • Scorpio

      februarie 16, 2014 at 10:45 pm

      Chiar ne pretuim. Multumesc Roxi.

       
  8. Sonia

    februarie 17, 2014 at 1:02 am

    La mulți ani lui. La mulți ani vouă, mamă și fiu. Îți înțeleg mândria și iubirea. Și mă bucur că m-ai făcut părtașă la ea.

     
  9. Vienela

    februarie 17, 2014 at 10:10 am

    Sa iti traiasca, sa fie sanatos si fericit!
    Mama singura am fost si eu, si tare ma tem ca in anumite privinte l-am cocolosit mai mult decat avea nevoie… Sper ca timpul sa imi spuna ca ma insel…

     
  10. Poteci de dor

    februarie 17, 2014 at 11:32 am

    Sa fie sanatos! La multi ani!

     
  11. cita

    februarie 17, 2014 at 11:45 am

    Sa-ti traiasca baiatul si sa te bucuri pentru si impreuna cu el!

     
  12. Drugwash

    februarie 17, 2014 at 5:06 pm

    La Mulţi Ani, sănătate şi baftă în viaţă! Amîndurora! 😉

     
  13. Silavaracald

    februarie 17, 2014 at 7:30 pm

    Mie, februarie mi-a adus-o pe fiică-mea, cu care relația este de aceeași natură ca aceea a ta cu fiul tău!
    Să ne trăiască și să trăim și noi mulți ani de-acum încolo, să ne putem bucura împreună! :-*

     
  14. maya-maria

    februarie 17, 2014 at 8:54 pm

    La multi ani! Să vă bucurați unul de altul la nesfârșit! Și eu am fetița născută în februarie, numai că nu a vrut să fie vărsătoare. Este un peștișor auriu. Dar parcă mai contează. Sănătoși să fie!

     
  15. SimonaR

    februarie 17, 2014 at 8:57 pm

    La mulți ani și să vă bucurați unul de celălalt întotdeauna!

     
  16. Carmen Pricop

    februarie 17, 2014 at 9:42 pm

    Am genele strălucitoare şi un zâmbet pentru voi. La mulţi ani băiatului tău, frumoşi cu bucurii şi împliniri, iar ţie sănătate ca să-i fii alături şi să te fericească! 🙂

     

au urcat o treapta