RSS

Duzina de cuvinte- Probleme eliterne

14 Feb

Mi-o venit fecioru acasă. Cu bine!
Și c-o mașină ce trebuie acum înregistrată, înscrisă, alea alea.masina-din-desene-animate-547
O săptămână l-am lăsat în pace pe motive de prechini, drăgosteală, odihnă.Timport a avut destul ca să înceapă orice demers, dar nu s-a sictirit.
Și iată-mă pe mine, aterizată ca o becluză, venită de la drum lung înapoi acasă, ca să rezolvăm problema eliternă: birocrația.
Pentru că feciorul mi-a vândut mie titicarul (simbolid, bineînțeles) am avut de scos o grămadă de acte.
Am început cu RAR-ul, unde chiar dacă am avut pile, tot s-a găsit o tufisură pe la hârtii, pe la mașină, în așa fel încât fii-miu a trebuit să facă un cursalt prin oraș după cele trebuincioase. Apoi a mai urmat încă unul și în final s-a învârtit de vreo patru ori. Că ca la noi la nimenea!
Bineînțeles că eu am fost cu el peste tot, pentru că a dat de o grămadă de macarieni care l-au presalt teribil. Cum nici eu și nici el nu avea habar de proceduri…s-a simțit la buzunar. Și la nisipet! Pentru că am plătit și ce nu trebuia să facem. Ciutadini oameni, cei care profită de ,,naivitatea” începătorilor în alde de-astea.
Nu…nu am terminat! La finanțe ne-au făcut un calcul care i-a afisurat buzunarul lui fii-miu…fiu devenit ca și mine semnervos, din motive de ore întregi nemâncate, de alergătură și de pipileală.
Într-un final…suntem pe calea cea bună, chiar dacă buzunarul plânge amarnic, iar alții își freacă palmele mulțumiți.
Da’…nu ne facem noi mari? Ha?

Au scris  psi  carmen pricopoglinda lui erisedVienelamayaGriskaVeroVladenpresa in blugiAdrianaSome WordsVero 2adicherishdia naicuRadu Thor

 
17 comentarii

Scris de pe Februarie 14, 2014 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

17 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Probleme eliterne

  1. mihaela

    Februarie 14, 2014 at 10:23 pm

    eu tot mai sper ca situatia asta nu este eliterna 😦

     
  2. Carmen Pricop

    Februarie 14, 2014 at 11:13 pm

    Aventura dosarul, episodul 1, repetat la nesfârşit,,, 😐

     
    • Scorpio

      Februarie 15, 2014 at 4:32 pm

      a fost doar episodul pilot. 🙂

       
  3. Adriana

    Februarie 15, 2014 at 12:35 am

    Eu mă bucur să vă ştiu împreună! Şi cu titimobil! Vă pup!

     
  4. SimonaR

    Februarie 15, 2014 at 3:08 am

    Grea e treaba pe planeta macarienilor. Cel puțin sunteți pe calea cea bună 🙂

     
  5. ComiCultural

    Februarie 15, 2014 at 9:05 am

    Dale a tu cuerpo alegria Macarienii
    Que tu cursalt es pa’ darle nisipet y cosa buenii
    Dale a tu cuerpo simbolid, Macarienii
    Heeeeey Macarienii!

     
  6. psi

    Februarie 15, 2014 at 9:57 am

    măăă, ce-mi vine să te bat! tu nu ştii cu ce mă ocup eu? nu puteai să dai un strigăt? că doar cunosc oameni în oraşul tău! hmmm…..

     
    • Scorpio

      Februarie 15, 2014 at 12:02 pm

      Psi, nu mi-a trecut prin cap…a fost prea din scurt, am facut totul intr-o zi…

       
  7. Bogdan Daradan

    Februarie 15, 2014 at 2:29 pm

    mie tare mi-o placut titicarul…imi cumperi si mie unul la fel…ma ocup eu de rar si de birocratie :))

     
  8. maya-maria

    Februarie 15, 2014 at 7:04 pm

    Nimic nu-i nou sub soare. Se întâmplă peste tot și în toate. Voi să fiți sănătoși că belele curg!

     
  9. Adrian

    Februarie 16, 2014 at 1:49 pm

    Chiar crezi că ne mai facem mari?

     

au urcat o treapta

 
