RSS

Duzina de cuvinte- Salt înainte

01 sept.

 M-am trezit de dimineață cu curul în sus.Între două înghițituri de cafea și pâinea molfăită, gânduri malefice îmi trec prin minte.
Nu mă puteți imagina între păpuși vodoo, ace, ciuce și carice, scuipați, broaște, poze și incantații…nu, nu puteți.
Eu da!
Am o tulburare de moment, timp în care dau în melancolie blegoasă și în care mă gândesc că ar fi fost mai bine să fiu genul teluric decât cel visător…dar îmi revin repede atunci când bag o țigară.
Mă văd rapid la moara cu draci, învârtind perpetuu la manivelă și măcinând ouă de manechine fara cap.
Sau în același tipar macabru, amestecând într-un bol creiere de ,,berbeci” și făcând picturi rupestre pe pereți, întru eternitate.
Sunt o ,,păcătoasă”! Sunt o păcătoasă la care problemele trag ca la un magnet, pentru că mie-păcătoasei, îi place să se complice inutil.
Nu ar fi mai bine să stau mereu pe margine și să privesc cu detașare, în loc ca acum să îmi zboare tâmpla fâlfâind??
Nuuuu…cum să stau? Dacă am draci pe mine și nu am stare…
Deci, orice picior în dos e un salt înainte..parcă așa se spune, nu?
Păi altfel, cum facem materiale…și cum îmi dau eu de lucru atunci când m-oi plictisi?
Așadar…in curând, la treabă!-Hydea

Au duzinit ca și mine psialmanahejoradordefemeieDragosVeroversVerotibicammelyDictatura justitiei,    Some Words,    virusverbalis,

 

Etichete: , ,

38 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Salt înainte

  1. dordefemeie

    septembrie 1, 2012 at 9:10 am

    Lasa ca iti trece repede, si problemele se rezolva, adica le rezolvi tot tu, stiu din proprie experienta 🙂

     
    • Scorpio

      septembrie 1, 2012 at 9:47 am

      E doar o Duzina…. :))

       
      • dordefemeie

        septembrie 1, 2012 at 10:00 am

        La mine treaba aia cu problemele care se tin scai chiar e valabila 🙂

         
  2. Marian S

    septembrie 1, 2012 at 9:12 am

    Avantajul bărbatului este acela că nu se poate scula mereu cu fundul în sus. Desigur, ceva îl împiedică, iar in loc de asta se trezeşte „în trei picioare„.

     
    • Scorpio

      septembrie 1, 2012 at 9:46 am

      Mi-ar fi placut sa se trezeasca cu ceva creier in plus…

       
      • Marian S

        septembrie 1, 2012 at 10:10 am

        Creierul este mereu acelaşi. Depinde cât este de încreţit.

         
  3. psi

    septembrie 1, 2012 at 9:30 am

    salt înainte, aşadar! 🙂 eu îţi sunt ca totdeauna aproape.

     
    • Scorpio

      septembrie 1, 2012 at 9:46 am

      Mi-a trecut! Sunt zen acum :)) .

       
  4. tibi

    septembrie 1, 2012 at 12:16 pm

    Cum e vorba ceea: noi să fim sănătoşi că belelele curg gîrlă?
    Lasă-le să curgă; cîtă vreme avem de ce ne strofoca simţim că trăim. 🙂

     
  5. cammely

    septembrie 1, 2012 at 12:33 pm

    Mă văd rapid la moara cu draci, învârtind perpetuu la manivelă și măcinând ouă de manechine fara cap. 😆
    Hai, ca asta e buna de tot. Ce-am mai ras! 😆

     
    • Scorpio

      septembrie 1, 2012 at 1:48 pm

      Eu nu am ras cand am scris…
      Glumesc :)) .

       
  6. irealia

    septembrie 1, 2012 at 12:36 pm

    Ne vedem la moara cu draci! Io-s aia cu maiou albastru! 🙂

     
  7. virusverbalis

    septembrie 1, 2012 at 1:17 pm

    Cand avem draci , dam agheazma! :)) Scorpiuto , zi-mi si mie de moara aia, unde-i? O zi faina si demagnetizeaza bucata aia da magnet! :))

     
    • Scorpio

      septembrie 1, 2012 at 1:48 pm

      Aoleu, Virusache..cum sa iti zic? Tu esti de partea cealalta… :))

       
  8. Drugwash

    septembrie 1, 2012 at 1:22 pm

    Dacă aveţi nevoie de „pile” la frate-meu*, băgaţi un fluierat din degete, băieţesc.

    * se spune „fă-te frate cu dracu’ pînă treci puntea” – ce să fac, dacă puntea mi-e lungă fix cît viaţa…

     
    • Scorpio

      septembrie 1, 2012 at 1:49 pm

      Nup. Eu sunt cu Barbosu :)) .

       
      • Drugwash

        septembrie 1, 2012 at 3:03 pm

        Să-i trasmit salutări de la tine? E jos, la demisol, joacă babaroase cu frate-meu. 😆

         
  9. SimonaR

    septembrie 1, 2012 at 1:23 pm

    😀 serios acum, mi-ai schimbat ziua cu duzina ta!

     
    • Scorpio

      septembrie 1, 2012 at 1:50 pm

      Daca ti-am schimbat-o in bine, ma bucur.

       
      • SimonaR

        septembrie 3, 2012 at 1:05 am

        nu in bine, in foarte bine 😀

         
  10. dictaturajustitiei

    septembrie 1, 2012 at 2:04 pm

    Se spune că trebuie să suferi în dragoste ca poeziile să fie magnifice. Pot zice că-mi place cum scrii atunci când ești cu capul în jos . 😆

     
  11. almanahe

    septembrie 1, 2012 at 4:21 pm

    Progresul se opreşte temporar,
    Progresul vine-ntotdeauna
    Cu un cost suplimentar…:)

     
  12. Carmen Pricop

    septembrie 1, 2012 at 9:01 pm

    Bună terapie, după cum văd! Am să încerc şi eu când am să am nevoie. :))

     
  13. Vero

    septembrie 1, 2012 at 10:32 pm

    Atunci înainte, cu tot curajul! 😀

     
  14. silavaracald

    septembrie 2, 2012 at 8:56 am

    Lasă ouăle de manechin în pace, că-s din plastic. Cele umane au o consistență mult mai potrivită că să… Hai că nu-ți mai dau idei, că se pare că are Hydea destule! 😀

     
    • Scorpio

      septembrie 2, 2012 at 10:11 am

      :)) Manechinele nu au oua. ,,Manechinele”, da.

       
  15. Minnie

    septembrie 2, 2012 at 1:11 pm

    Cata dreptate ai…… un sut în dos… tocmai l-am primit de la tine….. am plecat ca am o gramada de treaba! O duminica frumoasa!

     

au urcat o treapta