RSS

Și ne-am ,,iubit”…

30 Aug

,, Și ne-am iubit că ne-am putut iubi, incert și repetat ca o greșeală” .

,,Și acum a venit momentul să îmi pun pentru o altă vreme sentimentele la păstrare…
Ar trebui să fiu supărată, nu sunt…sunt realistă. La vârsta mea nu mai cred în iubiri adolescentine, iar ce încerci să construiești se face cu foarte mare greutate, pentru că după greșeli repetate, nu mai ai puterea de a face la infinit compromisuri, doar de dragul…
Și atunci renunți, tu sau celălalt…Pleci fără să te mai uiți in urmă, fără să mai lași un semn. Lașitate, imaturitate…zi-i cum vrei…
Eu știu ca sunt om mare și imi asum ce fac, inclusiv greșeli.
Am avut un feeling, cel care nu îmi lipsește niciodată.Ba chiar pusesem pariu cu Jekylla , vizavi de durată.
Psihologia bărbatului o cunosc deja. Comportamentul, privirea, gesturile, semnele de plictis sau de admirație, generozitatea, frica de responsabilitate, frica vizavi de implicare, aventura versus stabilitate, limbajul trupului, stilul de a privi și a feri privirea, evitarea anumitor discuții sau implicarea lor in subiect, toate imi sunt cunoscute…nu mai este un mister pentru mine.Tiparul există și nu se va schimba.(Imi pare rău că mi-am ratat cariera.) E vorba doar de timp.Atat.
Dragostea e pe buzele tuturor și totuși e un subiect tabu.Deranjează ingrozitor și sperie.
Am câștigat și de data aceasta…sau am pierdut?
Ar trebui să fiu supărată, surprinzător, nu sunt.
Am investit? Da, am investit…
Am primit? E discutabil…
Chiar dacă doare, sufletul e atât de tăbăcit încât mă gândesc cu amuzament, cât mai poate duce?
Mai poate duce?
Poate!
Sunt în reparații :cos, descos, criogenez, ascut, pilesc, iau o gură de aer ca să scap de starea de vomă.
Și într-un final, o să revin…ochii văd, inima cere.
Păzea!” – Hydea

 

Etichete: , ,

16 răspunsuri la „Și ne-am ,,iubit”…

  1. tibi

    August 30, 2012 at 10:30 am

    Nu e mare lucru de spus. Tu ştii cel mai bine ce a fost, ce este şi mai ales, ce vei vrea să fie.
    Ai o deviză excelentă şi te admir pentru: „nu privi în urmă …” Hug. 🙂

     
    • Scorpio

      August 30, 2012 at 2:19 pm

      Eu stiu ca ,,Barbosul” are mereu grija de mine si daca nu e bine, ma lasa mereu cu buza umflata :)) .

       
  2. psi

    August 30, 2012 at 1:09 pm

    kisses and hugs… vei ieşi cu zâmbet nou. i know!

     
    • Scorpio

      August 30, 2012 at 2:21 pm

      Eu zambesc mereu, chiar si amar, dar o fac.

       
  3. Drugwash

    August 30, 2012 at 1:29 pm

    Pune „fluturaşii” şi tot ce-a fost frumos – cît a fost – în cutiuţa cu amintiri, iar restul scutură-l odată cu cearşaful, să se ducă în cele patru vînturi…

     
    • Scorpio

      August 30, 2012 at 2:21 pm

      Amintirile frumoase le pastrez mereu, fac parte din viata mea.

       
  4. almanahe

    August 30, 2012 at 2:06 pm

    cearceafurile le scuturăm noi, dacă vrei şi ţi-e lene să faci curat după puu-lii-frici. 🙂

     
    • Scorpio

      August 30, 2012 at 2:23 pm

      Le scutur eu singura. ,,El” va ramane ceva special in amintirea mea si sunt sigura ca …exact ca toti ceilalti, ma va cauta la un moment dat…

       
  5. tink3rbe11

    August 30, 2012 at 5:59 pm

    Totul vine, totul trece….totul este trecator …inima indura si „duce” ca de asta o purtam in piept!

     
    • Scorpio

      August 30, 2012 at 7:57 pm

      cred ca se va ,,toci” in timp…

       
  6. coolnewz/Ratatouille

    August 31, 2012 at 10:03 am

    dar de ce zici ca ai ratat-o? Nu cred ca e prea tirziu, mai ales ca e un domeniu in care … se cere! 🙂

     
    • Scorpio

      August 31, 2012 at 8:43 pm

      Pe psihologul virtual fac de cativa ani…gratis. :))

       
  7. Silving

    Septembrie 1, 2012 at 10:10 pm

    Imi place citatul tau,bine ales,sau altfel,bine mi-a picat mie 🙂
    Complicata e iubirea asta,hm? 😀 Imi place si cum incepe postul tau 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 4, 2012 at 8:37 pm

      Citatul l-am citit undeva, l-am adaptat eu un pic altfel….si mie mi-a placut mult, dar daca sunt senila :)) nu mai stiu pe unde l-am citit….

       
  8. Allure

    Septembrie 6, 2012 at 11:33 am

    Ceea ce s-a întîmplat nu este o piedică, ci o treaptă pe scara vieții – te ajută în ascensiunea spre cel ce va fi să fie 😉

     

au urcat o treapta

 
