RSS

ABC-ul oraselor vizitate

22 iul.

Eu am vazut la Carmen si voi prelua si eu…ABC-ul oraselor pe care le-am vizitat…

Sunt sigura ca am uitat inca multe orase.Tin sa precizez,ca spre rusinea mea,nu am vizitat foarte multe din Romania,nu am avut ocazia si sansa sa imi cunosc tara foarte mult.
In schimb, Schatz mi-a oferit sansa si ocazia sa cunosc o mare parte din Austria,Germania si Elvetia,unde mergeam cam in fiecare weekend,iar in Italia,Spania,Cipru si Franta sa ajung in concedii.Toate orasele sunt vizitate,in unele am oprit sa bem un suc si sa batem strazile la picior,in altele am innoptat,in altele ne-am facut concediile.Nici un oras nu este scris de dragul de a fi scris si din toate am amintiri extraordinare.

A- Allgau,Ausburg,
B- Bad Ragaz,Bucuresti,Bregenz,Bludenz,Baden-Baden,Bad-Salgau,Bernkastel-Kues,Brasov,
C- Constanta,Chatenois,Colmar,
D- Dunserberg,Dornbin,Dalaas,
E- Essen,Erstein,Egg,
F- Feldkirch,Franstaz,Freiburg,Freundstadt,
G- Gais,
H- Hohenems,
I- Immenstadt
J-
K- Kappelrodeck,Konstanz,Kehl,Kempten,Konigsburg,
L- Lindau,Lustenau,
M- Munchen,Meersburg,Molsheim,Madrid,Meiningen,Mainau,Moreni,
N- Neuschwanstein,Nenzig,
O-
P- Petrosani,Petrila,Ploiesti,Pitesti,Paphos,
R- Rankweil,
S- Stresa,,Sinaia,Strasbourg,,Saint Gallen,St Margareten,Stuttgart,Salzburg,
T- Targoviste,Trier,
U- Ulm,
V- Vaduz,
W- Weilsheim,
Z- Zurich.

 
 

12 răspunsuri la „ABC-ul oraselor vizitate

  1. Hapi. River_woman

    iulie 22, 2011 at 2:18 pm

    La cat mai multe orase si orasele din Romania!
    Si de ce nu, comune, ca si ele au farmecul lor 🙂

     
  2. Georgiana

    iulie 22, 2011 at 2:26 pm

    ai văzut vreo două oraşe… nu s-ar zice că nu te-ai preumblat o ţâră! La mai multe, zic!
    Pupăciuni multe!

     
    • scorpio

      iulie 22, 2011 at 4:43 pm

      Este meritul altcuiva si pentru asta nu voi uita..

       
  3. Mirela

    iulie 22, 2011 at 3:40 pm

    Ai umblat mult! Avem in comun Salzburg, Madrid si orasele din tara, ceea ce inseamna ca eu trebuie sa o mai cotesc si catre Germania si Elvetia! Mi-a placut la nebunie Salzburgul, si daca Venezia e eterna adorata, Salzburgul e amorul cel mai recent! 🙂
    Carmen e plina de idei interesante, cred ca voi prelua si eu leapsa, dupa ce termin Jurnalul de vacanta! 😉

     
    • scorpio

      iulie 22, 2011 at 4:44 pm

      In Salzburg am fost de multe ori…mi-a placut de fiecare datasi de fiecae data am vazut altceva din el..

       
  4. psipsina

    iulie 22, 2011 at 3:57 pm

    ahaaaa… deci ai mai fost prin orășelul meu! 😀

     
    • scorpio

      iulie 22, 2011 at 4:45 pm

      Psi…daaa…si tot cu Schatz,care a spus ca daca eu nu am reusit sa imi vizitez tara,ma duce el pe unde poate…:))

       
  5. Aliceee Traveler

    august 1, 2011 at 4:00 pm

    Vad ca iti place sa calatoresti! 🙂 cuprinzatoare lista ta!

     
    • scorpio72

      august 1, 2011 at 4:21 pm

      Bine ai venit Alice! A fost odata ca in povesti….:)))

       

au urcat o treapta