RSS

Provocare-Aproape

27 iun.

Viața aproape mereu renaște în fiecare dimineață..
Suntem mereu în mișcare,
Aproape mereu ne transformăm,
Aproape mereu ne dezvoltăm,
Aproape mereu creștem…
Viața înflorește în fiecare dimineață,
Ne întindem brațele către cer..
Ne manifestăm și ne căutăm perechea.
Aproape mereu ne regăsim sub diferite forme,
În mii de iviri diferite..
Într-un miracol ne regăsim,
În reînceperea unei noi zile…
Aproape mereu ajungem la stele,
Căutând răspunsuri nedate..
Aproape mereu am găsit iubirea
După care am tânjit toată viața.
Aproape mereu am avut răspunsuri
La întrebările nerostite.
Aproape mereu reușim să trăim
În umanul inuman.
Facem ca totul să pară real
Și Aproape să nu mai fie atât de Departe
Și răzbim, pentru că aproape mereu ne reinventăm.

Și unul din sutele de exemple…pianistul Bogdan Ota.. 

Celelalte ,, Provocari”:

http://verovers.wordpress.com/2011/06/27/iubesc-orice-te-apropie-de-mine/

http://cita-topa.blogspot.com/2011/06/aproape.html

http://griska.wordpress.com/2011/06/27/aproape/

http://pisica07.wordpress.com/2011/06/27/aproape/

http://carmensima.ro/2011/06/27/aproape/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/06/26/aproape/

 

Etichete: , ,

19 răspunsuri la „Provocare-Aproape

  1. psipsina

    iunie 27, 2011 at 11:13 am

    interesantă abordare…. de fapt chiar m-ai surprins. plăcut, recunosc. 😉

     
    • scorpio

      iunie 27, 2011 at 11:54 am

      Dupa ce am citit ceva…sincer, m-am surprins si pe mine.Inceputul poeziei sau a gandurilor,cum vrei sa spui este o alta ,,exprimare” intr-un alt mod,care m-a inspirat sa fac un ,,tot” al meu.

       
  2. VirtualKid

    iunie 27, 2011 at 11:43 am

    Oare am sa apuc sa traiesc ziua in care sa vad intre aceste recomandari inca una?
    Imi este mai mereu gandul la asta, si tare as vrea sa traiesc acest sentiment….

     
    • scorpio

      iunie 27, 2011 at 11:50 am

      Virtual,vei apuca sigur acea zi,in care pustiul tau sa arate lumii ce poate…:))
      Cu mare drag o imbratisare pentru amandoi.

       
  3. silavaracald

    iunie 27, 2011 at 11:54 am

    Aproape că m-ai pus pe gânduri. Noroc că au fost ele mai istețe și s-au împrăștiat, că, poate, altfel, le striveam. 🙂

     
    • scorpio

      iunie 27, 2011 at 6:07 pm

      :)) aproape? credeam ca te-am pus de tot..

       
  4. Daniel Tudose

    iunie 27, 2011 at 12:20 pm

    frumos

     
    • scorpio

      iunie 27, 2011 at 6:07 pm

      Bine ai venit Daniel si multumesc frumos.

       
  5. BlueRiver

    iunie 27, 2011 at 1:35 pm

    Aproape ca-mi vin idei, dupa ce te-am citit pe tine 🙂

     
  6. Alex

    iunie 27, 2011 at 8:17 pm

    Frumoase gânduri! Mă gândeam că, şi atunci când nu reuşim ceea ce ne propunem, important este că am fost..aproape!
    „Aproape mereu reusim sa traim în umanul inuman…” – tare bine ai spus!
    Îţi doresc o săptămână cât mai bună!

     
  7. Hapi. River_woman

    iunie 27, 2011 at 10:22 pm

    Aproape de limitele iubirii ajung de atatea ori…….si ma intorc inapoi speriata de fiecare data.

    Frumoasa relatarea ta 🙂

     
  8. Rappa_ru'

    iunie 27, 2011 at 11:14 pm

    Artistic ! O seara frumoasa !

     
  9. Pingback: aproape

au urcat o treapta