RSS

Provocare-Blogul meu preferat

13 iun.

Pai na,as incepe cu al meu,ca e al meu,ca e de suflet,ca ma reprezinta,ma prezinta ,ma suceste,ma invarteste.Dar nu vorbim acum despre el.
Blogul meu preferat? Buna intrebare si..grea totodata.
Este cel in care ma regasesc printre cuvinte,in povestile scrise cu bucurie sau durere,cel care ma face ca inima sa imi tresalte sau sa imi umple ochii cu lacrimi.
Este blogul care ma face sa zambesc sau cel catre ma face sa rad in hohote.
Este cel care citindu-l,ma face sa imi pun intrebari sau ma face sa imi doresc sa cunosc persoana care sta in spatele scrierilor de pe el.
Este blogul care ma face sa revin in fiecare zi,dorind sa aflu urmarea.
Blogul meu preferat este cel care ma poarta pe meleaguri necunoscute mie si imi mangaie privirea cu imagini din viata,fie ele calatorii,animale,flori sau copii.
Nu imi plac blogurile triste,cu toate acestea m-am cautat printre randuri,uneori gasindu-ma si dandu-mi seama ca nu sunt singura.
Nu imi plac blogurile pe care le citesc si nu inteleg mai nimic din framantarile persoanei respective si cu toate acestea incerc sa observ maretia sau decaderea..
Am mult timp liber si zilnic citesc multe,poate prea multe bloguri,naucindu-ma de cap si cu toate acestea,hei,nu pot spune …uite,asta e blogul meu preferat.
Insa daca nu aveam bloguri preferate…nu exista blogroll-ul meu…

Celelalte ,,Provocari”:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/06/12/blogul-meu-preferat-e-blogul-meu/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/06/13/blogul-meu-preferat/

http://griska.wordpress.com/2011/06/13/blogul-meu-preferat/

 

Etichete: ,

28 de răspunsuri la „Provocare-Blogul meu preferat

  1. virusverbalis

    iunie 13, 2011 at 9:38 am

    Sa-ti traiasca blogu’ ! :))

     
  2. Ana lu' Manole

    iunie 13, 2011 at 9:42 am

    Si de la mine: traiasca blogul Scorpiutei cu tot cu Jupaneasa! 🙂

     
  3. scorpio72

    iunie 13, 2011 at 9:44 am

    Vv-ule
    Manole…oameni buni,multam fain,dar nu era vorba de blogul meu(:)) sic)

     
    • virusverbalis

      iunie 13, 2011 at 8:41 pm

      Intelesai io, da vrusei sa fac si o urare la casa omului :))

       
  4. silavaracald

    iunie 13, 2011 at 10:33 am

    Fain!
    Toți cei din blogrollul tău se regăsesc în descrierea de mai sus.
    Să ai o zi frumoasă în continuare! :*

     
  5. Hapi. River_woman

    iunie 13, 2011 at 10:47 am

    E clar ca nu-mi plac blogurile triste. O postare din cand in cand mai merge dar vaicareala permanenta ma indeparteaza…..recunosc ca am postat pe diferite bloguri pe care curg mereu lacrimi – doar din complezenta si respect fata de persoana. Poate ca persoana din spatele blogului era ok, dar numai asa stia sa se exprime………

     
    • scorpio72

      iunie 13, 2011 at 11:16 am

      si pe mine ma deprima,asa ca le las in urma…

       
  6. Altcersenin

    iunie 13, 2011 at 10:57 am

    hm, provocarea de azi e foarte dificila 😉
    de-acord cu tine in mare parte.
    sa ai o saptamana cat mai placuta! 🙂

     
  7. papagigli

    iunie 13, 2011 at 12:34 pm

    Gind la gind cu bucurie. E adevarat ca gindul tau e mult mai elaborat, dar cum spui, daca n-am avea preferinte, n-am avea blogroll 😉

     
    • scorpio72

      iunie 13, 2011 at 12:59 pm

      Corect Papa.Sa ai o saptamana senina,aici toarna cu galeata.

       
  8. tink3rbe11

    iunie 13, 2011 at 2:00 pm

    Asa-i! Greu sa alegi pe unul anume.Toate au farmecul lor.Fiecare blogger in parte pune suflet in postarile sale si il separa cumva de ceilalti.

     
  9. redsky2010

    iunie 13, 2011 at 6:13 pm

    nici eu nu agreez blogurile triste, de pland pot plange si singura, cu rasul e un pic mai greu 😉
    sa-ti traiasca blogul si la cat mai multe postari vesele si fericite exact ca si starea ta sufleteasca!

     
    • scorpio72

      iunie 13, 2011 at 7:39 pm

      Multumesc Anca pentru urare.Si sper ca starea mea sufleteasca sa ajunga vesela.

       
  10. Nea Costache

    iunie 13, 2011 at 10:54 pm

    Blogul preferat? La mine-s destul de multe si mai toate se afla in blogroll-ul propriu! O seara faina!

     
  11. Georgiana

    iunie 14, 2011 at 11:41 am

    hai să trăim cu toţii şi să mulţumim bloagelor! că dacă nu erau ele nu ne-am fi cunoscut şi chiar ar fi fost păcat!
    te pup, scorpiuţo!

     
  12. dictaturajustitiei

    iunie 15, 2011 at 7:36 am

    Ai dreptate! Mare dreptate. Greu să poți alege doar un blog. Cui îi place să plângă ? Cui îi place veșnica văicăreală? Ai sesizat bine. Felicitări pentru postare!

     

au urcat o treapta