RSS

Stietot si prima iubire

26 apr.

Mai,mai,mai..uite ca mai exista si alti nostalgici (Georgiana ),care isi mai aduc aminte de prima dragoste si mi-au adus si mie aminte prin ce am trecut eu in ale tineretii valuri.

Eram in clasa a sasea si ca orice ,,fetita”,daca primeam vreo atentie de la vreu baiat,eram in culmea fericirii..Verisoara mea era in clasa a opta si avea un prieten tot in clasa a opta.Asta avea un coleg care ma cam placea. Sa ii spunem..Vlad.
Ei,intr-o zi,se hotaraste Vlad sa imi ceara prietenia si eu bineinteles ca am acceptat-o pe loc.Daca aveai prieten,erai printre fetele ,,frumoase” ale scolii si cu succes.
Pentru ca stateam aproape de scoala(ieseam din scara blocului si intram in curtea scolii),Vlad nu prea putea sa ma conduca prea mult sau sa imi duca ghiozdanul,dar stateam mult de vorba in fata blocului.
Eu pluteam de fericire si tin minte ca m-a si pupat pe obraz(sic,Geo!),in afara de a ma tine de mana.
Pe mine m-a chinuit talentul de mica,scriam poezii si compuneam tot felul de tampenii,asa ca nu mi-au fost de ajuns intalnirile noastre,ci m-am apucat sa scriu o scrisoare de dragoste.Tin sa precizez ca exemplu avusesem,pentru ca dadusem de scrisorile de amor dintre maman si tata,pe cand era el in armata…
Scrisoarea continea de toate…si se termina cu un ,,te iubesc pentru totdeauna”.Si i-am dat-o a doua zi. Si a bagat-o in ghiozdan si s-a dus acasa,unde taica-sau,cautand ceva,a intrat peste el in camera si l-a prins cu scrisoarea mea…Ahhhh!
A doua zi,cand a venit tata de la servici,in sufragerie se apuca,de fata cu mine sa ii povesteasca mamei ceva:
,,-Fai Marie,hai sa-ti spun ce mi-a povestit Nelu(colegul de servici) azi! Cica aseara l-a gasit pe Vlad citind o scrisoare si i-a luat-o.Era o scrisoare de amor,cu detalii si pupaturi,cu declaratii de te iubesc. Si era si semnata!”
In momentul acela am simtit ca ma scurg in jos,pe sub masa si ma fac mica,mica…
,,-Si era semnata si Scorpio! Da’ eu i-am zis lui Nelu,ca sigur e scrisa de vara-sa si ca sa nu o afle cineva s-a semnat cu numele lui fie-ta.”
si se uita tata la mine..
,,-Tu nu stii ca lui vara-sa ii place sa umble cu baieti? Ai Scorpio..tu il cunosti pe Vlad? Ce zici de asta?” eu,usturoi nu mancasem,nici gura nu-mi mirosea,plus ca tatal meu a fost si este genul acela de conservator inrait cu ochelari de cal,din care nu ii iesi din cuvant.
,,-Nu,tata,nu stiu cine este ala…”
Mi-a tras tata o privire,de am inghetat,insa pentru prima oara s-a abtinut si nu a mai continuat..
,,Iubirea” noastra s-a stins din fasa,ca si ala,de frica lui tacsu a preferat sa ma lase balta,decat sa ii inroseasca curul, tata sau tacsu .
Iar eu m-am potolit vreo patru ani…

 
 

28 de răspunsuri la „Stietot si prima iubire

  1. coolnewz

    aprilie 26, 2011 at 10:24 am

    eh, vezi daca nu te-ai pazit bine? 🙂 asta e valabil si la virste mai inaintate sub alte forme … 🙂

     
  2. psipsina

    aprilie 26, 2011 at 11:45 am

    patru ani? da strașnică privire a avut tatăl tău! 😆

     
  3. dictaturajustitiei

    aprilie 26, 2011 at 12:02 pm

    Mi-ai amintit de vremuri trecute dar neuitate. Frumos ai scris!

     
  4. Daria B.

    aprilie 26, 2011 at 12:05 pm

    Scorpio, pe mine m-ai făcut curioasă, după 4 ani ce s-a mai întâmplat? poate continui povestea…

     
    • scorpio72

      aprilie 26, 2011 at 12:25 pm

      Paiii,am crescut si m-a sarutat primul baiat…si…am inceput sa ies cu baieti :))

       
      • Daria B.

        aprilie 26, 2011 at 2:29 pm

        nu te eschiva, uite că şi alţii cer un episod 2 mai consistent 😀

         
  5. dictaturajustitiei

    aprilie 26, 2011 at 12:09 pm

    Da. Da. Spune-ne!

     
  6. Marian S

    aprilie 26, 2011 at 12:39 pm

    Urmeaza episodul 2, clar.

     
  7. Hapi. River_woman

    aprilie 26, 2011 at 1:50 pm

    Prima tentativa de iubire a fost tot prin clasa a saptea si mi-am amintit datorita postarii tale….episodul era pus in arhivele creierului, in locul cel mai…..hipotalamic pe unde umblu rar :)))))
    Il chema Gelu si mi-a scris un bilet prin care imi cerea prietenia. Biletul mi-a fost adus de o colega care, bleaga de ea a intrat dupa profesor si de secret profesional nu auzise asa ca mi-a varat guguloiul de hartie in cartea de geografie. Bineinteles ca profesorul mi-a luat biletul, nu l-a citit cu voce tare dar a zis ca inainte sa mi-l inapoieze trebuie sa vedem cum e cu incretirea muntilor……..
    Aveam o freza pe clasa a saptea zici ca eram din Armaghedon, ma tot mir si azi ce vazu Gelu la mine 😀

     
    • scorpio72

      aprilie 26, 2011 at 1:52 pm

      :))
      daca scormonim in coltisoarele mintii,mai gasim cate ceva….

       
  8. gabriela

    aprilie 27, 2011 at 9:40 am

    frumos… cel putin a fost subtil si nu ti-a spus ca si-a dat seama ca ai scris-o tu. 🙂

     
    • scorpio72

      aprilie 27, 2011 at 9:42 am

      :)) cred ca a fost singura data cand a fost subtil,in rest…:((

       
  9. Alex

    aprilie 27, 2011 at 1:18 pm

    Ha, ha! Faină poveste de „amor”. Cu bilete „fierbinţi”, găsite prin buzunar de mama, au mai păţit-o şi alţii! 😀

     
    • scorpio72

      aprilie 27, 2011 at 1:41 pm

      era bine daca era gasit de mama…:))

       
  10. monika

    aprilie 27, 2011 at 4:46 pm

    hai continua cu partea a doua .povestea ta imi aduce aminte de tiniretili mele.ce mai batai de inima si fluturasi in stomac mai aveam….

     
    • scorpio72

      aprilie 27, 2011 at 4:53 pm

      Ciprioatooo,nu exista continuare,nu intelegi?

       
  11. Nea Costache

    aprilie 27, 2011 at 10:48 pm

    Frumoasa poveste dar cu un final trist! Si cand te gandeti ca incepuse asa frumos!
    O seara frumoasa!

     

au urcat o treapta