RSS

Lumeee…

25 Apr

Christian Schmidt este un fotograf profesionist stabilit in Stuttgart, Germania. De la inceputul carierei sale, a castigat peste o suta de premii si distinctii prestigioase din partea unor reviste sau organizatii cunoscute din intreaga lume.Printre clientii lui de seama se numara ABN Amro, American Express, Audi, Bitburger, Canon, Credit Suisse, Chrysler, Deutsche Telekom, DPD, EADS, FAZ, Finlandia Vodka, Ford, Hewlett Packard, Jaguar, Kodak, Krumbach, L’oreal, Lexus, Lincoln Mercury, Michelin, Motorola, Nissan, North Carolina Tourism, Pfizer, Renault, Royal Bank of Scotland, RWE, Siemens, Swiss, T-Mobile, Toyota, Vaillant, Volkswagen, Zeit Leben.   Sursa:  http://www.christianschmidt.com

Sursa foto-Google

 
6 comentarii

Scris de pe Aprilie 25, 2011 în Googălite adunate

 

6 răspunsuri la „Lumeee…

  1. Ana lu' Manole

    Aprilie 25, 2011 at 11:16 am

    Superbe poze! Are mana, are ochi, are chemare! Si stie si ce sa faca cu ea…

     
    • scorpio72

      Aprilie 25, 2011 at 6:16 pm

      da. as sta o zi intreaga sa privesc asa ceva .

       
  2. Mirela

    Aprilie 26, 2011 at 8:24 am

    Scorpiuto,
    (Inca sunt off topic)
    HRISTOS A ÎNVIAT!
    Mulţumesc din suflet pentru urări, răspund cu întârziere, deoarece anul acesta Sărbătorile Pascale le-am petrecut la Tg Mureş, la bunicii scumpei noastre fetiţe, adică socrii mei, şi am stat departe de computer! Fiţi sănătoşi şi veseli! Vă îmbrăţişez! Mulţumesc de urări, vi le transmit înzecit şi o primăvară frumoasă în continuare!
    Revin sa studiez postarea! 😉

     
    • scorpio72

      Aprilie 26, 2011 at 9:16 am

      Adevarat a inviat,Mirela! Si eu va imbratisez,imi sunteti dragi :)).

       
  3. coolnewz

    Aprilie 26, 2011 at 9:12 am

    pozele astea sunt ale lui? Oricum, i-am vazut site-ul … este ceva de vis! Nu ma pricep la modul profesionist insa tot ce pot spune este ca … imi place!

     
    • scorpio72

      Aprilie 26, 2011 at 9:17 am

      Da,sunt ale lui.
      si eu m-am uitat pe tot site-ul,face treaba buna daca are contracte cu totigreii aia :)).

       

au urcat o treapta

 
