RSS

Again-I did it my way

28 feb.

Vapai! Limbi de foc se incolacesc avare cuprinzand lemnele uscate,ca intr-o imbratisare de ramas bun.Pasiunea isi va spune cuvantul si se vor devora..

Galben,portocaliu,rosu jaratec,culori impletite ce dau caldura in sufletul meu inghetat.Privesc scanteile care rasar aruncate atunci cand lemnele trosnesc si tresar la zgomot,pentru ca sunt prea adancita in indoielile mele. Ma uit la flacari si imi imaginez ca sunt aripile mele..aripi frante,care vor timide sa se intinda si sa ma inalte acolo unde e liniste..
Ma gandesc ca toata viata am facut ce am vrut si chiar daca mi-a fost greu,daca a fost urat sau frumos ..am iubit sau urat …am daruit si am luat…am facut-o in felul meu!
Nu vreau sa ma incerce vreun regret,regretele m-ar incerca daca nu as fi avut curajul sa traiesc ceea ce mi s-a oferit.

Lola imi spunea:,,Incepe o zi,care vrei tu fara sa mai spui ca e greu.Lasa-te asa in lume,fara sa crezi nimic,fara sa te gandesti daca e greu sau usor. Deschide chiar acum aripile si ai sa vezi ca deja s-au vindecat”.

Vreau sa ma vindec de tristete,vreau sa nu mai imi fie frica sa redevin eu.Daca as fi numai eu ar fi usor,m-as lasa dusa, purtata de aripi-flacari serpuitoare,m-as inalta si as ajunge mai departe.Insa cineva depinde inca de mine si eu imi tin aripile stranse,intr-un compromis…Inca!

Celelalte provocari papale:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/02/27/i-did-it-my-way/

http://pisica07.wordpress.com/2011/02/28/i-did-it-in-my-way/

http://labulivar.wordpress.com/2011/02/28/am-facut-cum-am-vrut/

http://verovers.wordpress.com/2011/02/28/el-martan/

 

Etichete: ,

26 de răspunsuri la „Again-I did it my way

  1. virusverbalis

    februarie 28, 2011 at 9:58 am

    Tu esti ca o pasare Pheonix..Io asa te vad! Esti o biruitoare,nu cred ca ma-nsel…Din cate te cunosc din ce-ai scris…

     
  2. coolnewz

    februarie 28, 2011 at 10:37 am

    cind am vazut poza, in combinatie cu titlul, am crezut ca ai pus foc la ceva! 😉

     
  3. psipsina

    februarie 28, 2011 at 10:52 am

    aripile se vor deschide iarăși a zbor, pentru că tu ești puternică. va veni și vremea aceea în care zborul îți va fi lin și plin, eu știu. uneori e nevoie de o întoarcere în noi, de un răgaz, dar nu este o frângere ci numai o respirație. privește-te bine în oglindă: nu ai aripile strânse ci ocrotitoare și îmi plac tare mult, sunt o parte din tine și numai cei cu adevărat puternici recunosc că nu stau mereu în lumină.
    și mă repet: scrii cu o forță teribilă. tare îmi place.

     
    • scorpio72

      februarie 28, 2011 at 11:13 am

      Psi..mi s-a pus un nod in gat…multumesc

       
      • psipsina

        martie 1, 2011 at 11:13 am

        printre fulgii care dansează în fereastra mea trimit gânduri bune către prieteni, gânduri de primăvară. în semn de roşu şi alb, născută din graţia ghiocelului şi parfumul suav al zambilei, cu tuşele fragile ale freziei, primăvara să te găsească, să te recunoască.
        o primăvară cu bine, draga mea!

         
  4. anowen

    februarie 28, 2011 at 10:55 am

     
  5. redsky2010

    februarie 28, 2011 at 11:33 am

    simplul fapt ca recunosti, se cheama ca esti jumatate vindecata. o zi frumoasa!

     
  6. dr.Lecter

    februarie 28, 2011 at 12:54 pm

    a zis virusverbalis ceea ce trebuia. fara sa vrei, ai asociat focul cu cenusa si cu aripile si a rezultat motivul phoenixului…

     
  7. papagigli

    februarie 28, 2011 at 1:17 pm

    Un post plin de durere. Sper ca procesul cicatrizarii acestor rani sa fie cit mai rapid.

     
  8. Emiru'

    februarie 28, 2011 at 2:33 pm

    Cineva care inca depinde de tine poate stie sa te asculte (nu sa asculte de tine, you know what I mean), oricum e suficient de mare pentru a intelege. Poate ca tocmai el isi doreste sa-ti intinzi aripile si sa zbori. Intreaba-l si-ti va raspunde. Cu siguranta ca el isi doreste mai mult sa fii fericita, decat iti doresti tu.

     
  9. Altcersenin

    februarie 28, 2011 at 11:51 pm

    „Nu vreau sa ma incerce vreun regret,regretele m-ar incerca daca nu as fi avut curajul sa traiesc ceea ce mi s-a oferit.”- cred ca regretul ar fi daca nu ai fi avut acest curaj… ti-ai fi pus la nesfarsit intrebarea; de ce am renuntat la viata mea, la ceea ce mi-am dorit…
    aripile-ti sunt stranse…inca… dar sunt gata de zbor… si eu iti doresc acest zbor sa fie spre culmile dorite, atunci cand ii va veni timpul…

     
  10. virusverbalis

    martie 1, 2011 at 6:24 am

    De 1 Martie, cu drag!

     
  11. scorpio72

    martie 1, 2011 at 7:55 am

    Multumesc Vv :)).

     
  12. Mirela

    martie 1, 2011 at 10:55 am

    Mărțișor fericit tuturor! O primăvară minunată! 🙂
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/mar%C8%9Bi%C8%99oare-pentru-prieteni/

     
  13. papagigli

    martie 1, 2011 at 2:29 pm

    La multi ani si primaveri mai vesele

     
  14. scorpio72

    martie 1, 2011 at 6:10 pm

    Multumesc dragii mei !

     
  15. Alexandru

    martie 1, 2011 at 10:35 pm

    La mulţi ani de Mărţişor! Sănătate, senin în suflet şi numai bucurii!
    O primăvară frumoasă!

     

au urcat o treapta