RSS

Duzina de cuvinte-Ari

26 Feb

Printre multele mele servicii,unul a fost la Ari.
Tipa,actrita de cabaret,ma angajase cam pentru toata familia,in zile diferite.Ma invarteam cu dibacie ,cum se zice..in cercuri inalte.Lucram pentru ea,mama ei,pensiunea sotului si cele doua fete,dintre care una,o mucoasa.
Primeam un salariu bun de la ea si eram multumita.
Ari era o categorie mai aparte fata de celelalte femei de acolo.Avea (si are,ca o duce bine mersi) 52 de ani si puteai sa ii dai foarte bine 45.Arata foarte bine,era tunsa scurt(fata de celelale,care aveau parul lung) si era nonconformista.
Vorbea franceza,un pic de engleza si bineinteles toate dialectele austriece si elvetiene(pe care le folosea in scenete  cand juca).
Parea o femeie implinita si era foarte amabila,insa nu neg ca totul putea fi foarte bine o masca.
Stia sa te ,,faca” zambind,din doua vorbe.Insa avea un mare defect.Fiind o ,,somitate” in zona,avea multa influenta si autoritate.Asa cum cu elocventa,vorbea lumii despre tine,tot asa cu un cuvant erai ,,mort si ingropat”.
Era o utopie sa crezi ca te mai baga cineva in seama,apoi.
Tot ceea ce spunea erau legi absolute si daca avea nevoie de ajutor,era prompt servita.
In principiu,eu m-am inteles bine cu Ari,pana mi-am dat seama ca sunt doar un experiment si m-a angajat doar pentru ca ea si sotul ei erau prieteni buni cu Schatz .
Si pentru ca azi e ziua ei….La multi ani,Ari! (va urma)

Celelalte texte:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/02/25/duzina-de-cuvinte-hai-s-o-punem-de-o-polemica/

http://pisica07.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-

http://redsky2010.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-instalatorul/

http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/licita%c8%9bia-din-seria-duzina-de-cuvinte/

http://labulivar.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-4/

http://georgiana75.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-3/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/02/26/soacra-altoita-al-patrulea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

http://eclpsademart.wordpress.com/2011/02/26/duzina-de-cuvinte-valeria/

 

Etichete: ,

34 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Ari

  1. virusverbalis

    Februarie 26, 2011 at 8:25 am

    Mai ,fata buna,imi placu mult,mult !Tu imbini cateva cuvinte, intr-un strop din viata ta…Cu multa admiratie, din partea mea!

     
  2. virusverbalis

    Februarie 26, 2011 at 8:26 am

    La Multi Ani lui Ari si din partea mea! :))

     
    • scorpio72

      Februarie 26, 2011 at 8:29 am

      o sa ii urez in dimineata asta..la multi ani!

      multumesc Vv.

       
  3. Mirela

    Februarie 26, 2011 at 9:39 am

    Scorpiuto, ai un talent rar: sintetizezi foarte bine actiunea, desfasurarea evenimentalor, in care integrezi perfect cele 12 cuvinte impuse. Aproape ca nu pot fi inclocuite cu altele, ceea ce face din duzina ta, un Unicat! Felicitari! Weekend frumos! 🙂

     
  4. redsky2010

    Februarie 26, 2011 at 10:27 am

    le-ai crosetat scurt si cuprinzator. la multi ani pentru ari!

     
    • scorpio72

      Februarie 26, 2011 at 10:29 am

      NU? NIci daca voiam nu reuseam si a picat taman la fix azi de ziua ei! Multumesc.

       
  5. Neveu

    Februarie 26, 2011 at 11:30 am

    Salve, Scorpiutzo!
    Se pare ca te invarti in cercuri interesante, asta se petrece in LA?

     
  6. Georgiana

    Februarie 26, 2011 at 12:00 pm

    esti bengoasa, Scorpiuto! scurt si la obiect! ai laic iu! 😀

     
  7. papagigli

    Februarie 26, 2011 at 12:32 pm

    Mi se pare admirabil cit de concisa si coerenta poti fi intr-un spatiu atit de restrins si cu o duzina de cuvinte impuse. Le-ai folosit cu reala maiestrie. Felicitari si urari de sanatate si la multi ani blondinei din fotografie ! 😉

     
    • scorpio72

      Februarie 26, 2011 at 3:43 pm

      :(( blondina din fotografie,nu mi-a raspuns la felicitari..deci EU sunt un capitol incheiat!

       
  8. Altcersenin

    Februarie 26, 2011 at 1:46 pm

    organic si convingator tesute cele doasprezece cuvinte in mica ta poveste, asa incat pe alocuri devin punctul de animatie a textului 🙂
    felicitari, mi-a placut!

     
  9. psipsina

    Februarie 26, 2011 at 5:44 pm

    frumos scris şi frumos gest, chiar dacă tante ari nu ţi-a răspuns la gestul tău frumos. îl aşteptăm şi pe… va urma. 😀 vezi că păţeşti ca altcersenin cu sava al ei… îl pândim cu drag. 😉

     
    • scorpio72

      Februarie 26, 2011 at 6:12 pm

      este scrisa si continuarea..asteapta doar un ok..:))

       
  10. silavaracald

    Februarie 26, 2011 at 7:40 pm

    Ca orice artist, se crede a fi buricul pământului. Nu tu vei avea o problema peste 10-15 ani, ci ea, obișnuită să domine. Odată retrasă din meserie, că nimic nu ține veșnic, și, mai ales, actoria, își va găsi locul cu greu și va începe să-și pună întrebări. Tu vei fi în postura când vei fi găsit deja răspunsurile la cele importante, pentru că ești o ființă analitică. Totul se echilibrează până la sfârșit. 🙂

     
    • scorpio72

      Februarie 26, 2011 at 9:02 pm

      sa stii ca si eu mi-am pus intrebari..si la fel gandeam si eu.
      insa are un sot minunat(chiar este) si va continua sa exploateze la maxim totul.

       
  11. coolnewz

    Februarie 27, 2011 at 5:23 pm

    si povestea vietii continua … 🙂

     
  12. Mirela

    Februarie 27, 2011 at 5:57 pm

    Scorpiuțo, am o propunere!
    Pun textul stas:
    Iată o Provocare parfumată la care insist să participați în număr cât mai mare! E primăvară și asta sper să vă stimuleze imginația și dorința de miersme proaspete! Vă aștept la mine pentru înscrieri. O zi parfumată!
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/02/provocare-parfumata-lansata-de-mirela-pete/
    O zi frumoasă! 🙂

     
  13. Ana lu' Manole

    Februarie 27, 2011 at 11:48 pm

    La multi ani si din parte mea lui Ari!
    Si da, „dibacesti” foarte bine cuvintele!

     

au urcat o treapta

 
