RSS

Duzina de cuvinte- Salvarea din tubul capsulă

22 sept.

 

Într-o cadență impusă voit, mă plimb ca un saltimbanc de la o stare la alta.
Am o nehotărâre plantată de ceva timp și oscilez între bine și rău, fără să mă gândesc cu adevărat dacă plâng că trebuie sau trebuie să mă plâng.
Habar nu am!
Deocamdată am de jur împrejur ziduri înalte care mă împiedică să văd…și din ce în ce mai mult mă chinui să mă cațăr pe ele să strig ironic a durere și durerea să nu mi se mai întoarcă într-un ecou.
Și de sus de acolo să îmi pot vedea viața plină de nervuri și sevă și totuși în plin proces de desfrunzire, iar eu să îmi dau curaj cum că o pot salva pitind-o în tuburi capsulă pe care le voi îngropa pentru 100 de ani….
Iar alături de viață, să scriu pe un papirus cu stiloul meu cu peniță de iridiu, a mea rostire:
,,Viață, acum te iubesc pentru că mă iubesc pe mine!”

,,Duziniștii” la apel psialmanahedorcarmen pricopcammelyincognitojoraVirusIrealia

 

Etichete: , ,

28 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Salvarea din tubul capsulă

  1. almanahe

    septembrie 22, 2012 at 8:29 am

    Las’, că ţi-o veni şi ţie rându’ la speranţă! Iar viaţa, cine ştie, poate ţi-o pescuieşte într-o bună zi, pui de Virusache. 😆
    ‘Neaţa!

     
    • Scorpio

      septembrie 22, 2012 at 8:31 am

      Am zambit… Neata si tie si un gand bun.

       
  2. virusverbalis

    septembrie 22, 2012 at 8:59 am

    Strasnica rostire:,,Viață, acum te iubesc pentru că mă iubesc pe mine!”Da’ nu te mai fatzai de colo-colo.. :)) O sambata frumoasa!

     
    • Scorpio

      septembrie 22, 2012 at 11:54 am

      Trebuie sa recunosc ca sunt o fatzaita..ce sa fac?

       
  3. dordefemeie

    septembrie 22, 2012 at 11:22 am

    Sigur nu trebuie sa plangi. Sa te mai plangi din cand in cand da, te face sa te simti mai bine cateodata…

     
    • Scorpio

      septembrie 22, 2012 at 11:53 am

      Va trebui sa plang, ca sa ma simt mai bine.

       
  4. Hapi

    septembrie 22, 2012 at 11:35 am

    Buna dimineata Scorpio si un weekend insorit

     
    • Scorpio

      septembrie 22, 2012 at 11:54 am

      Hapi, parca simt un pic de caldura… o fi de afara sau de la tine?

       
      • Hapi

        septembrie 22, 2012 at 12:19 pm

        Sper ca ambele 🙂

         
  5. irealia

    septembrie 22, 2012 at 12:26 pm

    Io-s gata să-mi încleştez degetele într-un suport pe care să-ţi pui piciorul să-ţi fie căţărarea mai uşoară. Cred şi eu, aşa cum zice almanahe, îţi vine rândul la speranţă! Imediat!

     
  6. psi

    septembrie 22, 2012 at 3:08 pm

    vine ea… vine. 😉

     
  7. Marian S

    septembrie 22, 2012 at 5:21 pm

    Ce scrie acolo, LOTO???

     
  8. dictaturajustitiei

    septembrie 22, 2012 at 6:51 pm

    Ai citit vreo poezie cu adevărat plină de simțire fără ca poetul să fii suferit ?
    Ți-o fi scris să ajungi un Cioran feminin, nu știu dar îmi place mult cum te plângi cu mult talent.
    ,,Viață, acum te iubesc pentru că mă iubesc pe mine!” e minunată !

     
  9. Carmen Pricop

    septembrie 22, 2012 at 9:30 pm

    100 de ani de speranţă la salvare 😀

     
    • Scorpio

      septembrie 23, 2012 at 8:16 pm

      Asta e inca o viata… :))

       

au urcat o treapta