RSS

Provocarea-Am fost odată prieteni

03 sept.

Țin minte că aveam cam 21 de ani când ne-am întâlnit prima oară.Știu că m-a fascinat de la început și a fost ca o dragoste la prima vedere.
Ne înțelegeam perfect și destul de repede am început să ieșim împreună peste tot.Eram nedezlipiți.
Eram suflete pereche…eram trup și suflet.
Îmi cuprindea sânii în fiecare zi și mă dezmierda fără încetare, știu că și el era îndrăgostit de trupul meu…simțeam asta.
Eu eram fericită că îmi oferă ceea ce îmi dorisem toată viața, el se mula după mine și nu comenta.
Când mergeam pe stradă împreună, mă simțeam perfectă, iar faptul că lumea se uita la mine, mă făcea fericită.
Datorită lui eram o femeie împlinită.
Ca orice prietenie, dacă nu e prea profundă, nu ține.
După o lungă perioadă, am început să îi văd și anumite cusururi, apoi ușor ușor nu mi-a mai plăcut…
Și a venit ziua în care mie mi-a plăcut un altul.Era mai perfect, mai frumos…poate eram eu superficială, dar cu cel vechi nu mă mai simțeam bine și deja mă deranja.
Fără menajamente, m-am despărțit de el și am preferat să plec cu cel nou.
Daaa, am fost odată prieteni…dar prietenia cu vechiul meu sutien s-a sfârșit într-o zi…

Au scris ,,Provocarea” psidictaturajustitieilabulivaralmanahejoradordefemeiepoezelelinkpingtiberiu
DragosanacodelecammelySome Words

 
33 comentarii

Scris de pe septembrie 3, 2012 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: ,

33 de răspunsuri la „Provocarea-Am fost odată prieteni

  1. virusverbalis

    septembrie 3, 2012 at 8:31 am

    Cand e prea posesiv , se lipeste sutienu prea tare..Cu Super Glue.. Sau aracet… :)) Sa fii iubita! :))

     
    • Scorpio

      septembrie 3, 2012 at 11:24 am

      Doar eu am dreptul sa fiu posesiva. Am zis! :))

       
  2. Vero

    septembrie 3, 2012 at 8:52 am

    Asta e, sutienele nu ţin o veşnicie – şi nici iubirile la prima vedere! 🙂

     
  3. psi

    septembrie 3, 2012 at 10:12 am

    se lărgise de la atâta purtat? 😆
    teribilă eşti…

     
    • Scorpio

      septembrie 3, 2012 at 11:23 am

      Da…sunt teribila…mai ales cand ma enervez :)) .

       
      • psi

        septembrie 3, 2012 at 7:28 pm

        nici victoria”s secret nu mai e ce-a fost! 😆

         
        • Scorpio

          septembrie 3, 2012 at 7:28 pm

          Pana nu testez..nu comentez :)) .

           
        • Carmen Pricop

          septembrie 3, 2012 at 10:58 pm

          eu cred că era triumph… pare că a rezistat destul de mult. :))

           
  4. cammely

    septembrie 3, 2012 at 11:14 am

    ce prietenii mai ai si tu Vero…, dupa ce ajung sa se lungeasca dupa tine ii parasesti, halal prietenie 😆

     
    • Scorpio

      septembrie 3, 2012 at 11:22 am

      Ii spui lui Vero sau mie?

       
      • cammely

        septembrie 3, 2012 at 8:45 pm

        scuze, m-ai prins Scorpio, eram in timpul serviciului si v-am citit pe toate, dar de comentat am comentat in graba cand nu ma urgenta seful cu cate ceva 😆

         
  5. irealia

    septembrie 3, 2012 at 11:38 am

    Aaaah! 🙂 Mă gândeam io că nu poate fi…. Aaaah! 🙂 🙂 🙂

     
  6. Marian S

    septembrie 3, 2012 at 1:12 pm

    Hm… hm… mă scuzaţi că intervin… a fost din necesitate?
    Adică, cum să vă zic io… s-au schimbat cumva cupele?

     
    • Scorpio

      septembrie 3, 2012 at 2:51 pm

      :)) Nu! S-au largit baretele….

       
  7. SimonaR

    septembrie 3, 2012 at 6:34 pm

    😀 inseamna ca pana acum n-am aflat ce e adevarata prietenie… trebuie sa mai caut 😀

     
    • Scorpio

      septembrie 3, 2012 at 7:26 pm

      Inseamna ca ai schimbat cam….multe(ti)??? :))

       
  8. dictaturajustitiei

    septembrie 3, 2012 at 7:22 pm

    Nebunatico, mă speriași ! Așa da, de sutien îmi place.

     
    • Scorpio

      septembrie 3, 2012 at 7:25 pm

      Ce-mi place cand va tin in suspans… :))

       
  9. anacondele

    septembrie 3, 2012 at 9:28 pm

    Sărmanul sutien! Măcar l-ai mai păstrat o vreme la naftalină? 😀

     
    • Scorpio

      septembrie 4, 2012 at 8:34 pm

      Nu femeie..eu nu ma uit inapoi :)) .

       
  10. almanahe

    septembrie 3, 2012 at 10:20 pm

    o, eu am o mulţime de foşti prieteni, nu mă-ndur să-i arunc, desi ori nu mă mai încap, ori li-s prea largi cerinţele…da’ îmi place să îi ştiu aproape, cândva mă mângâiau aşa de bine! :))

     
  11. Marian S

    septembrie 4, 2012 at 7:46 pm

    Acuma, drept să vă zic, mai e o vorbă pe lumea asta: o poză face cât o mie de cuvinte…

     
  12. Hapi

    septembrie 7, 2012 at 10:40 pm

    :))) ce nebunatica esti

     
  13. incognito

    septembrie 19, 2012 at 10:19 pm

    La asta nu mă așteptam… râd singură prin casă :))

     

au urcat o treapta