RSS

Duzina de cuvinte-In realul ireal.

14 mai

Sunt intr-un labirint al vietii,in acest moment.Simt ca zilele se scurg ca firul de nisip in clepsidra timpului.
Vorbesc deseori cu mine in oglinda si incerc sa ma privesc in ochi,insa ochii se feresc sa ma privesca direct.
Am momente in care ma simt ca pe o punte nesigura,balansandu-ma periculos si incercand sa gasesc o cale de compromis in a-mi pastra echilibrul.
In ultimul timp,nu mai cred in ,,noi”,indiferent ce inseamna asta.Simt ca acum nu mai sunt decat eu si atat.
Pana si compromisul a ramas singur in lupta cu mine.
Incet incet puterile ma lasa ,incercand sa fiu eu ,fata cu parul aramiu si inima cat lumea.Insa inima mea este prea mare si sperie.Cum sperie si sinceritatea si bunatatea si intelegerea mea.Pe care oricat le-as avea,imi sunt calcate in picioare.
Si ceea ce doare cel mai mult este ca sufletul meu este impins spre prapastie,de cei pe care ii iubesc cel mai mult.
Daca sufletul ar durea,ar striga si s-ar ascunde in spatele neputintei.
Si doare!

Celelalte ,,Duzini”:

http://redsky2010.wordpress.com/2011/05/14/duzina-de-cuvinte-senectutevii/

http://pisica07.wordpress.com/2011/05/14/duzina-de-cuvinte/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/05/14/de-vorba-cu-mata-al-unsprezecelea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

http://eclpsademart.wordpress.com/2011/05/14/duzina-de-cuvinte-sava-2/

 

Etichete: , , ,

14 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-In realul ireal.

  1. psipsina

    mai 14, 2011 at 9:14 am

    😦 lasă că ne vedem noi… curând! astea sunt vorbe ce trebuie rostite.

     
  2. redsky2010

    mai 14, 2011 at 11:48 am

    si uite asa devenim intelepte…

     
  3. Altcersenin

    mai 14, 2011 at 2:28 pm

    „Daca sufletul ar durea,ar striga…” e si acesta un strigat…
    eu iti doresc, ca undeva ciocnindu-se de o inima intelegatoare, ecoul sa se intoarca cu un raspuns…

     
  4. Ala-ala

    mai 14, 2011 at 4:44 pm

    Scorpiuto,
    Nu mai mult pana la atingerea obiectivului propus!
    Tine-te bine!

     
  5. anowen

    mai 15, 2011 at 5:58 am

    mi-ai udat felinaru’. intoarce clepsidra aia, ca vine tot nisipu’ peste tine.

     

au urcat o treapta