RSS

Operatiunea monstrul

20 apr.

Post dedicat unui ,,mincinos” drag Virusverbalis

La pescuit pe Dunare,intre Giurgeni si Braila,in zona Calmatuiului….acum cca 20 de ani.
Acolo a ajuns tatal meu,impreuna cu cativa prieteni,in acea vara.Acolo au dat la peste,acolo au dormit,acolo i-au mancat si tantarii si tot acolo a fost prins la broasca si monstrul.
Monstru care,dupa ce a fost adus la mal,cu chiu cu vai si pozat pentru eternitate,a sfarsit prin a fi transat in patru bucati mari si late,capul,trunchiul in doua bucatoaie si coada.
Capatana au fiert-o in aceeasi seara,facand ciorba la ceaun,iar coada au sarat-o, au fript-o si mancat-o.
In schimb barbatii de ei,au hotarat ca bucatile de trunchi sa le bage in pungi si la groapa.
Asa ca au sapat o groapa de vreo 70 cm,au pus cateva crengute si au acoperit-o cu nisip.
Logic,groapa trebuia sa aiba cam un metru adancime,iar pestele trebuia pus pe pat de frunze si apoi acoperit cu pamant.
Linistiti,dupa ce au baut bine,s-au dus la culcare…Dimineata cand s-au trezit,au observat ca tot mai multe muste se invart deasupra gropii. Cand s-au apropiat,mustele roiau bezmetice,ba unele pareau ca ies din nisip.Au desfacut groapa si i-au izbit un miros ingrozitor…pungile erau pline de mii de larve si oua de muste,iar ei nu au mai reusit sa adune din pungile cu carne,decat niste pumni de musitza…
Cam 25-30 kg de carne de somn,s-au dus pe apa sambetei,iar ei au ramas cu gustul ciorbei si a coadei fripte…plus pozele.
Ca daca sunt ,,mincinosi”..cine sa ii creada ca au prins asa ceva?:))
Iaca…monstrul!

Vv-ule..observi ce are tata jos langa el, da? Fara nu merge!

 
22 comentarii

Scris de pe aprilie 20, 2011 în De-ale mele...personale

 

22 de răspunsuri la „Operatiunea monstrul

  1. psipsina

    aprilie 20, 2011 at 8:35 am

    he, he… să/l chemi și pe traiain să vadă monstrul… că tot ne/am luat de poza lui din avatar. 🙂

     
    • scorpio72

      aprilie 20, 2011 at 11:18 am

      :(( nu stiu de unde sa il iau!

       
      • psipsina

        aprilie 20, 2011 at 12:52 pm

        e la papi pe blog… el nu are. 😦 dar il recunosti dupa pestoiul din avatar… pescar fruntas, ce mai!

         
        • scorpio72

          aprilie 20, 2011 at 1:04 pm

          pai il stiu pe traian,dar credeam ca are blog.

           
  2. Hapi. River_woman

    aprilie 20, 2011 at 12:37 pm

    Scorpio, frumoase amintiri…..Lasand la o parte faza cu monstrul,incep sa cred ca toti tatii romani dintr-o anumita generatie aveau la dreapta lor acel obiect de care sa se „prinda” cand isi pierdeau curajul………….

     
  3. dr.Lecter

    aprilie 20, 2011 at 1:18 pm

    chiar ca e monstru!!! sigur nu e foto shopul de vina!

     
  4. Georgiana

    aprilie 20, 2011 at 1:43 pm

    băi, dar chiar că-i monstruuuu! alelei! vorba ta… câta cărnetu de peştoc s-o dus pe apa sâmbetei… dar dacă nu se ducea, nu ne mai spuneai povestea asta frumoasă. Îmi şi imaginez cam ce reacţie a avut tatăl tău!! :)))))

     
    • scorpio72

      aprilie 20, 2011 at 2:07 pm

      pai..somnul s-a dus,dar a ramas rachiul :))

       
  5. virusverbalis

    aprilie 20, 2011 at 3:37 pm

    M-a impresionat povestea ta!Iti multumesc mult! De fapt, m-ai „amenintatt” mai demult ca aduci si poza(sa-ti traiasca pescarul)..Bai ce sa zic, ma unse la inima , ca stiu ce sentimente te cuprind la un asa peste prins(n-am capturat pana acum asa grozavie)..Sa pastrezi pozele ca pe ceva sfant, iti vor aduce aminte cu drag de ..profesionist..Imi pare rau c-au pierdut trei sferturi , da a ramas clipa…Trebuia sa puna sare multa si dupa aia sa-l ingroape…Poate asa ,aveau sansa sa recupereze ceva…As mai pune un like da nu ma lasa wordpressu.. :))

     
    • scorpio72

      aprilie 20, 2011 at 4:01 pm

      Moamaaa Vv-ule…asta e mai mare decat ce a prins tata(ala avea vreo 2 m)..
      Nu s-a lasat pestele dar nici pescarul….

       
  6. silavaracald

    aprilie 20, 2011 at 4:31 pm

    Superb gestul pescarului!
    Așa-l văd și eu pe Traian! 🙂

     
  7. Ana lu' Manole

    aprilie 20, 2011 at 5:49 pm

    Bre, ala e peste?! Io cred c-a atentat la istoria pesteasca! :))))
    Chiar…cam cat ciorba faceati din pestele ala?! :))))))

     
    • scorpio72

      aprilie 20, 2011 at 6:47 pm

      habar nu am manole,crede-ma eu eram si sunt satula de mancat feluriti pesti…

       
  8. papagigli

    aprilie 20, 2011 at 6:44 pm

    Am prins si eu chestii asemanatoare, dar aveau un „o” in plus si erau pe jumatatea dihaniei din poza. Am sa caut pozele.

     
  9. Traian

    aprilie 20, 2011 at 7:32 pm

    Frumoasa postare, asa poate ne mai crede lumea…Filmuletul lui w nu-i cu el, asa ca-si pierde din valoare, insa ramine destul de palpitant pentru cine n-a mai vazut .

     
    • scorpio72

      aprilie 21, 2011 at 7:34 am

      Traiane :))…asa ma gandeam si eu.
      De cate ori poveste despre asta,ceilalti radeau…dar apoi scotea pozele…

       
  10. Ana lu' Manole

    aprilie 21, 2011 at 9:35 am

    Io ti-am trimis un link….habar n-am unde s-a dus! :))))

     

au urcat o treapta