RSS

Duzina de cuvinte-Declaratie

02 apr.

Domnilor papali si doamnelor papale.

Declaratie

Io,subsemnata Scorpio,pe persoana fizica,va declar urmatoarele:
Am vecini binevoitori care urmaresc pe vizor cine la cine intra in casa si iese.Toti sunt sub 40 de ani,daca stau mai bine sa ma gandesc,in afara de mine,mai am doua ,,babe” pe scara…:))
Intr-o anumita perioada,fiul meu a locuit singur(eu monitorizandu-i si stiindu-i toate miscarile),iar acest lucru a dat subiect de barfa.
Dintr-o data,figurativ vorbind,casa mea era loc de pelerinaj,bordel,adunare pentru golani.
La un moment dat,a intrat in scena si un Garcea,care fara a divulga sursa,a venit in urma unei plangeri,facuta din motive de rock decibelos.Asta pentru ca vecinii prefera manelele.Garcea a constatat ca totul e ok si a plecat.
Pentru ca nu mi-a placut niciodata ca vecinii sa ma ,,faca” pe la spate si asta deranjeaza,am ales benevol sa ma intorc cu fata.
Asa ca atunci cand m-am intors acasa,am dat muzica la maxim zile intregi.
Surpriza!Acest aspect nu a deranjat pe nimeni,ba mai mult,cand ma intalneau pe scara imi zambeau,intrebandu-ma de sanatate si de caviarul mancat pe unde am fost…
Iar eu,zambind la fel ca ei,le povesteam pe un ton superbo-taios despre ,,cascaval”.Si de cate ori ma desparteam de ei,atunci cand intrau in casa,auzeam apoi la maxim numai manele pe tema discutata.
Eu atat am avut de declarat si ma semnez cu semnatura.
Scorpio

Celelalte duzini:

http://labulivar.wordpress.com/2011/04/01/duzina-de-cuvinte-9/

http://pisica07.wordpress.com/2011/04/02/duzina-de-cuvinte-carusel/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/04/01/duzina-de-cuvinte-barfitorii-primaverii/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/04/02/duzina-de-cuvinte-senectuteiv/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/04/02/la-poalele-dealului-al-noualea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

http://eclpsademart.wordpress.com/2011/04/02/duzina-de-cuvinte-sava

 

Etichete: ,

46 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Declaratie

  1. redsky2010

    aprilie 2, 2011 at 8:02 am

    fata, esti de-a mea 😆 eu am boxele pe tavan spre marea incantare a vecinilor care ma terorizeaza in moduri multiple.

     
    • scorpio72

      aprilie 2, 2011 at 8:06 am

      Stii ce cuminti sunt cand bag o manea(cah,cah!)??? :)) Atunci sunt de-a lor…

       
  2. Ana lu' Manole

    aprilie 2, 2011 at 9:50 am

    =)) =)) =))
    Divulg un secret…
    Din motive identice si la fel, de cate ori plecam noaptea de acasa…lasam o caseta pe video sa mearga…Evident, cu sonorul suficient ca a doua zi, toate vecinele sa se uite cu invidie la mine si cu muuulta pasiune la Manolu!!!!
    Imagineaza-ti tu ce fel de casete puneam! =)) =)) =))

     
  3. Ana lu' Manole

    aprilie 2, 2011 at 10:14 am

    Nope!!! :)) :))) :))) Doamne ajuta! =))

     
    • Marian S

      aprilie 2, 2011 at 11:11 am

      Eu faceam exact invers: le spuneam ca am plecat de acasa si am uitat video-ul in priza, sa ma scuze dar data viitoare nu se va mai intimpla.

       
  4. Marian S

    aprilie 2, 2011 at 11:09 am

    Bag-o pe asta la maximum.

     
  5. anowen

    aprilie 2, 2011 at 12:44 pm

    inteleg ca n-ai platit intretinerea. sau poate fondu’ de rulment.

     
  6. tink3rbe11

    aprilie 2, 2011 at 1:03 pm

    Este o manea ” Ne bat vecinii`n teava” :))
    Chiar aveam nevoie de ceva de genul
    ce dor mi-e de o petrecere din aia…vremuri apuse

     
  7. papagigli

    aprilie 2, 2011 at 1:06 pm

    Bine ca n-am vecini romani, sa-mi manelizeze mintile. A, nici curiosi, si uite asa mi-au spart unii casa fara sa-i observe nimeni 😆

     
    • scorpio72

      aprilie 2, 2011 at 1:49 pm

      :)) stau intr-un cartier f f f misto. In stanga manele,in dreapta manele,in fata manele,in spate manele,sus manele,jos…nimeni,la mine hip-hop si rock…:))

       
  8. Georgiana

    aprilie 2, 2011 at 1:18 pm

    :))))))))))) ha! ha! pe ei, pe ei pe mama lor!!! Foarte tare, Scorpiuto! Nota 10 cu felicitari!!

     
  9. Minoki

    aprilie 2, 2011 at 2:25 pm

    Da’ multumesc lui Dumnezeu ca nu mai am vecini din astia. cat despre pisica…fooooaaaarte tareeeee!!!!!

     
  10. dr.Lecter

    aprilie 2, 2011 at 4:20 pm

    Ah, vecinii! Ce ne-am face fara ei??? Am una care misca vizibil perdelele la geam, cand se uita sa vada cine cu ce masina e si unde intra, dar am si una care alearga pur si simplu, la poarta, pe aleea de coment, fara papuci, desculta, doar ca sa vada mai bine cine coboare din masina. Deci aia e criminala, radem de ea de ne tavalim, nu mai supara pe nimeni, atitudinea ei!

     
    • scorpio72

      aprilie 2, 2011 at 4:50 pm

      Lectere..:)),daca as avea pe cine sa urmaresc si eu,mai ca as face-o..dar sa se merite… Insa asa…:))

       
  11. gabriela

    aprilie 2, 2011 at 5:04 pm

    eu am avut un vecin care stia la cine, cate persoane au venit, cat timp au stat, de cate ori s-a aprins lumina pe scara intr-o luna, cine si de cate ori a batut covoare ori a udat peluza. 🙂 Era suficient sa se uite atent pe vizor si sa noteze in carnetel. Uneori mai tragea si cu urechea pe la usi. Probabil un defect profesional de pe vremea cand era turnator. Nu in otelarie ci la securitate.

     
    • scorpio72

      aprilie 2, 2011 at 5:08 pm

      Eu mai degraba il banuiesc de o boala mentala…:))

       
  12. gabriela

    aprilie 2, 2011 at 5:16 pm

    ella, mai fa-mi o vizita sa-mi vezi pisoii. 🙂

     
  13. Nea Costache

    aprilie 2, 2011 at 6:48 pm

    Ei, daca vecinii te barfesc in ceea ce priveste gusturile tale muzicale, poti opri muzica, in schimbul intonarii cu voce foarte puternica a unuia dintre slagarele lui Dan Spataru, putin modificat:

    Vorbeste lumea ca-s strengar,
    Ma doare-n c… si n-am habar!

     
  14. coolnewz / Ratatouille

    aprilie 2, 2011 at 9:51 pm

    scoate boxele pe fereastra! 😀

     
    • scorpio72

      aprilie 3, 2011 at 8:38 am

      A facut fimiu si asta..de-al dreacu,asa! :))

       
  15. Altcersenin

    aprilie 3, 2011 at 12:18 am

    ah, vecinii! cat sunt ei de grijulii, sa ne spele oscioarele! bine ca se gaseste ac si de cojocul lor! 🙂

     
  16. Griska

    aprilie 3, 2011 at 1:03 am

    Frumoasă poză – exersez ca să-nvăţ şi eu să mă uit pe vizor!

    Şi Vero a mea a pus o dată muzică clasică la maximum ca să tacă vecinii cu manelele – şi au tăcut:; dar au existat şi efecte secundare: eu am tras o spaimă grozavă, am fugit să mă ascund sub pat 😀

     
    • scorpio72

      aprilie 3, 2011 at 8:39 am

      Neah! Jami e crescut de mic in decibeli,deci nu il afecteaza zgomotul,muzica..ci doar oamenii,de ei fuge!

       
  17. Mirela

    aprilie 3, 2011 at 8:41 am

    M-ai amuzat! Despre vecinul meu-cucuiet am scris odata, la Bumacii. In rest, n-avem probleme, sunt foarte faini cei patru vecini si destul de invizibili. Locuind in centru, nu se aduna la scara, in fata blocului. Ei, sunt si căști pentru urechi și INDIFERENȚĂ pentru cei pe care îi interesează cine îți intră in casa. Cel mai mult ii doare indiferența, stiu asta de cand am locuit intr-u bloc plin de curiosi (un an). Nu-i bagam in seama si asta-i durea mai mult decat daca m-as fi certat cu ei. Bine scris, Scorpiuțo! ! O duminică însorită și…mulțumesc pentru agreabilele vizite ! 🙂

     
    • scorpio72

      aprilie 3, 2011 at 8:43 am

      Mirelus,sa stii ca asta doare -indiferenta,aceeasi atitudine adopt si eu si racaie rau!
      O zi frumoasa si tie,voua!

       
  18. psipsina

    aprilie 3, 2011 at 9:12 am

    neaţa, draga mea.
    m-a amuzat postul tău. bieţii vecini, ce ne-am face fără ei? 😆
    muşcăturile fac fundul frumos, ceea ce este bine!
    pup. duminică bună să ai.

     
  19. Marian S

    aprilie 3, 2011 at 10:29 am

    Acuma, serios: rau cu rau, dar mai rau e fara rau, zau !!!
    Eu: etajul 1. La 2 o studenta de bani gata, i-a luat tac-su casa la oras iar ea sta pe la un nene, casa goala. La parter un nene care vine din an in pasti cu … cate cineva.
    De doi ani am tavanul si podeaua mai reci decit peretii exteriori. Cred ca fac izolatie cu polistiren vara aceasta.
    Am uitat sa va spui ca avem repartitoare la calorifere ? Dar v-ati prins si voi unde s-a dus jumatate din bugetul meu in aceasta iarna. Pe linga puloverele in plus si pijamalele groase.

     
  20. virusverbalis

    aprilie 3, 2011 at 5:56 pm

    Scorpiuto, ma facusi sa rad..Bai ,ce-nseamna statu la bloc..Si ce se aseamana,pa oriunde te-ai afla..Iar pisica supravegetoare e de coma.. :))

     

au urcat o treapta