RSS

Duzina de cuvinte-Gura lumii….

12 mart.

Mi s-a intamplat in ultimul timp,ca multa lume sa ma intrebe cum de am lasat traiul avantajos si viata din Austria si am venit acasa.
Sa zicem ca..gandindu-ma profund la tot ce am trait,am hotarat sa spun stop.
L-am anuntat pe Schatz de hotararea mea si sincera sa fiu,a fost devastat.Ca pe parcurs si-a revenit,asta este o alta poveste.A lasat totul la latitudinea mea spunandu-mi ca ma intelege.Aluzia sugestiva ca imi va fi greu,nu am bagat-o in seama,pentru ca au fost cazuri in care chiar am dus-o greu,din toate punctele de vedere.Insa stiam ca imi va fi…Dor de viata.
Urma ca ,usor usor sa revin de unde am plecat,insa cu un bagaj de cunostinte in plus si mult mai ,,bogata” spiritual si material.
Si sa revin la lume,ca am lasat-o bulversata…
Pai pot spune ca nu imi va parea rau de nimic.
Am trait o viata minunata,cu avantaje si dezavantaje.Mari,micute,au fost tot timpul!
Cine crede ca le poti avea pe toate fara sacrificii,se inseala amarnic.
Am fost in concedii in strainatate,dar am stat si saptamani intregi in casa.
Am fost printesa dar si femeie de servici.
Am fost admirata dar si mai mult umilita.
Am avut lumea la picioare dar am fost si calcata apasat pe jugulara.
Asa ca in momentul in care am avut de ales intre viata ,,extraordinara” oferita,fara lipsuri,alaturi de un om cu prea putine sentimente si stabilitate si viata ,,plictisitoare” de acasa,alaturi de fiul meu…eu am ales.
,,Galbenii nu stralucesc intotdeauna indeajuns,incat sa iti ia ochii.”
Iar cine are urechi de auzit…sa auda!

Alte ,,Duzini papale”:

http://redsky2010.wordpress.com/2011/03/12/duzina-de-cuvintesenectuteii/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/03/12/la-poarta-vrajitoarei-al-saselea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

http://pisica07.wordpress.com/2011/03/12/duzina-de-cuvinte-locuri-din-inima/

http://labulivar.wordpress.com/2011/03/11/duzina-de-cuvinte-6/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/03/11/duzina-de-cuvinte-futi-nu-futi-el-condor-pasa/

 

Etichete: ,

32 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Gura lumii….

  1. psipsina

    martie 12, 2011 at 9:11 am

    galbenii nu strălucesc întotdeauna îndeajuns încât să îţi ia ochii! chiar este un mare adevăr. pentru mine galbenii nu au strălucit niciodată a plecare în altă ţară, poate că am avut noroc să nu mă împingă nevoia spre aşa ceva, poate că nu am ştiut să mă desprind de oamenii dragi, cine ştie?!
    vă admir pe cei care aţi putut să o faceţi dar recunoaşteţi „călcăturile pe jugulară”.
    o sâmbătă bună să ai, te îmbrăţişez cu drag.

     
    • scorpio72

      martie 12, 2011 at 9:16 am

      Psi,este frumos afara,cald,soare,m-am delectat cu plimbarea de la tine, prin Grecia..deci este o sambata buna! Multumesc asemenea.

       
      • psipsina

        martie 12, 2011 at 9:24 am

        ştii că în vreme ce eu scriam la tine, tu scriai la mine? he, he… la mine încă nu e chiar primăvară şi e chiar înnorat. va fi o sâmbătă oarecum administrativă. 😀

         
  2. anowen

    martie 12, 2011 at 9:26 am

    bun asa. se spune ca unii oameni se inchid in ei dupa ce le-a fost rupta inima. eu stau si ma intreb daca mai ai inima, cand de fapt n-o mai folosesti?

     
    • scorpio72

      martie 12, 2011 at 12:13 pm

      Nu m-am inchis in mine,am fost doar dezamagita,ranita..spune cum vrei.. Am inca inima si este mare,doar ca…. s-a spart in mii de ciobulete,insa tot mai sper la cineva care sa le adune la un loc…
      Niciodata nu va plati cineva,pentru o alta persoana…

       
      • anowen

        martie 12, 2011 at 12:32 pm

        asta ziceam si eu. foloseste-o daca o ai. sa lasam razbunarile. cica veninul scorpionilor ar fi de fapt medicament. 🙂

         
        • scorpio72

          martie 12, 2011 at 12:47 pm

          o sa scriu un anunt ..:)) cine are nevoie de inima mea…

           
  3. redsky2010

    martie 12, 2011 at 10:27 am

    important e sa faci ceea ce simti tu ca e bine pentru tine. daca ai simtit ca nu asta vrei… sunt convinsa sa vei fi multumita pana la final.
    anowen- eu cred ca n-o mai ai si nici nu mai vrei s-o mai folosesti vreodata!

     
    • scorpio72

      martie 12, 2011 at 12:14 pm

      La momentul acesta,ma gandesc ca a fost cea mai buna decizie…imi prelungeam doar ,,agonia”.

       
  4. anowen

    martie 12, 2011 at 10:38 am

    red
    si atunci cine n-are inima? cei de ti-au rupt-o sau tu ca n-o mai folosesti? 🙂

     
  5. redsky2010

    martie 12, 2011 at 10:47 am

    eu,bineinteles! si mi-e chiar bine fara ea 😀

     
  6. anowen

    martie 12, 2011 at 10:57 am

    red
    gata, sefa, s-a marcat! 😀

     
  7. Mirela

    martie 12, 2011 at 11:14 am

    Excepționa, Scorpiuțo!
    Ai perfectă dreptate. E bine că ai trăit suficiente exeriențe pentru a putea să faci comparație. Și e bine că știi acum ce să alegi. Felicitări!
    Mult succes în continuare. Cei care au talent și har e păcat să se oprească din scris. Eu admit că mă descurc doar la scrierile de profil, la firmă , ca și copywriter, la scrierile despre Parfum, la cronicile de călătorie, la critica de artă. De aceea mă opresc aici. La mai mare!
    O zi frumoasă! 🙂

     
    • scorpio72

      martie 12, 2011 at 12:17 pm

      Era o vreme cand cochetam si eu cu scrierile pompoase…mi-am dat seama ca nu ma reprezinta…
      eu vorbesc despre ce ma inconjoara si despre mine..cat mai simplu si natural.:))
      O zi frumoasa si tie Mirela.

       
      • Mirela

        martie 12, 2011 at 3:26 pm

        A, deci pe langa „dotolitza”, ai vrut sa fii si scriitoare! Mi-ar placea sa citesc o scriere pompoasa de-a ta! 🙂
        Sa dam CEZARULUI ce-i al CEZARULUI, iar noi sa fim ceea ce suntem.
        Inca odata, succes in ceea ce faci! 🙂

         
  8. coolnewz

    martie 12, 2011 at 11:57 am

    Din pacate multi cred ca a pleca in Vest, oriunde, echivaleaza cu a-l lua pe Dumnezeu de un picior. Nimic mai fals! 🙂

     
    • scorpio72

      martie 12, 2011 at 12:17 pm

      Din pacate,asa este..insa pentru cei care chiar reusesc ,am toata admiratia.

       
  9. papagigli

    martie 12, 2011 at 4:28 pm

    Frumos scris! N-am sa comentez decizia. E a ta si tu stii cel mai bine daca a fost buna sau nu. Dar indiferent cum a fost, o decizie e de preferat nehotaririi. Asa ca, felicitari!
    Referitor la ultima fraza, nu banul e cel care ne ia ochii. A-l avea, semnifica bunastare. A nu-l avea, reprezinta greutati. Cam asta proceseaza creierul nostru la vederea banului. Dar evident, exista un pret de platit pentru a-l avea. Intrebarea e, suntem sau nu, dispusi sa platim pretul respectiv? Tie ti s-a parut prea mare si ai renuntat, desi in faza initiala il acceptasei. E greu de spus cum e mai bine, dar fiecare din noi suntem nevoiti sa traim viata, functie de deciziile pe care le luam, bune sau rele. Important mi se pare faptul ca le luam si nu plutim in deriva, lasind pe altii sa decita pentru noi.

     
    • scorpio72

      martie 12, 2011 at 4:51 pm

      papa..la mine pretul platit a fost destul de mare….intotdeauna castigi pe de o parte si pierzi pe cealalta.
      daca eram singura…ma gandeam doar la mine si ma complaceam.
      dar nu sunt si nu am putut fi egoista….

       
  10. papagigli

    martie 12, 2011 at 4:56 pm

    scorpiuto
    Cum spuneam, tu esti singura in masura sa-ti evaluezi deciziile. Pentru mine, faptul ca ai avut puterea sa le ei, este de admirat.
    pup u

     
    • scorpio72

      martie 12, 2011 at 5:15 pm

      :)))..mi-au trebuit doi ani ca sa imi fac ,,curaj”

       
  11. virusverbalis

    martie 12, 2011 at 5:25 pm

    Io auzii..O viata intr-o picatura de cerneala…Ca intotdeauna ,spui lucrurilor pe nume, chiar daca-s in doar 12 cuvinte…

     
  12. Ana lu' Manole

    martie 12, 2011 at 6:47 pm

    Poti sa ai Luna de pe cer…dar tu sa-ti doresti un ghiocel…
    Cat despre pomul laudat…

     
  13. Nea Costache

    martie 12, 2011 at 6:57 pm

    Ca sa citesc un europarlamentar, „in viata poti avea si esecuri, poti avea si succesuri…”
    Sunt suisuri si coborasuri, facem lucruri bune dar si rele, totu-i sa constientizam cand am facut o gresala si sa n-o mai repetam.
    Acum vei sti sa discerni! Multa sanatate si succes in tot ceea ce vei intreprinde!

     
  14. Altcersenin

    martie 13, 2011 at 2:16 am

    cred ca ai luat decizia potrivita la timpul potrivit… oricum, timpul este cel care va veni sa confirme sau sa infirme acest lucru…

     

au urcat o treapta