RSS

Nește chestii

21 Mai

.. Stăteam așa și citeam acum, ce face tâmpeala și depresiile din om… 527611_345750538849363_452112160_n
Cum dracu să mai am ,,trafic” dacă de ceva timp sunt doar o plânge mizda pe aici?
S-a dus naibii și zburleala mea de odinioară, îndrăzneala a căzut undeva în turul nădragilor, clipoceala din ochi s-a tulburat și s-a acrit ca vinul pe care l-am uitat nebăut în dulapul din cameră.
Stăteam așa și mă gândeam ce face starea de zacere pe tine și nebăgatul în seamă.
S-a dus naibii și popoul meu rubensian, transformat acum într-o stafidă sexi, tzetzele le pot lăsa liniștite libere în tricourile fără spate, picioarele sunt niște bețe.
Colegele mă întreabă cu invidie ce dracu am făcut de am slăbit așa repede și ce trebuie să facă și ele.
Dragele mele, găsiți un macho care să fie o idee mai bun vânător ca voi, fiți o perioadă triste, suferiți un pic și nu dormiți nopțile câteva săptămâni și o să deveniți la fel de sexoase ca și mine.
Moșii de aici deja salivează când mă văd și atunci când le fac toaletarea de dimineață, pe motivul că se sprijină de mine, mă pipăie cu degetele…
Da’ eu îi las ce să le fac, mă gândesc că așa pot avea și ei un ultim moment de plăcere pe lumea asta, că de erecții nu putem vorbi…
Deci…stăteam eu și mă gândeam așa, cum mă transform eu din nesuferita care eram într-o femeie înțelegătoare și plină de răbdare, care nu mai pune o mie de întrebări și nu mai cicăle.
Bey…și dă roade!
Când începe să se învârtă creierașul și gura stă să explodeze…neuronul ăla tâmpițel nu mai face contact și cuvintele nu îmi mai ies. Rămân acolo și se învârtesc chinuindu-se să iasă, dar eu nu le mai dau drumul.
Bine, privirea mea spune poate cu totul altceva, dar…dar am învățat să mă amuz de situații ridicole sau urâte. Și să mă stăpânesc, să nu mai izbucnesc, să respir adânc ca să nu urlu și să devin brusc calmă.
E bine! E mai bine așa pentru mine…cel puțin pentru moment.
Și da…indiferența doare…a fost și reversul. Dacă și eu am lăsat-o baltă…totul începe să revină la normal acum. Și spre mine! Cât timp va dura asta, nu știu…însă sunt pregătită pentru tot ce va urma.
Bun sau rău!

 

Etichete: , , ,

au urcat o treapta

 
