RSS

Corpuri goale

10 Mai

Am înfruntat vremea mizerabilă de afară și am stat ore întregi în curtea locuinței mele. Vântul mi-a întors pe dos toate gândurile ce îmi răsăreau din cap. Afară era ca și în sufletul meu, picături de ploaie, vânt răscolitor, soare ce apărea sporadic ca să mă încălzească un pic și apoi să dispară. 10438951_763174227134852_4252450509569121924_n
Am privit în gol încercând să nu mai simt dezamăgirea, încercând să înțeleg unde am greșit eu. Am greșit și eu, dar, de multe ori nu trebuie să greșești, e de ajuns doar ca unul să nu mai dorească.
Dezamăgirea vine din faptul că acea persoană nu e în stare să își asume riscul de a explica de ce face ce face.
Am avut așteptări de la o persoană în care am avut mare încredere. Nimic nu indica ceea ce a urmat apoi.
Era persoana pe care te puteai baza, pentru că sărea mereu să te ajute cu ceva sau să fie în centrul universului tău.Nu vorbea prea mult, dar faptele vorbeau de la sine.
Acum nu știe cum să fugă din calea mea. Nu știu dacă situația îl depășește, nu mă mai suportă sau este total indiferent la orice ține de mine.Nu e în stare să dea explicații la acest comportament și nici nu își dorește.
Nici eu nu îmi mai doresc explicații. I-am rămas alături din umbră și stau și îl privesc cum se chinuie.
Am ales să fiu Jekylla, pentru că Hydea ar fi prea dură cu el. Am ales să tac și să fiu diplomată și nu să rănesc. E atât de simplu să faci rău, chiar și din cuvinte…
Am înțeles de mult ce vrea să facă și de ce face.El nu a înțeles că eu am ales să nu îl urăsc, indiferent cât de urât se comportă.Știu că o face intenționat și dacă nu m-ar durea modul ales de el, aș râde.
Străinii din jurul meu fac gesturi mărunte , iar persoana care îmi era aproape a devenit un străin care nu mai schițează nimic. A ales să fie un corp gol și să își ascundă sufletul de mine.
Mai ții minte străine câte lucruri făceam împreună?

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „Corpuri goale

  1. Drugwash

    Mai 10, 2015 at 3:38 pm

     
  2. psi

    Mai 11, 2015 at 9:26 am

    poate că pur și simplu are nevoie să treacă prin asta singur. ori, poate, doare prea mult că știe că știi prin ce trece… speculez, dar atitudinea ta este cea mai potrivită. va veni, sunt sigură… și da, îți va spune că își amintește totul.

     

au urcat o treapta

 
