RSS

Eu cu ,,moi” și încă cineva

08 Apr

Stau câteodată și mă întreb dacă mai există cineva care mai răsfoiește blogul ăsta plin de praf. Dacă cineva mai are răbdare să vadă dacă ,,moi” mai dă din haripi pe aici. 83
Mi-aș dori să mă pot împărți în mai mult de două Eu, în așa fel încât să am mai mult timp.
Mă plâng de lipsă, dar poate nu asta e neapărat cauza.
De obicei cineva…adecă eu, scrie când este inspirat de ceva. Pe mine nu prea are ce mă inspira în viața mea relativ insipidă.
Relativ, pentru că multe se întâmplă în ea…dar nu am chef să le scriu.
La ,,munci” nemțoii ne-au vândut altor nemțoi mai bogați.
Vor calitate cu ceva gen ,,din căcat să faci bici”. Că trebuie, că este, că se vrea, că se poate. Nu se poate, cu personal puțin și slab pregătit sau fără chef de muncă, plictisit sau ,,bolnav”. Că cam așa e pe aici, trage unul un pârț cu stropi, gata are medical…îl doare în urechea din mijloc…medical. Cei care sunt cu adevărat bolnavi…câțiva, vin la muncă pentru că trebuie și nu au încotro.
Lucrurile încep să cam devină urâte dar încă trebuie să îmi iau recomandarea ca asistentă și asta înseamnă că trebe să tac și să fac.
Fiul meu a venit aici, e înconjurat de nimic, de plictiseală și de germana pe care o urăște. Mă-sa pleacă la munci, el stă în casă ca huhurezul. Mă-să vine de la munci hămăită…el rămâne în casă ca omul fără posibilități de locomoție și barieră de limbă. Dar se bucură de ,,zacere” și de mine, pentru că îi era dor de mutra mea acră și cicăleala continuă.
M-am schimbat mult! Nu mă mai atinge cam nimic, nu mă mai motivează, nu mă mai impresionează multe lucruri, am devenit rece în sentimente și indiferentă.
Adecă, de iubit iubesc sau cred asta, dar e ceva ciudat în ce trăiesc, ceva ce experimentez în noua mea viață. Învăț să aștept și să am răbdare…ceea ce nu am avut niciodată…dar unde dracu să mă grăbesc acum? Că sunt blocată aici și mă zbat să ies din mâzga asta ce mă înconjoară.
Nu văd negru, dar nici roz.
E doar ceva ce trebuie!

 

Etichete: , , ,

7 răspunsuri la „Eu cu ,,moi” și încă cineva

  1. Georgeta Popoiu

    Aprilie 8, 2015 at 9:25 pm

    Hei, bine te-am gasit ! Eu am citit ” blogul asta prafuit ” si-mi place, imi place si talentul tau. Dar sa stii ca am observat ca toti romanii ne-am schimbat, ne-am facut duri, dusmanosi, rai, fara sentimente, ne devalorizam ca natiune, ne ” globalizam ” iar asta nu-mi place deloc, vino ACASA sa construim Romania pentru copii si nepotii nostri, ce zici ?

     
    • Scorpio

      Aprilie 8, 2015 at 9:38 pm

      Georgeta, daca m-ai citit, atunci trebuie sa stii sa si citesti printre randuri. Practic sunt aceeasi, am devenit ,,altfel” din cu totul alte puncte de vedere…si cu toate acestea, inca sunt eu. Din Romania abia am plecat, mie una nu mi-a oferit mai nimic in ultimii ani. Am incercat sa fiu patrioata…nu tine. 🙂

       
      • Georgeta Popoiu

        Aprilie 8, 2015 at 9:50 pm

        Am citit si am inteles in stilul meu, fiecare are identitatea lui, felul lui…schimbator. Nu trebuie sa ne ofere nimeni nimic, trebuie sa ne oferim noi insine, eu asa cred ! Iti doresc sa fii fericita !

         
  2. Ana

    Aprilie 8, 2015 at 11:20 pm

    Te înțeleg foarte bine, mi-a murit mama de 3 săptămâni și oscilez între deprimare și înmărmurire – atunci când nu încerc să mă conformez cu ideea celorlalți de ”funcționare apropiată de normal”.

    Deci încremenirea asta de care zici chiar mi-o doresc, la un moment dat. Și te mai citesc și eu, sunt abonată la postări și nu îmi scapă 🙂

    Inima sus!

     
  3. Sonia

    Aprilie 9, 2015 at 12:10 am

    Răsfoim, răsfoim şi nu e praful atât de gros pe cât spui tu.
    Îşi doresc să ai putere şi toate eforturile tale să fie răsplătite aşa cum meriţi.
    Sărbători fericite!

     
  4. psi

    Aprilie 10, 2015 at 11:52 pm

    eu sunt mereu prin preajmă chiar dacă tac.
    sărbători cu bine! aşa cum or fi, barem de-un zâmbet şi-o luminiţă.

     
  5. Dana Lalici

    Aprilie 14, 2015 at 11:44 pm

    Si eu sunt aici, chiar daca nu spun multe,. nici tu nu spui, dar in spatele a ce nu spui se aud multe…Mergi inainte, puternica si de neabatut, fata buna!

     

au urcat o treapta

 
