RSS

Duzina de cuvinte- Jucărie?

13 Mar

Dragule, ai luat un creion și ai încercat să mă desenezi. O jucărie ai crezut că sunt! Bedroom
Un aparat de creat sentimente, puse și trimise pe bandă rulantă. Ai crezut că la mine nu se termină niciodată și am de dat și altora nelimitat.
Mi-ai umblat cu șurubelnița prin creieraș și ai încercat să omori și ultimul neuron rămas intact după stresul din ultima vreme. Nu ai reușit! Ha!
Ai crezut că mă poți citi, dar din păcate pentru tine, tu ești o carte de citit. Încă nu m-am hotărât dacă prezintă interes să o termin sau o las baltă că mă plictisește. Sunt pe la jumătate…mai încerc…
Ai vrut să mă pui la păstrare exact ca pe un bibelou, un bibelou pe care se mai pune praful, praf pe care îl ștergi din când în când…
Mă uitam lung la ,,curelușa” pe care o aveai în mână și m-a pufnit râsul când mi-ai spus că dacă o port la gât, voi fi a ta. Eu nu prea pot fi a nimănui, îmi aleg singură ,,stăpânul” exact ca pisica. Și chiar și atunci, mă plictisesc repede dacă nu sunt alintată și mângâiată și nu mi se dă atenție. Tot ca pisica…
Dragul meu, te-ai înșelat!Te priveam cu un iris îngustat și cu altul mărit din cauza atenției acordate.
Nu sunt nimic din toate astea.Am lăsat impresia că pot fi bibelou, doar ca să văd dacă mă spargi.Ai încercat și era cât pe ce…
Te-am lăsat să crezi că sunt jucărie, dar să știi că eu știu doar să mă joc. Chiar dacă mă joc și cu viața mea. Este riscul meu asumat. Și asta pentru că știu ce mă așteaptă…bun sau rău. Dar mi-l asum!
Pentru un timp m-am simțit într-un dans acvatic și logic că simțeam că mă înec. Asta pentru că nu știu să înot! Dar întotdeauna se va găsi un salvator să mă scoată la suprafață și din păcate nu tu vei fi acela.
Pentru că orice greșeală o vei face tu…va fi altcineva să o îndrepte. Cineva mai bun.
Am investit mult în tine și nu îmi pare rău, doar fac ce simt, nu? Și simt al dracului de mult pentru că așa sunt construită.
Doar că nu ai înțeles nimic!
Și dacă am luat un ac să îmi cos buzele, asta este pentru că nu vreau să mai scot vreo perlă.
Ți-ai putea face șirag din ele și le-ai putea vinde altor femei. Pentru că ești un bun vânzător de iluzii.
Nu mă lupt cu tine. Doar te las…te las să simți că alegi…rămâi sau pleci.
Eu am ales deja! Și doar aștept.
Rămâi sau pleci!

 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Jucărie?

  1. Drugwash

    Martie 13, 2015 at 9:26 pm

    Ai ales deja să plece, ce mai contează părerea lui?! 😉
    Necorespunzător. Neeeeeeeeext! 😀

     
    • Scorpio

      Martie 14, 2015 at 10:58 am

      Conteaza intotdeauna parerea celuilat. Ce inseamna la tine …next?

       
      • Drugwash

        Martie 14, 2015 at 11:10 am

        Părerile contează numai dacă hotărîrea nu a fost deja luată. De obicei ştiu că nu se mai schimbă, indiferent de posibilele motivaţii.

        Next înseamnă ce înseamnă: altul, sperînd la mai bine. Pînă la urmă, nu asta facem toată viaţa? Căutăm perfecţiunea, din mai bine în mai bine. Fie că-i vorba de o pereche de pantofi mai comodă, un televizor mai economic şi cu diagonala mai mare, un loc de muncă mai lejer, aproape de casă şi bănos sau un partener de viaţă mai atent, iubitor, fără vicii ş.a.m.d.

         
  2. Hapi

    Martie 24, 2015 at 7:09 pm

    Tot sper… poate e ca-n povesti speranta asta. Poate exista doar acolo. Si in versuri frumoase.
    Sper ca acela care iubeste- si mai ales barbatul care se stie iubit si impartaseste sentimentele- va fi capabil sa aiba curaj si sa se duca dupa ea oriunde!!!

     

au urcat o treapta

 
