RSS

Rescriere…

10 Mar

Tu străine, ai un loc în inima mea dacă te poți opri din drumul tău, o clipă. 00AT054ZyTE
Dacă ai ști să aduni cioburi din ea și să încerci să le unești cu bunătate, ai găsi locul tău..sunt sigură.
Dacă ai putea să îmi decriogenezi sufletul suflând peste el cu șoapte fierbinți, ai găsi un loc în inima mea.
Tu auzi cum greierii cântă din viori ancestrale? Asculți plânsetul apusului când strigă după geana de lumină?
Simți buzele fierbinți ale lunii când sărută cerul? Zărești frunza care se lasă iubită de vânt? Vântul care o poartă pe brațe de adieri…
Dacă tu, străine ai simți toate astea, ai avea un loc în inima mea…
Știi cum face dragoste o furtună? Cu o plăcere care împrăștie fulgere pe cer, cutremurându-l…
Ai privit vreodată străine …o vietate care dă viață unui pui? Să îi privești atunci ochii…o să vezi cea mai blândă privire din lume și dacă o vei înțelege și vei înțelege maternitatea din ea..da,atunci ai un loc în inima mea…
Dacă știi să asculți tăcerea pădurii și apoi ce povești îți spun copacii, îți voi face un loc în inimă.
Dacă vei știi ce spun ochii mei înainte să deschid gura..
Dacă vei știi ce spune gura mea înainte să mișc buzele..
Dacă vei știi ce spun buzele mele înainte să întind mâna…
Dacă vei știi să îmi îndeplinești dorințele, doar pentru că le simți dinainte..
Atunci, da străine..ai un loc în inima mea!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 10, 2015 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , , ,

au urcat o treapta

 
