RSS

Provocarea de luni-Dincolo de nume

01 Mar

Dincolo de nume mă aflu eu. Sunt suflet pribeag căutător de liniște, suflet ce tânjește la puțină dragoste și fericire.
Dincolo de nume sunt eu, femeia neînțeleasă încă.1034
Omul puternic ce are și slăbiciuni, mâna de fier care duce la sfârșit cerința.
Dincolo de nume sunt eu cele două în una. Una pasională și blândă, iubitoare și înțelegătoare. Cealaltă provocatoare, răzbunătoare și rea.
Un nume ce-mi poartă destinul spre căi încercate deja, dar pe care fiecare o ia în altă direcție.
……..
Dincolo de nume se află el. Un om ce m-a avertizat că nu este ușor să îl înțelegi.
Un om care nu se lasă citit decât atât cât vrea, care este o totală provocare.
Dincolo de nume este nebănuitul, periculosul, neștiutul. Este nimicul și poate fi totul. Este ceea ce poate nu își dorește nimeni sau poate ceea ce iubitorii de adrenalină iubesc.
Dincolo de nume nu există nici măcar un plan. Nu există speranță sau poate fi viitor.
Am de luat o decizie. Una grea pentru mine și pe de altă parte foarte ușoară.
Încă am timp, încă am timp să mă hotărăsc. Depinde care din cele două ,,eu” va învinge.

 

Etichete: , , , , , , ,

2 răspunsuri la „Provocarea de luni-Dincolo de nume

  1. E

    Martie 2, 2015 at 7:18 pm

    Desi e decizia ta…. please don’t do it.

     
  2. Hapi

    Martie 24, 2015 at 7:11 pm

    Eu n-am mai avut timp… am luat decizia.
    Scorpio… astept sa simt/citesc din nou aici bucuria in doi- daca nu chiar fericirea.
    Meriti. Meritam. Cred

     

au urcat o treapta

 
