RSS

Provocarea-Rugina unui legământ

23 Feb

Am crezut că voi trece doar odată prin situația prin care am trecut. De fapt a fost chiar singura! Restul au fost eșuări, încercări, chinuieli, farse…cam tot ce vrei. 0234
Atunci am făcut un legământ și mi-am jurat să nu îl încalc.
Anii au trecut, viața și-a reluat cursul, cu bune și rele, cu iluzii și deziluzii, cu vise și visuri.
Legământul a rămas acolo, legat și ferecat, îngropat.
Rugină s-a depus pe el și l-am uitat…
Viața a mers pe făgașul ei, pe cărări știute și mai puțin știute. Am trăit ghidată de prejudecăți.
Pe parcurs, prejudecățile au căzut și am descoperit o altă latură neștiută a mea. Mi-am trăit viața din plin și în floarea vârstei am descoperit lucruri pe care nu le știam despre mine. Unele lucruri m-au mirat chiar și pe mine, altele m-au fascinat, altele nu mi-au plăcut. Însă le-am acceptat pe toate. Dar am trăit pe direcția bună, fără să fac compromisuri și fără să rup legământul.
Am trăit cât pentru trei femei și încă mai fac asta. Privind în urmă, nu îmi pare rău chiar de nimic, chiar dacă la momentul acela pe care îl trăiam…sufeream, pierdeam sau câștigam.
Nu am judecat pe cei din jurul meu și nu mi-a păsat dacă am fost judecată. Experiența vieții mi-a arătat că poți fii cel mai cuminte, corect, sincer om…tot se va găsi cineva să contrazică asta și să te arate cu degetul.
Cum sunt percepută, mă interesează prea puțin, ce trăiesc eu e al meu și nu al celor din jur.
Am câteva persoane care chiar știu fiecare mișcare a mea în amănunt, dar tocmai pentru că mă cunosc foarte bine…m-au acceptat tacit.
În ultimul timp mă surprind chiar și eu! Cred că este semnul că scorpioanca din mine a ajuns la acea maturitate în care nu mă mai lasă nimic mască și pot anticipa următoarele ,,mișcări ” ale celorlalți.
Nici măcar nu mă mai enervez. Depinde care este interesul meu! Dacă am și cât de puțin de câștigat de pe urma cuiva…atunci să fie. Vi se pare că sună urât?? Nu! Fiecare stă cu cineva sau pe lângă cineva  tocmai pentru că are ceva de câștigat.
Totul în viață e un troc…dai și primești! Sau doar dai…sau doar primești…Nu contează ce…un zâmbet, o șoaptă, un suspin, o dragoste sau material.
Priviți-vă în oglindă, în suflet și aveți curajul să spuneți că nu e așa!
Niciodată să nu spui niciodată!
Legământul s-a rupt! L-am încălcat! Am înlăturat rugina…
Hmm! A dracului e Hydea  asta.

 

Etichete: , , , , ,

3 răspunsuri la „Provocarea-Rugina unui legământ

  1. Carmen Pricop

    Februarie 23, 2015 at 10:23 pm

    Plină de viaţă pagina aceasta de suflet! Dacă asta e Hydea, atunci îmi place. 🙂

    Ai dreptate atunci când spui că viaţa e un troc… Suntem negustori de sentimente, negustori de gânduri, negustori de orice. Şi când spui că se găseşte întotdeauna cineva care să dea sentinţe, să pună etichete. De obicei cineva care nici măcar nu te cunoaşte…

     
    • Scorpio

      Februarie 23, 2015 at 10:42 pm

      🙂 E o Hydea mai ,,obosita” de drum. Abia a sosit, isi face incet incalzirea. Hydea pe bune nu e atat de cuminte si nu vorbeste atat de ,,frumos”. Urmeaza sa isi dea si ea drumul la gura aia spurcata, cat de curand…
      Multumesc de apreciere.

       
  2. Drugwash

    Februarie 23, 2015 at 11:34 pm

    Bănuiesc că e de bine… pentru tine. 😉 Pentru ceilalţi… mi-e milă, zău! XD XD XD
    Huguleţ, păsărică Phoenix! 🙂 *hugs*

     

au urcat o treapta

 
