RSS

Duzina de cuvinte-Desert

20 Feb

Am visat la o stea norocoasă, care să îmi împlinească o dorință atunci când o privesc.fire-photoshop20
O noapte înstelată m-a ajutat, un cer din care am adunat un coș plin cu  stele, la alegere.
Una mi-a atras atenția și mi-am pus dorința.
S-a îndeplinit mai devreme decât prevedeam.
Mi-am dorit, am vrut, am avut! Mi-am pus mâna sub sân și am simțit! Am vrut să gust din fructul pasiunii, din dulcele amar.Un desert!
Un desert cu de toate, de la gustul amărui la cel enorm de dulce.
Mă cunosc destul de bine și mă uimesc acum cu reacții contradictorii.Curg prin venele mele ca un pârâu nărăvaș.
Nu pot sta deoparte prea mult timp, prea mult timp în letargie. Îmi pusesem inima în ramă, atârnata pe un perete gol.Acum peretele e plin de lovituri date cu capul. Ciudat, mă amuz…mă doare dar mă amuz, a trebuit să trăiesc și asta ca să mai adun ceva acolo pe listă.
Am trecut prin toate etapele, de la negare la furie, de la indiferență la durere, de la suferință la amuzament.
Mâna mă îndeamnă să iau pana și să scriu. Fac deja asta…dar urmează mult mai mult. Ce înseamnă să lași timpul să treacă peste furia pe care nu o poți revărsa asupra cuiva…te obligă  să îți faci ordine în gânduri și să vezi de fapt că ți-ai îndreptat din nou atenția spre o altă…râmă.
Ecuațiile cu două necunoscute au fost mereu în viața mea.Mă și amuză acum cum pun sare pe rană. Să simt, să simt că am trăit și asta. Deșert în desert!
Ecuația cu trei necunoscute a fost cu adevărat un test pentru mine. Dar am rezolvat-o!
De mine nu mi-e milă! Dar…
Stau și privesc omul din fața mea cum minte prin omisiune și am un sentiment groaznic de uman…de  milă.

 

Etichete: , , , ,

2 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Desert

  1. Drugwash

    Februarie 20, 2015 at 8:38 pm

    Toate-s trecătoare, ce să ne mai încărcăm cu una şi alta… ‘tu-i matematica mîne-sa! 😉

    Moamă ce-mi arde şi mie buza după ceva dulce… coniac, lichior, vişinată – orice, da’ să fie dulce şi tare, să mă fac praştie! XD

     
  2. Carmen Pricop

    Februarie 21, 2015 at 11:28 am

    Mă bucur că ţi s-a întors surâsul. Aşa cum te ştiu, era doar o chestiune de timp. 🙂

     

au urcat o treapta

 
