RSS

Duzina de cuvinte- Zbatere

13 Feb

Mintea mea e o mașinărie ciudată care nu se învârte la cheie.1.-Harley-Quinn
Mintea mea funcționează cu oxigen furat.
Dacă stau numai în casă, oxigenul e de fapt fum de țigară. Creierașul nu mai funcționează la capacitatea normală pentru că i-au crescut aripioare și vrea să zboare. Să zburde pe câmpii, pe covoare de flori, pe drumuri neumblate.Să se cațere pe plante agățătoare ca să vadă ce e sus…
I s-a lungit un neuron ca trompa de elefant, încercând să vadă susul.
Sus-ul e jos!
I-am tăiat cu foarfeca elanul (creierașului) și l-am îndesat într-un flacon micuț.
Esențele tari, da, știu…se țin în sticlute mici.
….
Teoretic tot ce trăiesc zace în straițe dosite prin colțuri.
Practic ce simt e zdrențe.
….
Dacă nu ați înțeles nimic este pentru că încerc să ies din depresie. Chiar încerc!
Mă chinui să zâmbesc și câteodată îmi iese. Nimeni nu știe cu adevărat ce  e de fapt acolo…
Ca să nu doară prea mult, vorbesc, râd, comunic. Aștept!
Aștept răspunsuri pe care sunt sigură că nu le voi auzi niciodată.
Tac, dintr-un fel de milă față de celălalt.
Îmi dau seama când cineva mă minte dar continui  să văd până unde poate ajunge.
Sufletul meu trebuie să îl țin doar în palmele mele și nu să aștept ca altcineva să mi-l țină. Nu o va face!
Doar eu știu ce e acolo…așa că zâmbesc, vorbesc, îmi pasă. Ca să nu fie altceva!
Hydea e deja pe lângă mine, dar e surprinzător de calmă…mă sperie și pe mine, tocmai pentru că știu că ea coace ceva. Este exact liniștea dinaintea furtunii.
Nici mie și nici ei nu ne plac oamenii slabi care nu fac față situațiilor complicate.
Deocamdată ne amuzăm amândouă, dar știu că nu e de râs. Știu că voi învinge, dar voi plânge.
Asta o știu!
….
La ceas de seară am primit un sms pe telefon.
Am luat examenul, deci încep demersurile pentru recunoașterea oficială ca asistentă medicală.Sunt pași dificili de urmat, dar am răbdare.
Nu va fi ușor și am și mai mult de învățat.La un alt nivel…cuvinte medicale.
Anunțul a fost făcut în firmă și nu toată lumea s-a bucurat. Nici nu mă așteptam.

Încerc să fiu bine!  Și aștept la cotitură.

 

Etichete: , , , ,

3 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Zbatere

  1. E

    Februarie 13, 2015 at 9:52 pm

    Felicitari pentru examen! Ma bucur mult pentru tine, esti foarte tare, de ai reusit sa te concentrezi pe examen cu toate problemele care s-au suprapus zilele respective. Am pierdut si eu candva un animal (tot motan), si nu cred ca am simtit vreodata durere mai mare… Dar… trece in timp… Si cum spuneam, you rock ca ai reusit sa te concentrezi la examen, si sa-l iei!!! Well done!

     
  2. Drugwash

    Februarie 14, 2015 at 6:25 am

    Da, aşa te vreau! Bravo! De-acum o să fie bine! 😉
    Ai un huguleţ mare de la mine! >D:<

     
  3. roxdumitrache

    Februarie 14, 2015 at 10:17 pm

    Felicitări!

     

au urcat o treapta

 
