RSS

Duzina de cuvinte-Negru

06 Feb

Nu am mai scris de mult timp. Știu!0929
Tăcerea mea este una periculoasă și simt asta din plin.
Izvor de otravă îmi este sufletul și viața mi s-a făcut pergament.
Mi-am pus din nou sigiliu pe simțuri și mi-am aruncat pe undeva stema pe care scria simplu ,,bunătate”.
M-aș agăța de ceva, dar nu am de ce…sunt picată deja în prăpastie.
Am urlat peste munți să mă audă…să vină din nou la mine. Să își scuture blana de praf și să alerge spre mine.
Pană să se facă și să zboare peste păduri și râuri, peste țări și zări.
Să îmi dea una și să mă trezească din nou.
Lecții de viață! Lecții de viață….ah…din plin.
Eu nu o să fac asta niciodată….
Am făcut! Curiozitatea a omorât pisica.
Pisica a murit!
Eu am murit și am înviat din nou!
Mi-aș îmbrăca sutana de călugăriță dar ar fi doar o haină…ce aș simți nu ar fi demn de gânduri bisericești.
Am zile când plâng de dor de casă. De fiul meu. De părinți. De iubiri pierdute, de prietenii dispărute.
Am zile când mă jelesc pentru . Mă uit la monitor și mă apucă jalea.
Am zile când mă duc la muncă exact ca un zombi, muncesc robotizat….pentru că nu mai pot dormi nopțile.
Am zile când port măști, măști schimonostie și învârtite, ca lumea să nu mă simtă.
Nu pot vorbi când sunt întrebată pentru că am noduri în gât care nu vor să se dezlege.
Am crezut în prietenii și preteniile au dus mai departe…furate de val.
Valuri sparte în mii de bucăți ca și sufletul meu.
Ce își face omul cu mâna lui se numește lucru manual. Ce își face omul cu viața lui se numește prostie.
Lecții de viață!  Așa da! Așa nu!
Așa nu!
Sunt în depresie cruntă. Atât!
Hydea ….e timpul să apari ! Vino dracului odată!

 

Etichete: , , , ,

7 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Negru

  1. Adriana

    Februarie 6, 2015 at 8:52 pm

    Deja mi-e ruşine de ceea ce am scris eu azi. Imi pare rau de toata suferinţa ta şi nu am nimic ce sa ofer decat cuvinte şi o imbărbatare. Imi pare rau pentru Jami, m-a durut fiece rand de-al tău, sper in rezolvări miraculoase măcar pentru celelalte.

     
  2. Matilda

    Februarie 6, 2015 at 9:32 pm

    Nu pot să dau like, nu-mi place ce ţi se întâmplă…

    Dar nu uita că speranţa moare ultima. Ţine-o în viaţă, agăţă-te de ea şi ieşi din depresie!
    Ştiu că e uşor de zis şi greu de făcut, dar… Nu te lăsa!

     
  3. Drugwash

    Februarie 6, 2015 at 11:26 pm

    Dă-i voie timpului să-şi facă lucrarea… Dincolo de litere pe un ecran, sîntem cîţiva care-ţi trimitem gînduri bune pe calea aceea nevăzută. Sîntem cu tine. Huguleţ mare-mare! >:D<

     
    • psi

      Februarie 9, 2015 at 5:48 pm

      dragoş are dreptate. nu rezolvi nimic răscolindu-te singură ci iertându-te singură. şi lăsând timpului ce e al lui…

       
  4. Carmen Pricop

    Februarie 6, 2015 at 11:47 pm

    Mă întristează suferinţa ta. Sper să-ţi regăseşti optimismul, zâmbetul, puterea. Cât mai curând!

     
  5. Marius

    Februarie 11, 2015 at 10:18 pm

    Ți-aș spune că poți căuta alinare în muzică, atunci când n-ai somn, dacă n-aș bănui că ai un alter ego care știe deja asta…

     

au urcat o treapta

 
