RSS

Cu durere…

12 Ian

…și mult of!weird01
Mă uit cum pe blogul meu se așterne praful și vai și amarul și mi se pune un nod în gât.
Am scris pentru mine la început, ca o terapie, ca o refacere. apoi am scris pentru unul, doi și apoi pentru voi…
Aveam o mie de gânduri și idei, aveam de unde mă inspira, aveam o muză, două, trei, apoi veneau ,,muzii” din spate…și tot așa.
Sertarul minții mele, pare să se fi golit în ultimul timp, nu mai găsesc ,,materiale”, nu mai am idei, nu mai am inspirație și muzele mele au rămas prin țara de baștină.
Scriam cu patos, scriam cu umor, scriam cu inspirație…
Jekylla e pe undeva, nu știu pe unde…Hydea e pe undeva pitită, viața în Germania este …nu este viață, Jegărel nu mai are parte de aventuri,Masculul Alfa este grav bolnav,Știetot nu mai știe…
Of-ul e of și nu mi-l pot reprima.
Nu mă ascund sub cuvinte, pur și simplu nu mai am timp, oboseala își spune cuvântul și lipsa inspirației mă deprimă.
Mă uit în spate și citesc ce scriam odată și îmi pare rău de tot ce puteam scrie mai departe.
Momentan nu pot și mă doare când văd cât de mult lipsesc de pe aici.
Aseară îmi făcusem o idee despre ce aș fi scris azi…și era mult. Acum mă uit că am scris câteva rânduri și mi se par de ajuns, fără să mă lungesc în a bate câmpii.
Simt că încă am multe de spus însă ce te faci când nu am ce spune?

 

Etichete: , ,

8 răspunsuri la „Cu durere…

  1. Matilda

    Ianuarie 12, 2015 at 2:22 pm

    Scrie câteva rânduri şi încheie cu „…” şi cu un „va urma”. Sau promite că povesteşti pe larg altădată.
    Noi avem răbdare, revenim când continui.
    Sau cel puţin eu am – şi revin. 🙂

     
  2. vavaly

    Ianuarie 12, 2015 at 2:59 pm

    sunt perioade si perioade. cel mai bine e sa nu faci nimic fortat. cand simti ca nu iese degeaba incerci.
    dar eu am simtit ca ne risipim in alte parti si de aceea nu ramane energie pentru scrisul acela din suflet pentru suflet. sau cel putin asa e la mine. si am decis ca anul asta sa recuperez.
    noi te asteptam cu interes sa readuni cuvintele si sa le impartasesti.
    sanatate si putere sa ai ! asta e ce iti doresc pentru anul ce abia a inceput.

     
  3. cartim

    Ianuarie 12, 2015 at 8:49 pm

    Se numeste „Fobia hartiei goale” perioada prin care treci acum.Iti vei reveni.Incepe cu un rand si ideile iti vor veni .
    Curaj si bafta !

     
  4. Drugwash

    Ianuarie 12, 2015 at 11:31 pm

    E ceva în aer. Se numeşte ‘conştientizarea realităţii’. O simt la fel de pregnant ca şi tine. Se vede, pînzele de păianjen sînt şi la mine ca şi la tine. N-am să-ţi spun că totul va fi bine, nu am să te mint aşa cum nu mă mint nici pe mine. Am să-ţi spun doar că lucrurile merg aşa cum vor ele, indiferent de dorinţele noastre. Să le lăsăm să curgă şi vom vedea unde ne vor duce. În viaţa asta, cel mai important lucru e sănătatea (atît fizică cît şi mentală). Aşa că… să fim sănătoşi şi-om vedea ce-o fi! huguleţ! 😉

     
  5. psi

    Ianuarie 13, 2015 at 5:15 pm

    ia o pauză. ai răbdare cu tine. renunță să scrii o vreme. muza sau muzii te-or aștepta, dacă vor. 🙂

     
  6. cita

    Ianuarie 14, 2015 at 8:11 pm

    Toti am trecut prin astfel de perioade.
    Un an bun si nu dispera. 🙂

     
  7. redsky2010

    Ianuarie 16, 2015 at 11:20 am

    cresti, evoluezi, te reinventezi, revii sau te apuci de altceva. oricum, doar sa-ti fie bine :*

     
  8. mixy

    Ianuarie 20, 2015 at 2:23 pm

    Aduna-te.
    Cred ca-s astrele cu fundul in sus, nu esti singura cu mintea in pauza.

     

au urcat o treapta

 
