RSS

Retrospectivă 2014

31 Dec

A fost un an ciudat, cum numai eu am…mereu. Asta ca să nu mă pot plictisi niciodată și să mă țină activă…
A fost un an al despărțirilor și regăsirilor. A mea, a altora!
Am plecat, am fost lăsată, am cedat, am învins, am pierdut, am câștigat.
Ură, dragoste, lacrimi amare, zâmbete sincere, plafonare, iureș. Toate de-a valma!
Am lăsat familia în urmă, i-am regăsit din nou de departe, am lăudat, am criticat, am ajutat, am lăsat de la mine. Mult!
Am lăsat din nou țara în urmă, am găsit o altă țară în care încerc să mă adaptez mai mult decât sunt adaptată.
Am încercat să înțeleg, am încercat să nu vorbesc, am încercat să insuflu latura umană în jurul meu rigid.
Am ,,supraviețuit” cu mult mai mult decât au alții, am dăruit bunătate, compasiune și zâmbete calde unor străini ce mi-au devenit o a doua familie. Bătrânii mei! Mulți!
Am încercat să mă regasec pe mine, m-am regăsit, m-am pierdut din nou, m-am îndrăgostit, am fost stăpână pe situație. Sunt…nu sunt!
Toate…2014! Multe…prea multe, unele mărunte, altele importante, dar totuși prea multe ca să le mai țin minte.
Ce îmi doresc în 2015?
Sănătate multă, am nevoie…mă fac că nu văd multe.
Liniște…am nevoie din nou de liniște, dar sunt sigură că 2015 îmi va aduce mari surprize. Și nu toate plăcute!
Să am familia sănătoasă și fiul meu să reușească în mai multe privințe.
Să pot risca fără să mă gândesc ce va fi! La asta încă lucrez.
Să pot scrie mai departe fără ca oboseala sau netul să mă țină departe de voi, cititorii…voi care ați mai rămas.
2015 începe la mine în forță, e iureș direct…știu doar că planuri nu îmi fac pentru că de la o zi la alta se schimbă totul brusc.
Pentru voi cei care ați mai rămas citindu-mă….vă mulțumesc în primul rând și apoi vă urez un sincer ,,La mulți ani” și să ne citim cu bine în noul an. 2015 La multi ani

 

Etichete: , , ,

13 răspunsuri la „Retrospectivă 2014

  1. Drugwash

    Decembrie 31, 2014 at 5:48 pm

    Fie ca anul ce vine să-ţi fie cel mai bun de pînă acum şi cel mai slab dintre cei (mulţi) ce vor urma! La Mulţi Ani! *hugs* 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2014 at 6:05 pm

      La multi ani Dragos si sa ne citim cu bine si la anul. 🙂

       
  2. Sonia

    Decembrie 31, 2014 at 6:46 pm

    La mulți ani și un an cu (mai) bine. Voi fi aici și în 2015. Te îmbrățișez!

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2014 at 7:21 pm

      La multi ani , Sonia1 O sa fim pe aici…mai mult sau mai putin, dar o sa fim.

       
  3. racoltapetru6

    Decembrie 31, 2014 at 10:46 pm

    An Nou fericit și la mulți ani, că restul depinde de fiecare! 🙂

     
  4. cartim

    Ianuarie 1, 2015 at 6:02 pm

    Iti doresc un an mai bun ! Curaj, toate se rezolva !!

    La multi ani!!

     
  5. cita

    Ianuarie 1, 2015 at 10:05 pm

    Un an bun, Scorpiuto!

     
  6. Vero

    Ianuarie 2, 2015 at 3:54 pm

    Să ai un an bun, Scorpiuţo! Frumos, ca sufletul tău!

     
  7. Andreotti

    Ianuarie 2, 2015 at 5:54 pm

    La mulți ani frumoși și sănătoși, Scorpiuța mea dragă! Să-ți fie anul plin de bucurii, de realizări și dorințe împlinite! Să rămâi același suflet frumos, cald și mereu învingător!

     
  8. psi

    Ianuarie 3, 2015 at 6:42 pm

    te pup. știi tu pe unde/s eu.
    la mulți ani! :*

     
  9. dagatha

    Ianuarie 3, 2015 at 6:51 pm

    La mulți ani! Și să fie de „mai bine”! 🙂

     
  10. redsky2010

    Ianuarie 6, 2015 at 4:05 pm

    un an bun, scorpiuto, chiar daca am disparut in ultima vreme, nu te-am uitat… rasfosiesc nitel sa vad daca ma prind pe unde esti si ce-ai mai facut. la multi ani :*

     

au urcat o treapta

 
