RSS

Eva

27 Dec

De ceva timp, destul de mult timp…am descoperit Raiul. Trăit de mine, simțit…palpabil. 531751193348604
Raiul? Hai să îl numim așa.
M-am plimbat prin el, l-am bătut la pas și am descoperit Copacul.M-am pus la umbra lui și am cugetat.Am urmărit cum trece vremea, am urmărit cum îi crește frunzele, cum îi dă florile,cum rodește.
M-am lăsat mângâiată de frunzele lui și m-am lăsat atinsă de crengi.
Copacul mi-a spus povești frumoase, m-a învățat despre lume, mi-a spus cum să mă deschid sau cum să mă pitesc.
Într-o zi, printre crengi am zărit Mărul. Fructul oprit, fructul interzis! Copacul m-a avertizat că nu e bine ce fac, dar Mărul era ispititor. Nu am cules Mărul, însă în fiecare zi mușcam câte puțin din el.Am mușcat din fructul interzis și Raiul meu a devenit Iad.
Copacul m-a învăluit cu crengile lui ocrotitoare și mi-a spus încă odată că nu trebuia să fac asta. Dar că pentru mine, va fi mereu acolo, încercând să mă protejeze. Mi-a spus să mă opresc din a mai mușca din Măr, pentru că este rodul lui, dar nici nu poate să îmi interzică asta. Copacul a lăsat liberul arbitru la mine, spunând că totul este prea complicat. Eva din mine a privit în sus…a privit în jos…și atunci a înțeles că Raiul a devenit Iad.
Copacul este încă aici, încă mă așez la umbra lui, încă mă ferește de vitregiile naturii. Însă Mărul mai are locuri din care pot mușca și faptul că am căzut în păcatul Evei mă face să simt că Raiul meu nu mai e Rai..

 
3 comentarii

Scris de pe Decembrie 27, 2014 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

3 răspunsuri la „Eva

  1. Drugwash

    Decembrie 27, 2014 at 4:04 pm

    „Îmi pare rău de ce n-am făcut, nu de ce am făcut!” 😉

    În atari condiţii, fuck Heaven, fuck Hell and „be yourself no matter what they say” (quote from Sting). 🙂

    Am totuşi o nelămurire: tanti din poză face un şaij’nouă cu un pom? 🙄 XD

    Huguleţ! 🙂

     
    • Drugwash

      Decembrie 31, 2014 at 3:10 pm

      Revin cu o urare scurtă şi la obiect: fie ca de la anul încolo să-ţi fie bine mereu, acolo unde îţi doreşti să te afli, alături de persoanele dragi, iar tristeţea să te ocolească la ani-lumină distanţă! La Mulţi Ani! Huguleţ mare-mare! *hugs*

       
  2. papagigli

    Decembrie 30, 2014 at 7:44 pm

    Don’soara, eu zic sa le dai dracu de mere si sa te axezi pe struguri. Ai totusi grija sa fie fermentati si trasi in sticle pentru un efect cit mai sigur asupra tonusului 😉
    La Multi Ani si un an nou plin cu „pacate” ! 😉

     

au urcat o treapta

 
