RSS

Duzina de cuvinte- Mișcări nemișcate

19 Dec

Bună, dragii mei!
S-a cam așternut praful pe blogul meu și asta mă întristează, pentru că scriam constant.
Din păcate oboseala își spune cuvântul, nu am chef, nu am timp și nu am net.
Dacă mă pot lăuda că am net acum, aici, în țara asta ,,corectă”, ok mă laud, am net!
 Ideal ar fi să am zilnic, că tot este inclus în chirie, însă de multe ori se pierde cu zilele și atunci mă pierd și eu cu el.
Stau să cuget ce noutăți să vă înșir, multe nu prea am, am însă mărunte…
Ca student la medicină sau ca elev într-o școală medicală înveți multe, îți bagi în cap o grămadă de informații , tehnici și metode…ca apoi să ajungi în alte țări să speli pacienții de căcat și pipileu, pentru că nu îți poți exercita profesia de asistent din cauza barajului de limbă. E frustrant și stupid oarecum, până obții certificatul de vorbitor mai ,,evoluat” și asta durează.
Și după ce obții acest certificat, speli mai departe căcatul, dar ca asistent și pe mai mulți bani.Suntem niște eroi, ce mai!
Examenul îl am în ianuarie, o să aprind niște lumânări și o să mă închin când o să trec pe lângă biserica evanghelică de aici(că sfinți nu au să mă închin la ei) , poate Bărbosul se va uita nemțește și la mine.
Săptămânile astea am fost încercată de multă durere de coloană. Durere care mi-a dus pașii la doctor. Doctor care după un consult relativ amănunțit, mi-a îndesat în mână o rețetă până la următoarea criză. Să va zic ce mi-a dat? Novalmin…adecă pe românește algocalmin, în condițiile în care deja îi spusesem că iau tramadol, un calmant foarte puternic.Mă ia dracu pe aici cu doctorii ăștia ,,corecți” !
Firma pentru care lucrez, azilurile…au fost cumpărate mai nou de niște baștani.Alții!
Mă încearcă niște sentimente contradictorii, îmi vin în minte tot felul de idei ciudate, habar nu am ce va mai fi din ianuarie încolo…
De sărbători nu am liber, muncesc. Și de Crăciun și de revelion și pe 1 ianuarie. În mod normal dacă lucrezi de Crăciun, ai liber de revelion și invers, dar la câtă iubire primim noi românii de aici, nu mă mai miră nimic. Mă motivează doar faptul că sunt plătită 125 %  zilele astea. În rest, zile ca oricare altele.
Vedeți? Mărunțișuri, nimic special. Special este doar faptul că am reușit să scriu din nou.

Îmi era dor….

La Eddie  găsiți și restul scriicioșilor.

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Mișcări nemișcate

  1. Vero

    Decembrie 19, 2014 at 10:39 pm

    Like-ul e fiindcă ai reuşit să scrii din nou. 🙂

     
  2. roxdumitrache

    Decembrie 20, 2014 at 7:24 pm

    Succes la examen!

     
  3. BlueRiver

    Decembrie 20, 2014 at 10:51 pm

    multa rabdare iti doresc!… sarbatori linistite sa ai!

     

au urcat o treapta

 
