RSS

Duzina de cuvinte- Fuse și se duse

21 Noi

Se duse și al meu concediu. Adică mai aveam o zi, dar mi-au luat-o și pe aia că e lipsă cruntă de personal. Și de bun simț și de reciprocitate.
Dar o să le amintesc eu că îmi rămâne firma restantă cu o zi sau cu plata în plus. Cum o să le spun și că nu este normal să te cheme la muncă 13 zile lunga fără să ai un liber. Parfum, nu? Parfum cu miros de căcat nemțesc!
,,Crema” azilului s-a dus dracu’! Au rămas niște urme de asistente, unele cu mișcări încete și scurse, exact ca o figurină de ceară care se topește…
Am început să mă scârbesc! Serios, situația mea e una relativ bună însă ce se întâmplă în jurul meu, cu colegi care sunt mai rău ca un urs intrat în hibernare, …cu o șefă care își dorește să fie mai șefă decât îi permite poziția actuală dar mai mică, cu povești ciudate care mereu au un sâmbure de adevăr și ajung la urechile mele, toate la un loc nu sunt motiv de sărbătoare ci te fac să îți iei câmpii.
Îți vine să îți bagi căști în urechi, bascheți în picioare și să ieși la ,,ia-mă nene” pe autostradă, cu gând de drumeție spre acasă. Sau spre alt loc care oricum e la fel ca ăsta sau poate mai rău.
Nu știu ce este de făcut, ce va fi….se pare că încet încet, după ce îmi văd interesul apropiat aici, îmi voi schimba locul de muncă.Habar nu am! Încă nu am nici un plan, dar se pare că va trebui încet să îmi fac…să scormonesc, să mă uit, să caut și să îmi fac apoi curaj să plec din nou.
Sau să rămân…nu știu nimic…nu e ușor, dar nici greu nu e.

 

Etichete: , , ,

au urcat o treapta

 
