RSS

Provocarea de luni-Roți dințate

17 Noi

Roți dințate se învârt în capul meu. E freamăt în jur, e negare, e bucurie, e multă speranță.
Roți dințate mușcă din creierul meu care nu prea pare să proceseze.
S-a ajuns unde s-a dorit. Lumea e fericită, lumea a ales.
Este pentru prima și ultima dată când eu vorbesc despre așa ceva.
Am dorit asta? Cred că da!
Atunci oare de ce nu mă pot bucura? Oare aburii euforiei s-au împrăștiat și începe să își pună îndoiala întrebări?
Îmi doresc ca ceea ce se întâmplă în jurul meu să se termine cu bine. Să fie așa cum ne-am dorit, să ne redea speranța în mai bine.
Roți dințate s-au înfipt în spatele nostru al tuturor și ni l-au aplecat, ne-au făcut să stăm cu capul plecat, să nu mai credem.
Acum am învins, însă așteptarea de la acest om este enormă.
Eu sper ca el să nu fie doar un ambalaj perfect, ci să fie cel care ia propriile decizii.
Mă uit cine zace și zâmbește în spatele lui și mă cutremur. Am dorit cu toții schimbarea. Dacă nu va fi decât o continuitate cu și mai multă forță, pentru că din umbră este cel mai bine să ataci?
Sunt prea mică pentru scena pe care se joacă o piesă. Rămâne de văzut dacă la sfârșit, spectatorii vor aplauda, se vor ridica și vor pleca sau vor da cu ouă în actor…
În cap nu îmi răsuna acum decât aceste cuvinte:
,,Vrem o țară ca afară…vom pleca pe rând, din țară…”

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „Provocarea de luni-Roți dințate

  1. Adriana

    Noiembrie 17, 2014 at 10:06 am

    Cred ca gândurile tale sunt şi ale mele azi. Nu mă pot bucura, pentru că acum 25 de ani am fost printre cei iesiti cu adevarat in strada. M-am bucurat atunci cat pentru toate zilele mele ce au fost şi vor veni. M-am bucurat la Constantinescu, şi chiar si in Basescu am crezut, urandu-l pe Nastase din suflet. Si ce-am primit? Eu mă voi bucura pe parcurs şi chiar peste 5 ani, cand voi vedea dacă am de ce mă bucura. E drept Ponta ca şi Vadim, Năstase şi toti care au fost vreodată contracandidati, nu merita sa fie presedinte. Tristetea ta o simt şi o inteleg perfect. O zi faină.

     
  2. Carmen Pricop

    Noiembrie 17, 2014 at 8:11 pm

    Ai dat glas şi speranţelor, şi îndoielilor mele… Am votat. De acum putem doar să aşteptăm. Următorii doi ani, cu psd-ul în coastă, nu vor fi uşori… Sper să nu facă prea mari compromisuri. Şi mai sper ca peste doi ani să ne mobilizăm la fel şi, cel mai important, să avem de unde alege… altceva decât până acum. Sper cam mult, ştiu… Numai bine! 🙂

     

au urcat o treapta

 
