RSS

Duzina de cuvinte- Nimic nou…

14 Noi

Mda…din nou am avut probleme cu netul…puteam să mă urc și pe un arac și să dau din crac…degeaba, cracul meu nu învigora netul pierdut pe traseu…derp-si-derpina-merg-cu-cortul-in-vacanta_poze_haioase_prietenas.ro_1
Mi-a plâns vioara din creieri, scârțâind din arcuș cu patos și draci, dar fără folos. Unda de net se blocase pe cablu cu artă.
E greu fără internet, dar și mai greu e să fii ,,blocat” aici într-un areal local și să mai fii și în concediu.
Fără mașină (că nu-s posesoare de carnet și fiind ,,moartă”-că așa ești aici fără mijloc de deplasare), fără bicicletă(  că nu e), dar cu multă răbdare și zvâc, nu am avut de ales decât să mă împart între a cutreiera cele trei ultra-super-mega-scheiße magazine în căutare de arătări și angheboate(reduceri) și a mă plimba pe malul râulețului de colișea de lângă mine, de a mă uita în apă după broaște, a sta cu curul pe bușteanul de sub un arin și de a arunca chiștoacele rămase de la țigările fumate. Peste drum de râuleț e un stadion și îmi mai țineau de urât arbitrii pe care îi auzeam fluierând la jucători. În altă parte tractoarele șmechere scormoneau pământul, cred că îl arau, nu-ș ce dracu făceau, dar zgomotul lor se amesteca cu fluierul arbitrilor.
Viață de Jermanica, ce mai..
Într-un final, a revenit netul într-o zi, după ce mi-am anunțat sefele.
Șefe care au ținut de cuviință să vadă dacă netul a revenit, intrând peste mine în casă, fără să bată la ușă.Apoi și-au cerut scuze pe motiv că nu știau unde locuiesc…lol.
Le-am acceptat scuzele, spunându-le să stea liniștite, cu altă ocazie voi sta în chiloți prin casă, poate intră peste mine vreun arlechin-macho, din greșeală…
Roșii la față de gafa făcută, mi-au spus că trebuie schimbată armătura de la un cablu și apoi probabil nu voi mai avea probleme cu netul.Să le cred? Neahhh!!!!
Deci, în concluzie…am din nou net, sunt în concediu, din pacienți au murit pe capete în număr record, mai am o săptămână și apoi mă ocup din nou de restul rămas, beau un lichior aromat, vă scriu tâmpenii și apoi mă voi duce să pipez.

Carpe diem!

 

Etichete: , ,

5 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Nimic nou…

  1. Carmen Pricop

    Noiembrie 14, 2014 at 10:40 pm

    Concediu plăcut, cu net armat şi angheboate adevărate, că vinerea neagră e aproape şi bănuiesc că au importat-o şi nemţii de peste ocean! 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 15, 2014 at 1:37 pm

      au si nemtalaii asta aici, nu am eu mijloc de transport….si nici finantele necesare sa ma dezmat…

       
  2. Drugwash

    Noiembrie 15, 2014 at 12:32 pm

    Şefele tale or fi crezut că-ţi trebuie netu’ ca să faci videochat XXX, să-ţi rotunjeşti veniturile, de-aia or fi venit în control inopinat. 🙄 😛

    Sînt bune şi plimbările lungi pe malul rîiului, poate te observă vreun cavaler (teuton) şi te salvează de… plictiseală. 🙂

    Viel Glück und ein schönes Wochenende! 😉

     
  3. cita

    Noiembrie 15, 2014 at 3:27 pm

    Nici o veste… veste buna!
    Sa-ti fie bine, copiluta!

     

au urcat o treapta

 
