RSS

Provocarea de luni- Noiembrie

03 Noi

Noiembrie împărțit! 0157
În două părți….una caldă și una rece. O parte mă desparte de țară și familie, mă duce la dorul de casă și de cei dragi, de prietenele mele. O parte de noiembrie mă sfâșie, mă rănește, mă doare, mă intrigă, mă lovește, mă plânge, mă seacă.
Începutul de noiembrie a fost în forță, a fost obositor și epuizant…ultimele zile de muncă înainte de un concediu meritat. Am ales după multe frământări și calcule să rămân aici, să nu vin acasă. Nu contează motivele, încerc eu să mă motivez destul.
Încerc să mă mint că se poate de la distanță să încerci să controlezi și să ții legături, să trimiți sentimente, stări și bani.Mi-e dor de tot ce mă înconjura acasă, dar în același timp mă deprimă veștile și nu mai am curajul să lupt cu ele…
Vorbele celor dragi și garanția că totul poate fi bine și se pare că relativ este…cu toate că știm cu toții ce înseamnă acest ,,bine”, mă întăresc oarecum și mă fac să nu am un mare sentiment de vinovăție că nu există un noiembrie reunit.
Cealaltă parte de noiembrie va fi oarecum relaxant.
Ultima zi de muncă a coincis cu ziua mea de naștere, pe care chiar am petrecut-o apoi frumos.
Am vorbit acasă cu toți cei dragi, am primit urări, am primit urări și pe Fb -și vă mulțumesc tuturor pentru ele.A fost o zi până la urmă specială în care chiar m-am simțit specială.
Partea caldă a lui noiembrie va fi plină de stări și trăiri intense. Dacă pierd pe o parte, trebuie să câștig pe cealaltă parte, nu? Am câștigat deja.
Va fi un noiembrie calm, cald și iubitor.
Dacă un ochi va plânge, celălalt va râde cu siguranță.
Dacă o parte a inimii va fi sfâșiată de dor și neputință, cealaltă parte va fi încălzită și mângâiată, va știi să bată așa cum trebuie…cântând.
Mă contrazic din nou…știu, sunt o zodie intrigantă, dar voi trăi prezentul fără să mă gândesc la viitor, pentru că el nu știu pe unde e.
În acest moment prezentul este frumos și îmi este dedicat în întregime mie. Cu căldură și atenție, fără vorbe și explicații.
Râd! În viață înveți mereu, dacă vrei.
Ceream mereu vorbe și cuvinte. acum îmi sunt de ajuns doar faptele, fără ca buzele să spună ceva, pentru că ele sunt ocupate cu exact altceva. Nu am nevoie absolut deloc de cuvinte, nu am nevoie de iluzii. Trăiesc intens și frumos ceea ce există acum în continuitate.
Nici măcar de garanții nu am nevoie, pentru că nu există. Există un noiembrie frumos, al meu, al zodiei mele…un noiembrie al scorpionului din mine.
Carpe diem!

 

Etichete: , , , ,

9 răspunsuri la „Provocarea de luni- Noiembrie

  1. Drugwash

    Noiembrie 3, 2014 at 11:48 am

    LA MULŢI ANI!!! 🙂

    Nu ştiu ce să mai zic… ai zis tu destule, într-un anume fel. Îţi trimit doar urări de sănătate şi de baftă în toate, că de ele ai mare nevoie. Restul, cele bune, or veni şi ele ca mărgelele pe aţă. 😉
    Ah şi un concediu cît mai plăcut şi mai ales relaxant, bineînţeles. Huguleţ mare-mare! 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:08 pm

      Multumesc Dragos.Mereu le zic intr-un anume fel….

       
  2. alma nahe

    Noiembrie 3, 2014 at 2:26 pm

    La mulți ani și la cât mai multe gânduri chibzuite!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:09 pm

      Multumesc Alma. Poate prea multe ganduri chibzuite….si cateodata nu e bine.

       
  3. wordwasfirst

    Noiembrie 3, 2014 at 3:55 pm

    „ Carpe diem, quam minimum credula postero”, zicea Horatio, însă eu îţi doresc ca ziua de mâine să îţi fie, mereu, mai frumoasă ca cea de azi. 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:10 pm

      Cu siguranta va fi….dar e formata tot din clipe. 🙂

       
  4. tink3rbe11

    Noiembrie 5, 2014 at 4:26 pm

    Sa fii fericita si bine…atat conteaza …restul (oameni si lucruri) se aseaza de la sine….ne lipsesc in viata atat de multe incat atunci cand primim ceva , cautam altceva sa-i simtim lipsa.

     
  5. papagigli

    Noiembrie 11, 2014 at 1:44 pm

    Scorpiuto mi-a placut propunerea ta. Lasam dracu vorbaria si trecem la fapte 😉
    La multi ani ti-oi zice si eu prin virtualul asta, pentru ca din cauza de distanta, sunt in imposibilitatea sa ti-o „spun” prin fapte 😉
    Sa fii sanatoasa si voioasa, ca asta se pare ca-i de dorit pe unde te afli!
    pup u

     

au urcat o treapta

 
