RSS

Provocarea de luni-Diamant

27 Oct

Diamant! diamant_medium
Într-unul din ele lucrez eu. Firmă, destul de mare…cu peste 50 de cămine de bătrâni întinse pe o parte a Germaniei, se proclamă firmă de ,,cinci diamante”… O fi, ea știe…
Răsturnări de situații, în care șefi cad din funcții și vin alții, colegi care pleacă sau se îmbolnăvesc subit, pacienți mulțumiți sau nemulțumiți că nu li se gâdilă în kur…asta întregește tabloul de diamant.
Sau poate ,,diamantul” sunt eu….străinul care vin și muncesc cât pentru trei, fac treaba asistenților pe bani sub nivelul lor pentru că știu că trebuie să pot.
Sau poate într-adevăr ,,diamantul” este locul care acum îmi asigură stabilitatea normală și financiară, cu tot efortul suplimentar.Privesc în spate și mă cutremur. Primesc vești despre minunata noastră țară și posibilitățile pe care le oferă.
Ascult un suflet chinuit cum îmi povestește despre renunțarea la absolut tot, dar absolut tot ce ține de țara natală…casă, pământ, legături familiale…
Ascult un tânăr frustrat…fiul meu…cum îmi spune sfâșiat de furie și neputință că degeaba are o școală și niște cursuri la activ dacă locuri de muncă sunt zero și trebuie să stea pentru moment la mâna mea ca să supraviețuiască…cel puțin momentan.
Și mă gândesc că poate ,,diamantul” îmi oferă mai mult decât gândesc eu la momentul actual.
Pentru viața de căcat din țara noastră minunată, o țară care moare încet și sigur…locul unde sunt acum îmi oferă destul.
În rest, tot ce se întâmplă sunt doar detalii.
Muncesc mult, nu mă plâng, e doar o realitate, dar știu că pot pune capul liniștită pe pernă pentru că pot ajuta mai departe.
Sunt bolnavă în acest moment, am febră, îmi curg mucii în cascade, tușesc și ochii îmi curg…dar am de muncă…și mă duc pentru că nu are cine veni în locul meu.
Da…totul e minunat….acestea sunt detalii minore, vin și pleacă… și pentru moment eu rămân.

 

Etichete: , , , ,

16 răspunsuri la „Provocarea de luni-Diamant

  1. wordwasfirst

    Octombrie 27, 2014 at 10:22 am

    … şi cu toate acestea,
    eşti, în mod cert, diamant
    şlefuit din lumină,
    într-un timp tulburat
    de ape fără vină… 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:11 pm

      Fara sa fiu modesta, poate ca sunt….

       
  2. Raluca M

    Octombrie 27, 2014 at 11:27 am

    Diamantul esti tu…

     
  3. Dan

    Octombrie 27, 2014 at 12:51 pm

    Diamantul și cărbunele au aceeași compoziție chimică. Ceea ce diferă este structura lor. Cam ca la oameni, nu ?

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:12 pm

      mie imi place carbunele…pot colora orice cu el, chiar si sufletul meu…. :)))

       
  4. adelinailiescu

    Octombrie 27, 2014 at 8:56 pm

    Nu poti sa lasi niste muci romanesti sa tulbure stralucirea diamantului nemtesc!
    Sanatate multa!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:12 pm

      Multumesc. A trecut, Cred ca am dat mai departe muceala :)))))

       
  5. Carmen Pricop

    Octombrie 27, 2014 at 11:05 pm

    Sănătate şi putere! Necazurile sunt şi ele tot ca răcelile… Vin şi pleacă. Sunt sigură că şi fiul tău îşi va găsi un loc de muncă de care să fie mulţumit.

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:13 pm

      Multumesc mult. Raceala a plecat, necazurile…vin, pleaca…sunt si ele pe acolo.

       
  6. Cuvânta

    Octombrie 28, 2014 at 12:13 am

    Hai, sus! Sa nu lasi frustrarea sa-ti ocupe inima! Eu ma bucur ca vezi locuri noi si ca te redescoperi!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:14 pm

      Mereu mai descopar ceva nou la mine. Cateodata ma minunez si eu…:))))

       
  7. papagigli

    Octombrie 29, 2014 at 8:52 pm

    Scrpiuto,
    Realitatea e ca oricit ar fi piinea de rea, tot mai buna-n tara ta.
    Asta e si motivul pentru care am ras-o. Vreau o dieta cu piine proasta. Vreau sa ma autoflagez. Am venit din dorinta de mai rau. Vreau sa traiesc modest. Cred ca ma voi reboteza. Maica Tereza, de pilda. De ce nu? Cred ca m-ar defini. 😆

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:14 pm

      Nene Papi, io nu te intelesei. Venisi inapoi de acolo de la mama lor? Ca sunt cam ametita de cuvintele tale….

       
      • papagigli

        Noiembrie 5, 2014 at 2:23 am

        In primul rind era vorba de autoflagelare, nu ce draci am scris acolo si in al doilea rind a fost doar un fel de sarcasm, dar daca nu l-ai sesizat, forget about

         
        • Scorpio

          Noiembrie 10, 2014 at 10:00 pm

          Nene, io am zarit sarcasmul, ca doar poarta si numele meu, doar ca ieream debusolata de cuvintele lu’ matale…

           

au urcat o treapta

 
