RSS

Duzina de cuvinte-Azi sunt piatră

17 Oct

Azi sunt piatră neagră.1.-Hirotoshi-Itoh-sculpture
Îmi privesc sufletul ca prin sticlă. E transparent și are reflexe de ametist, culoarea mea preferată .
Pe alocuri e negru și doare.
Ieri mi s-a spus oficial că sunt dorită și că vor o colaborare de durată cu persoana mea. Puțini pacienți, dar totuși trebuie să fiu fără griji că voi fi dată afară din moment ce șeful cel mare m-a adus din țara mea de baștină. Nu se cade să sufle în lumânare dacă ea arde….
Azi mi s-a spus să devin oficială și să nu mai fiu iubitoare. Nu am rămas tablou, știam și simțeam asta.
Mi s-a spus să păstrez granița profesională și să nu devin mai mult decât se permite. Cu suflet!
Am devenit stană de piatră și am simțit că mi se strânge stomacul ca o minge. M-aș fi dat de-a dura, dacă aș fi putut, dar eram într-un birou oficial.
,,Sie sind sehr flexibel und nette…”…Ja!…însă atât de flexibilă încât să faci ce vrei cu viața mea, nu sunt. Să îmi pui o brățară și să mă ții legată de muncă și în singurele zile libere ale mele. Care sunt poate una la alte șapte sau poate cu mare noroc…două.
Azi un ,,nu” a schimbat poate iar o atitudine. Sunt o carte deschisă, dar dacă nu îmi place cum mă citești, mă închid. Poate mâine nu mai sunt atât de ,,, sehr nette” și îmi faci vânt pe o frunză, chiar dacă mă privești cu ochii tăi de azur. Îți cunosc însă zâmbetul și…personalitatea. Ești ca  mine și dacă vrei să faci rău, faci…pentru că poți…ești născută doar în aceeași decadă ca și mine. Deci te cunosc perfect și știu cu cine lucrez.
Din păcate, mai am încă multe zile până la concediu, iar timpul se scurge al dracu de încet, exact ca un motan leneș.
Vreau și nu vreau, dar trebuie să pot…încă să vreau să mai pot!

 

Etichete: , , , , ,

9 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Azi sunt piatră

  1. Drugwash

    Octombrie 17, 2014 at 10:14 pm

    Cînd Răul e la putere, Binele devine interzis şi intră în ilegalitate. 😦

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:15 pm

      Da’ nu se stia asta????

       
      • Drugwash

        Noiembrie 3, 2014 at 4:45 pm

        De cînd lumea. Da’ Bărbosu’ a făcut mişto de om dîndu-i printre defecte Speranţa, de care Ghiavolu’ profită spunîndu-i ‘calitate’. Şi-atunci tot sperăm că… şi că… şi că…

         
  2. Adriana

    Octombrie 18, 2014 at 1:08 am

    ..prin cate stari şi experiente poti trece de cand ai acest job. Uneori mi se strânge inima şi aproape ca nu am vorbe sa-ţi spun, dar stii, cred, că esti in gandul meu bun şi imi doresc sa-ţi fie bine..

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:16 pm

      Cate nu vezi si traiesti… te minunezi cateodata de unul singur.

       
  3. papagigli

    Octombrie 18, 2014 at 9:53 am

    Ca mai toate paharele, si al tau ar trebui sa aibe o jumatate plina, ca doar nu ti-oi fi baut tot binele. De jumatatea aia cind vei avea de gind sa scrii? S-au te-ai hotarit sa te dedici in totalitate aleia goale?

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:16 pm

      Depinde de zile Papi. in unele vad jumatatea goala, in altele vad jumatatea plina, iar cateodata il vad gol complet.

       
  4. Hapi

    Octombrie 18, 2014 at 10:13 pm

    Eu as vrea sa fiu de piatra, in suflet, o luna macar

     
    • Scorpio

      Noiembrie 3, 2014 at 4:17 pm

      Hapi…o luna e prea mult…mai taie, da-le dreacu… :))))

       

au urcat o treapta

 
