RSS

Duzina de cuvinte- Cuvinte puține…

26 Sep

Trag cu milă din sufletul tău printr-un furtun imaginar și torn în pahar picături de nerăbdare. Aștept să se umple, să sorb cu nesaț din nectarul plăcerii. Neil Duerden
Am avut o viziune…erai deja lângă mine și făceam o bună echipă.
Din start ai pierdut, te cunoșteam deja pentru că așteptarea m-a făcut să te citesc pe diagonală.
Pari îngâmfat dar se pare că nu ești, pari distant dar ești doar tăcut. În tăcerea ta, cercetezi…
Ești ciudat, mai ciudat chiar și decât mine, dar asta mă provoacă, pentru că pe mine ce mă intrigă mă și ațâță .
Ți-aș decupa cu foarfeca gândurile și le-aș așterne pe o pagină, tocmai ca să le am în fața ochilor mereu…
Mă intrigă că faci parte dintr-un clan, clanul bărbaților puternici…însă demonstrezi exact contrariul…ești plăpând în emoții și trăiri și nu te dai în lături în a recunoaște asta. Ba recunoști chiar și lașitatea masculină sub care se ascund majoritatea bărbaților.
Ce dorință în a te răsfoi…ce ușurare că încă știu să citesc ce se ascunde în privirea unui om…
Ce sentiment măreț!

 

Etichete: , , , ,

6 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Cuvinte puține…

  1. Adriana

    Septembrie 26, 2014 at 11:24 pm

    …ce forta au cuvintele tale, Scorpio!

     
    • Scorpio

      Septembrie 29, 2014 at 9:30 pm

      Pai nu izvorasc din mine? :))))))))))))

       
  2. vavaly

    Septembrie 27, 2014 at 11:47 am

    puterea si misterul care fascineaza :). atrag si sperie tot odata….

     
    • Scorpio

      Septembrie 29, 2014 at 9:30 pm

      Cateodata cate un pic de mister e taman bun!

       
  3. Drugwash

    Septembrie 27, 2014 at 1:33 pm

    Pentru o clipă am avut impresia că mă descrii. A fost o clipă de rătăcire, desigur! 😆

    Sună frumos. Să fie realitate… să fie imaginaţie… să fie dorinţă…? Rămîn întrebările în aer, răspunsul corect va veni el singur cîndva. Pînă atunci, să ai un weekend uşor şi plăcut! 🙂

     

au urcat o treapta

 
